DeadlyPoison hatad eller älskad !

DeadlyPoison hatad eller älskad ?

  • Älskad!

    Röster: 36 40,4%
  • Hatad!

    Röster: 53 59,6%

  • Totalt antal röstare
    89
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som sakt jag skriver mycket forumet.
Och vissa gillar inte det jag skriver visst det kan jag ta.
Men att dom försöker att jämt gå in i strider med mig i olika trådar är ju sinesjukt.
Flera kalla mig noob och jag kan stolt säg jag är en Noob.
För jag provar jämt ny sätt att spela på testar nya saker för att lära mig vad som funkar och inte funkar.
Och spelar du på samma sätt hella tiden och endå inte kommer på första plats om du nu ska vara så bra duktigt då gör du något fel och är i min mening en noob också.
Jag tror varken jag kommer vinna i den här världen.
Och 90% av alla som säger att jag är en noob kommer heller inte vinna i den här världen då det faktiskt bara kan finnas en stam som vinner.
Så frågan lyder så här vad är värst en noob som mig som erkänner det .
Eller en spelare som kallar andra för noobs som endå kommer förlora i slut endan.

Så ni vill jag också veta hur hatad jag är här på forumet eller älskad :p
Då jag kommer sätta upp en tråd om det :)
Och till övriga som har attetyd mott andra spelare ni kan mer en gärna också sätta upp en sån tråd så får man se hur det går. Om ni inte är rädd för det ???

I den här tråden kan ni skriva saker till och om mig så kan jag mer en gärna svara på era patiska frågor som gäller att jag är en noob.


7 dagar har ni på er att rösta samt ställa era sjuka frågor till mig som ni så mer en gärna undrar över .
Sen stänger jag tråden och om röstningen !

Mvh Dp
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hatad!

Gillar fortf o backstabba sig i speed :D

Sen gillar jag inte ditt sätt att våldföra dig på det svenska språket!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hatad!

Gillar fortf o backstabba sig i speed :D

Hahaha vad kan jag säga mer en att du är ärligt .
gillar inte dig heller men du är fortfarande en bra spelare i mina ögon ;)

Speed i know you have me ther,
But one day i will have a team
And then it will be pay back time ! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Slänger över denna till Off-Topic då den passar bättre där.
 

DeletedUser

Guest
Jaa du... Kan ju säga från början att du är övertaggad på SW och lite för p12ig för min smak, men du kan ditt spammande. Var så irriterande med wall of texts som möjligt :cool:

Bra jobbbat!
Hatad

Jag gillar verkligen inte dig heller för den delen ,
Du är nog mer eller mindre än av min ärkefiender
här på forumet D: haha

Men som sakt du har kvalitet och jag kommer rösta på dig sen till SW inte för att jag gillar dig på något sätt utan för att du är rätt spelare för jobbet konstigt nog :confused:

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Fick tvunget välja Älskad. Tycker du gör ett grymt jobb att liva upp ett annars så dött forum på ett underhållande sätt. Keep it up!
 

DeletedUser

Guest
hahaha och det där med språket.
vad kan jag säga jag har dyslexi inget jag rår för.
Så jag skriver som en kråka.
Det kanske är därför så många inte förstår
Det jag skriver som gör så jag får svara på så många duma kommentarer från så kallade
*spelare som inte är noobs* ger mig över allt på forumet :p

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar verkligen inte dig heller för den delen ,
Du är nog mer eller mindre än av min ärkefiender
här på forumet D: haha

Men som sakt du har kvalitet och jag kommer rösta på dig sen till SW inte för att jag gillar dig på något sätt utan för att du är rätt spelare för jobbet konstigt nog :confused:

Mvh Dp

Du är min ärkefiende också, för du postar ju nästan lika mycket som jag :thinking:

Kanske dock eftersom du reggade dig samma dag som SW nomineringen kom upp, men ändå :D


Åh tackar, kan dock inte säga samma sak om dig, men jag kanske jobbar i maskopi med danskarna och röstar på dig också :)
 

DeletedUser

Guest
Fick tvunget välja Älskad. Tycker du gör ett grymt jobb att liva upp ett annars så dött forum på ett underhållande sätt. Keep it up!

Nu blir jag ju rörd av kännslor.
Alldrig hänt förut att folk skriver något bra till mig.
shiit jag är förvirad :confused: hehe

Jag gråtter av lycka :crybaby:

Love you 2 <3 och tack ;)


Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Du är min ärkefiende också, för du postar ju nästan lika mycket som jag :thinking:

Kanske dock eftersom du reggade dig samma dag som SW nomineringen kom upp, men ändå :D


Åh tackar, kan dock inte säga samma sak om dig, men jag kanske jobbar i maskopi med danskarna och röstar på dig också :)

Min ärke fiende slår till igen hahaha :p
Vill du verkligen ha med mig i ditt team ?
Shit undra hur den skyp chaten skulle se ut hahaha.
Skulle sluta med att du och ditt team hoppar på mig med danskarna sen får jag och dom övriga 13 spelarna från svergie slå ut er alla om det nu skulle gå :sneaky:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha det är klart vi gillar dig. Att du orkar svara på varenda fråga med wall of text är galet, särskilt om du nu har dyslexi!
 

DeletedUser

Guest
We love you deadly :) Men fattar inte hur du orkar sitta och svara på vartenda liten fråga och så långt som du skriver :D
 

DeletedUser

Guest
Min ärke fiende slår till igen hahaha :p
Vill du verkligen ha med mig i ditt team ?
Shit undra hur den skyp chaten skulle se ut hahaha.
Skulle sluta med att du och ditt team hoppar på mig med danskarna sen får jag och dom övriga 13 spelarna från svergie slå ut er alla om det nu skulle gå :sneaky:

Den skulle nog se underbar ut, skulle nog uppmana mig till ännu mer spam :D
Så skulle det säkert sluta, fast jag skulle ju ta er alla ensam ändå så :sneaky:

Haha det är klart vi gillar dig. Att du orkar svara på varenda fråga med wall of text är galet, särskilt om du nu har dyslexi!

+1 faktiskt ;) gött!
 

DeletedUser

Guest
Haha det är klart vi gillar dig. Att du orkar svara på varenda fråga med wall of text är galet, särskilt om du nu har dyslexi!

A det kan ju vara för att jag inte bryr mig vad vissa spelare tycker om det jag skriver.
Och jag bryr mig änu mindre om vad proffs spelare som kallar folk för noobs tycker.
Men jag hatar när spelare som kan spelet ska hoppa på andra spelare för att dem inte tycker och tänker som dem gör.
Det är därför chatten forumet och .se minskas av spelare som är aktiva då spelare slutar för att det inte är kul längre.

Jag är som en dyslexi robin hood av TW :p
Jag kommer säkert få många proffs spelare på mig.
men vad ska dem göra liksom ta min by kan skappa en ny haha inte det värsta som kan hända i mitt liv :)

Och tack gissar på att du inte röstade på hatad :rolleyes:

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
var tvungen att ta älskad faktist jag sammarbetar med deadly posion på en värld oc har bra kontakt med han och han är en bra spelare och shyschst mot mig i alla fall :)
 

DeletedUser

Guest
We love you deadly :) Men fattar inte hur du orkar sitta och svara på vartenda liten fråga och så långt som du skriver :D

oj jag borde ha slagit ihop era frågor men men haha :p
får svara igen vad var det som jag skrev nu igen hmmm.

Just det kan börja där jag sluta :D

Jag är som en TW robin hood som måste gå imott (proffspelarna) som hakar på folk på alla platser som finns här i TW.
Någon måste liksom ställa sig upp mott dem där och säga lilla gubben kommer bara finnas en stam som kommer vinna i varje värld och liksom ni är 10 stycken från olika stamar som snackar skit om att jag är en noob kanske borde se till att vinna världen då innan du snackar om vem som är en noob eller inte.
Då jag faktiskt är en stolt noob.
men vad är ni som inte vinner och säger att jag är en noob.
Joo lätt svar !

Ni är längre än vad en noob någonsin kommer att vara Touchdown !


Och tack för ditt stöd också , hmm du röstade inte på hatad va va va ? hahaha :p

Mvh Dp
 

DeletedUser

Guest
Den skulle nog se underbar ut, skulle nog uppmana mig till ännu mer spam :D
Så skulle det säkert sluta, fast jag skulle ju ta er alla ensam ändå så :sneaky:



+1 faktiskt ;) gött!

Ta alla ensama ändå hahaha om jag är robin hood av TW så är du nog Prins John av TW :p
Ja vad kan jag mer en säga att vi gillar att spama du och jag fast en av oss är god och en är en onding.
Så vi får ju se om jag är hatad så är du den gode annars är det tvärt om tiden får vissa sig.

Ja spring nu alla som hatar mig gå in på alla era fejk nick och rösta imott mig kom igen skydda skydda ni kan ju inte låta en Noob vara om tyckt :p hahaha
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp