DeadlyPoison hatad eller älskad !

DeadlyPoison hatad eller älskad ?

  • Älskad!

    Röster: 36 40,4%
  • Hatad!

    Röster: 53 59,6%

  • Totalt antal röstare
    89
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
var tvungen att ta älskad faktist jag sammarbetar med deadly posion på en värld oc har bra kontakt med han och han är en bra spelare och shyschst mot mig i alla fall :)

Gillar dig också och du är skysst du med :)
Och jag är alltid skysst och snäll mott folk som är det imott mig .:D

fast när folk börjar kolla folk noobs bara för att dem har ett team med spelare som kan gå på enskilda spelare och tror att dem är bäst för det aja såna spelare måste man ju sätta på plats fast det går ju inte när deras huvuden är så stora som dem är :(

Fast mitt huvud är nog lika stort som deras är tråkigt nog haha så något har vi gemensamt i alla fall där :p
 

DeletedUser

Guest
Du glömde ett 3:e alternativ: "Vad blir det för mat idag?"
 

DeletedUser

Guest
Du glömde ett 3:e alternativ: "Vad blir det för mat idag?"

Ja om du undrar så åt jag kyckling med ris och curry sås i dag.
Konstig fråga att ställa mig men du fick ditt svar :p
Och det där med ett 3:e det behövs inte allt är svart och vit.
Antingen är man det eller inte .

hmm nu blev jag sugen på mat bara för det.
får göra mig någon macka sen eller sätta en pirog i micron haha :)


Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Ja om du undrar så åt jag kyckling med ris och curry sås i dag.
Konstig fråga att ställa mig men du fick ditt svar :p
Och det där med ett 3:e det behövs inte allt är svart och vit.
Antingen är man det eller inte .

hmm nu blev jag sugen på mat bara för det.
får göra mig någon macka sen eller sätta en pirog i micron haha :)


Mvh Dp

Men om du inte har med det alternativet, vad ska man då rösta på om man varken hatar eller älskar dig? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Pga dina wall-of-text så säger jag hatad

Men SPooK du av alla borde väll förstå mig hur det känns att vara ensam på ett tufft forum :p
Ditt konto blev ju kappat eller vad det var.
Fast så klart kan förstå dig inte lätt att lässa en hel bok.
Som en person med dyslexi har skrivit .
Och är den en pettig person på stav fel.
Så slår du nog sönder datorn halv vägs igenom mina texter.

hmm så förlåt SpooK av hella mitt hjärta att du måste köppa en ny data varje gång du loggar in på forumet :)


Mvh Dp
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men om du inte har med det alternativet, vad ska man då rösta på om man varken hatar eller älskar dig? :thinking:

hahaha ja då behöver du inte rösta alls :p
Du har ju 7 dagar på dig att rösta innan den stängs.
Så lär dig att älska eller hata mig på väg till sissta dagen.
Sen ge din röst :D

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Du överdriver lite mycket med ditt spammande, MEN du är också ganska underhållande så jag gillar dig på sätt och vis.

Korta ner dina poster så dem är läsbara skulle jag dock råda dig! <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du överdriver lite mycket med ditt spammande, MEN du är också ganska underhållande så jag gillar dig på sätt och vis.

Korta ner dina poster så dem är läsbara skulle jag dock råda dig! <3

Oj shiit det där hade jag alldrig trodde att du skulle skriva.
Det kom som en chock,
Måste ta en cigg nu så chockad blev jag :confused:
fast för din skull kortar jag ner svaret till dig ;)
Tack och jag ska försöka göra läsbara svar från mig.
Men kortare är ju näst in till omöjligt ju för mig :(


Mvh Dp
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hatad är alldeles för grovt, Love is the word!

