DD Vs -sk-

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
gogo

Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 37
Sida 2: 387
Skillnad: 350

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 0
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 204,583
Sida 2: 3,695,896
Skillnad: 3,491,313

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 110,681
Sida 2: 0
Skillnad: 110,681

chart
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
poff

Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 37
Sida 2: 221
Skillnad: 184

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 4
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 235,854
Sida 2: 2,104,556
Skillnad: 1,868,702

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 80,155
Sida 2: 39,501
Skillnad: 40,654

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 37
Sida 2: 221
Skillnad: 184

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 4
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 235,854
Sida 2: 2,104,556
Skillnad: 1,868,702

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 80,155
Sida 2: 39,501
Skillnad: 40,654

chart

Bra jobbat DD, när kommer offensiven? :O
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0

Du glömmer av att DH blev backstabbade och var inte alls beredda på ett krig mot de. Borde de inte vara ganska uppenbart att de då tar lite tid at få i ordning allt innan man själv kan börja gå framåt?
Erfaren eller inte så borde man ganska lätt kunna räkna ut det genom eget tänk?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Du glömmer av att DH blev backstabbade och var inte alls beredda på ett krig mot de. Borde de inte vara ganska uppenbart att de då tar lite tid at få i ordning allt innan man själv kan börja gå framåt?
Erfaren eller inte så borde man ganska lätt kunna räkna ut det genom eget tänk?:confused:

Borde det inte vara ganska uppenbart att man tar mer än 30 byar när fienden tar 800 stycken, okej om de tagit 100-200 stycken.. Men 30...

Även om man är grymt oförberedd, har all deff på en annan front och är inte alls är beredd på att bli attackerade i ryggen borde man kunna fixa några retakes.. :/ Ryktas det*
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Borde det inte vara ganska uppenbart att man tar mer än 30 byar när fienden tar 800 stycken, okej om de tagit 100-200 stycken.. Men 30...

Även om man är grymt oförberedd, har all deff på en annan front och är inte alls är beredd på att bli attackerade i ryggen borde man kunna fixa några retakes.. :/ Ryktas det*

Jo, du kanske har rätt. Men jag hade ju satt som prio 1 att flytta deff och efter det börja tänka på vad man ska göra åt motståndet.
Jag kan ha dunderfel men jag kan också ha ganska rätt^^

Edit: Eller så har Risling supit alla under bordet så de helt enkelt inte kan gå till datorn ;)
 

DeletedUser

Guest
Undrar hur Knight och GPR kommer ställa sig i kriget. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Eller så har Risling supit alla under bordet så de helt enkelt inte kan gå till datorn ;)

Detta stämmer inte, hade han supit oss under bordet hade vi ju adlat mycket mer, vi är ju trotts allt bäst när vi fått i oss några promille ^^ och vi jobbar på att supa oss totalt redlösa så snart ska ni se att statsen kommer ändras en aning ;)


On-Topic: Jag har inte kommenterat detta innan eftersom jag inte ansett det hela ens vara värt en kommentar men nu så vill jag bara säga det att jag länge undrat hur detta så kallade krig ska sluta, ska bli kul att se ifall DD kan få finnas kvar ännu längre för vad vore väll värld 1 utan lite humor? :sneaky:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Du glömmer av att DH blev backstabbade och var inte alls beredda på ett krig mot de. Borde de inte vara ganska uppenbart att de då tar lite tid at få i ordning allt innan man själv kan börja gå framåt?
Erfaren eller inte så borde man ganska lätt kunna räkna ut det genom eget tänk?:confused:

hehe konstig att de inte var beredda när de och SK fummlat tillsammans mot många fiender både öppet och dolt!
tror probset är AAK finns på båda sidor :)

men bryr mig inte ett skvatt eftersom inte SK anfaller mig .
 

DeletedUser

Guest
På tal om AAK, hur ställer dom sig i kriget? AAK:arna i -SK- anfaller ju andra AAK:are i DH.
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
På tal om AAK, hur ställer dom sig i kriget? AAK:arna i -SK- anfaller ju andra AAK:are i DH.

tycker inte man ska bli sur över att man spelar tillsammans i en värld och krigar mot varandra i en annan. Detta är ju ett spel och enligt regler får man inte hämnas på en spelare som adlat eller attackerar dig i en värld till en annan. Det är typ likadant här. En värld hör inte till den andre.
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
poff

Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 117
Sida 2: 1,120
Skillnad: 1,003

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 15
Skillnad: 18

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 716,412
Sida 2: 10,646,604
Skillnad: 9,930,192

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 289,203
Sida 2: 139,704
Skillnad: 149,499

chart
 

DeletedUser

Guest
På tal om AAK, hur ställer dom sig i kriget? AAK:arna i -SK- anfaller ju andra AAK:are i DH.

Enligt AAKs interna regler är det viktigt att lyda sin offisiella stamledare ifall man får en direkt order om anfall mot en annan AAKare dock så rekomenderas att man inte anfaller kaninbröder om det inte är absolut omöjligt att undevika.
T.ex. jag har fått tillstånd av min stamledare att inte anfalla eller fejka mot de AAKare som finns i SK och de anfaller inte heller mig.
AAKs regler är mer komplexa än vad du tror min vän :)
 

DeletedUser

Guest
Kommer Exi skicka ett pm till kajan och erbjuda honom ett hertig konto i DD för att komma med i -SK- denna gången också ? :O

Exi, när sker mergen med D.e.i , St och er (DD)?

Just de, fixa iap eller Allians med Knight också ;)
Vill inte verka otrevlig eller nåt men jag
förstår inte riktigt logiken i detta:confused:....vrf ha en iap eller allians med de som hjälper våra fiender...men aja alla ser juh allt på sitt "sätt":p
 
Topp