Den enda och sanna ryktestråden

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag saknar Xray o co...

Ryktas att jag gillar stygga pojkar.

Ryktas även att jag ser fram emot kommande bestraffningar

Ryktas att jag är kluven, känns som jag måste hålla på min svåger men har svårt att se mindre än världsdominans för mina NiTiska vänner.

Du är på min sida <3;)
 

Chees

New Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att det snart kommer att bli riktigt kul här i värld 7.
I alla fall sådant som stygga pojkar tycker är kul!
 

DeletedUser

Guest
Det rycktas att MI6 kommer att få ta in på spa och söka bistånd från FN när dom lyckats adla Damag och Skinkan :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att Curry/crousoue och TOMPAG bråkade så mycket att TB's båda ledningar kom att jobba mot varandra i stället för med varandra, det var vackert att se på sedan behövde man bara ge ledningen en lätt knuff och hoppsan hela båten kantrade.

Hoppas att inte Curry och Mac/Macdugal med följe tar med sig sitt Missflyt till sin nya stam.

Ryktet säger att MI6 kommer att gå samma öde tillmötes som TB.
 

DeletedUser

Guest
de ryktas att v7 snart kan läggas ner
ryktas att nästa värld typ v12 får bli nya nit världen
 

DeletedUser

Guest
-Det ryktas om att G-R blir överkörda av Core :D
-Det ryktas att flertalet spelare i G-R inte kan skillnaden på en blandby och en deffby
-Det ryktas att detta krig inte kommer vara så långt som trott
-Det ryktas att M2S är den sovande björnen
-Det ryktas att Core var starkare än motståndet trott
-Det ryktas att G-R anföll core under pågående internadling

Får börja med detta :rolleyes:
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Fick sålla lite i alla rykten som ramlat in, men här är en del.


• Ryktas att NiT håller på att genomföra en storflytt. Ryktas att det inte uppskattas fullt ut hos flickorna.
• Ryktas att Exc-stammarna inlett en operation mot LT64*
• Ryktas att LT64* skänkt bort ett antal byar till Wombat för att försvaga ctwa*
• Ryktas att ctwa* har noll koll på vad deras "vänligt sinnade" LT64* pysslar med.
• Ryktas att det äntligen börjar ske lite stamkrig i V7.
• Ryktas att UT och ÄKF så gott som tömt OV:s blodlager. Ryktas vidare att OV är nere för räkning.
• Ryktas att ÄKF planerar nya äventyr efter blodsugarna är nedkämpade.
• Ryktas M2S är småonda mot TB och Vao.
• Ryktas att Tvingx mosar MASIBA och småmobbar M16.
• Ryktas Core Plockat nästan 40 fiendebyar från flickorna och agenterna, enbart detta dygn. Ryktas vidare att de hanterade överraskningsanfallet från dessa stammar bra. Ryktas också att Core förlorat ytterst få byar och ligger rejält plus.
• Ryktas att M16 sätt att dra igång storoffensiv innebär att halva stammen adlar barbarer och andra småspelare som inte är uppsatta som mål. Den andra halvar lossar off efter off mot de uppsatta målen. Förgäves. Ryktas att M16 snart är slut som "toppstam".
• Ryktas att Wombat kämpar på, men börjar bli krigströtta. Pingpongspelet med byövertag mot ctwa* fortsätter. Men även andra stammar börjar loosa byar till wombat. Ryktas att Wombat fortfarande är en stam som kan kriga, oavsett vad andra rykten förtäljer. Ryktas också en viss svampig fyrkant dragit ur pluggen för att bli grå.
• Ryktas att G-R:S offensiv mot Core failade stort. Ryktas vidare att det skriks på deff hos flickorna. Ryktas att det kommer att skrikas desto mer efter 19:00 idag. Ryktas att flickorna är en stam på dekis med noll koll på omvärldsanalysen.
• Ryktas att Nit inte tagit en enda by detta dygn, ännu. Ryktas att många medlemmar har skickat iväg stora mängder anfall i morse. Ryktas att många i NiT måste vänta lång tid på "impact". Ryktas att NiT skickat rens mot minst två stammar. Ryktas vidare att platsen för NiTs vidare expansion är utsedd.
• Ryktas att Xray fortsätter att vara småond mot victim.

I all ödmjukhet

/xray
 
Reaktionspoäng
0
• Ryktas att UT och ÄKF så gott som tömt OV:s blodlager. Ryktas vidare att OV är nere för räkning.
• Ryktas att ÄKF planerar nya äventyr efter blodsugarna är nedkämpade.

Kan konfirmera att OV som stam sett inte verkar ha mycket blod i systemet. Kan dock tillägga att det inte gäller alla individuella spelare i OV, vissa kämpar på bra och har inte förlorat många byar

Kan som diplomat i ÄKF även dementera att vi planerar nya äventyr. Våra planer rör endast det pågående kriget. :)

Ryktas för övrigt att vi i ÄKF är något förvånade över att vi inte ens får fejks på oss från OV.
 
Senast ändrad:

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att den i VaO som sitter på alla rättigheterna inte ens vet vilka NIT är.
Ryktas att det finns inget Vao kvar mer än på pappret.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Mi.6's ledning inte har koll på sina medlemmar som fortfarande adlar barbarer och andra småspelare - under ett krig.
Det ryktas att G-R underskattade och tog sin poäng för givet att dem skulle ha en enkel resa mot Core - verkar onekligen inte som att barbarfrossarna klarar av riktiga spelare.
Det ryktas att NiT spelarna sitter och tar sista mjöden innan dem ska ut o svinga yxorna.
Det ryktas att 'kriget' mellan M2S och VaO fortgår ännu med att M2S fortsätter att köra över VaO som legat på rygg och tagit varje slag utan att ge något tillbaka - men det går sakta för M2S att ta över VaO helt.
Det ryktas att änglarna(ÄKF) har fått gud(deras ledning) att le med deras totala dominans över OV
Det ryktas att TvingX snart slår på fullt emot Mi6 som kan få det hett om öronen med ett 2fronts krig.
Det ryktas att ledningen i Mi6 ångrar sitt val att ge sig ut i krig efter att deras matte flickorna tvingade dem - annars skulle dem inte få en allians med flickorna.
Det ryktas att många i Mi6 är ifrågasättande till ledningens val av kompanjoner - vissa vill inget att ha med flickorna.
Det ryktas att slagfälten kommer bli blodiga ett långt tid framöver då G-R har ett rykte(som ingen visste om att dem hade) att försvara.
Det ryktas att Core ska ha hittat läckan dem tydligen hade o täppt igen den, med råge.
Det ryktas att världen är glad att G-R startade detta krig, för nu är det folk från Core som skriver på forumet som annars varit väldigt tysta.
 

DeletedUser

Guest
-Det ryktas att OV försökte stjäla medlemmar från stammar för en tid sen
-Det ryktas att jag ska komma tillbaka till k33
-Det ryktas att Vissa personer kommer vara nollade inom en vecka (Bara +700k spelare)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att TvingX inte har en aning om var MI.6 ligger eller var ryktet om att de ska kriga kommer ifrån.

Det ryktas att TvingX är rastlösa och börjar bli trötta på adelsmännens eviga pladder.

Det ryktas att IMAK tar sig vatten över huvudet och planerar att anfalla TvingX's inofficiella akademi.

Det ryktas också att den inofficiella akademin ska få klara sig på egen hand.

Det ryktas att IMRI ska försöka sig på en ny offensiv mot TvingX.
 

DeletedUser

Guest
Blir lite off topic nu men dett rykte tror jag kommer bekräftas


- Det ryktas att de flesta tycker det var duktigt av xray att få igång den här och få den att få stanna kvar




har inte så mycket att göra med världen men alla borde ge xray en applåd tycker jag..
 
Topp