Vet inte vad du rösta på men om jag tyder din text rätt så kan det vara på älskad eller så var ditt svar ironiskt och du rösta på hatad :p

du är en skum lirare men diggare dig då du alltid säger vad du tycker även om det är korta svar :)

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Men SPooK du av alla borde väll förstå mig hur det känns att vara ensam på ett tufft forum :p
Ditt konto blev ju kappat eller vad det var.
Fast så klart kan förstå dig inte lätt att lässa en hel bok.
Som en person med dyslexi har skrivit .
Och är den en pettig person på stav fel.
Så slår du nog sönder datorn halv vägs igenom mina texter.

hmm så förlåt SpooK av hella mitt hjärta att du måste köppa en ny data varje gång du loggar in på forumet :)


Mvh Dp

Jag har oxå dyslexi så vet hur jobbigt de kan vara att behöva skriva längre texter, ännu jobbigare att behöva läsa ointressant text. Tyvärr så är de oftast du som skriver den texten just nu, där av mitt svar "Hatad" inget personligt
 

DeletedUser

Guest
Jag har oxå dyslexi så vet hur jobbigt de kan vara att behöva skriva längre texter, ännu jobbigare att behöva läsa ointressant text. Tyvärr så är de oftast du som skriver den texten just nu, där av mitt svar "Hatad" inget personligt

Kort svar till dig som inte gillar att läsa min långa svar
hahahaha oj så hatiskt det där lätt ja din röst hamnade på rätt plats i alla fall :cool:
 

DeletedUser

Guest
inget personligt men du är den kassaste ledaren jag har haft

skriver sk*t långa texter med en ny sorts p12 skrift som man stör sig ännu mer på

skriv kortfattat så kanske jag kommer läsa något
 

DeletedUser

Guest
inget personligt men du är den kassaste ledaren jag har haft

skriver sk*t långa texter med en ny sorts p12 skrift som man stör sig ännu mer på

skriv kortfattat så kanske jag kommer läsa något

oj shit det var ju jätte snällt sakt :p
Du är nog en av dom som har röstat att jag är hatad haha.
Och det där med ledar roll vad kan jag säga man får tycka vad man vill om den saken.
hmm korta textar verkar vara inne,
hmm kanske får gå över till det för det verkar vara det folket hatar med mig min långa texter.
Alla fall en grej med mig fast får se :p

Du var visst ingen snell hest endå O_O


Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag blir illamående innan jag har läst klart dina texter, läser jag i stort sett aldrig vad du skriver, Dp.

Men du livar upp forumet åtminstone och är aldrig otrevlig mot någon. Dessutom stort underhållningsvärde i det du skriver, när man väl lyckas läsa det. Måste älska dig :awsm:


Jag vill också uttrycka mitt fulla hat(ja, jag måste hata på någon också) mot Retired and Imbecilic aka Ralfen92/Allibabass, som tror att han är så fruktansvärt smart och äger allt och alla med sina besserwisser-inlägg som är av lika förstummande låg kvalitet gång efter annan.

Hade du faktiskt varit duktig(på tribal) hade det kanske varit mer befogat, och framförallt inte sett så löjligt pinsamt ut varje gång du ska försöka håna någon med dina inlägg. Sluta tro att du är något du inte är(bra/smart dvs.) och försök att faktiskt vara trevlig mot någon ibland.
 

DeletedUser

Guest
Jag älskar att det finns någon på forumet som skriver och man verkligen vet att man inte behöver bemöda sig att läsa det då det kanske kunde vara intressant och/eller underhållande. Tack!
 

DeletedUser

Guest
Jag vill också uttrycka mitt fulla hat(ja, jag måste hata på någon också) mot Retired and Imbecilic aka Ralfen92/Allibabass, som tror att han är så fruktansvärt smart och äger allt och alla med sina besserwisser-inlägg som är av lika förstummande låg kvalitet gång efter annan.

Hade du faktiskt varit duktig(på tribal) hade det kanske varit mer befogat, och framförallt inte sett så löjligt pinsamt ut varje gång du ska försöka håna någon med dina inlägg. Sluta tro att du är något du inte är(bra/smart dvs.) och försök att faktiskt vara trevlig mot någon ibland.

Hahahahahahahahahahahahahaha :awsm:

I am soooooo offended!

Jag är en spammare, mitt uppdrag är att vara så irriterande, hånande, jobbig och allmänt dum i huvudet som möjligt så att folk hatar mig över allt annat. Det är meningen med mitt liv. Ett patetiskt liv. Ett härligt liv.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
inget personligt men du är den kassaste ledaren jag har haft

skriver sk*t långa texter med en ny sorts p12 skrift som man stör sig ännu mer på

skriv kortfattat så kanske jag kommer läsa något

care-cup-demotivational-poster-1209052332.jpg

Spelar väl ingen roll eller? bara han får ut budskapet till dig(stammen) så e det okej.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp