DD Vs -sk-

DeletedUser

Guest
haaaa

Hmmm... förra gången någon skrev nåt sånt sa jag nåt i stil med "Rör inte min kompis". Tror vi tittar på tills kompisen vill nåt annat denna gången. Dom blir så sura på oss när vi snor deras DD-byar... :)

Ha? ska du ta min by :crybaby:

lycka till alla :)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,062
Sida 2: 0
Skillnad: 6,062

chart
 

DeletedUser

Guest
Men om du ser det så här, ni anfaller byar som ligger för sig själva + att ni kan väl verkligen inte tro att vi satte ölen i halsen när ni förklara "krig" mot oss? DD har ju hur många som helst som har förlorat byar till oss hur länge som helst, fråga mig jag har tagit hur många som helst. Men det är ju exe i "spetsen" (DD är rund som en cirkel) så ja det förvånar inte allt möjligt han kan plocka fram ur rockärmen. Dock brukar alla förvara sina äss och bra kort där. Men exe har bara en 2.a där ?;/

Vi spelar inte skitgubbe så du kan börja om på nytt med det kortet !:)
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
aaaa

Men om du ser det så här, ni anfaller byar som ligger för sig själva + att ni kan väl verkligen inte tro att vi satte ölen i halsen när ni förklara "krig" mot oss? DD har ju hur många som helst som har förlorat byar till oss hur länge som helst, fråga mig jag har tagit hur många som helst. Men det är ju exe i "spetsen" (DD är rund som en cirkel) så ja det förvånar inte allt möjligt han kan plocka fram ur rockärmen. Dock brukar alla förvara sina äss och bra kort där. Men exe har bara en 2.a där ?;/

Vi spelar inte skitgubbe så du kan börja om på nytt med det kortet !:)

ah men om ni i -sk- hade varit lite Mognare så hade ni väntat lite så att vi hade haft en Chans att försvara oss. men inte då. ni körde på som små fega skit ungar :cool:

men ja nu plockar vi tillbaka lite av det som en gång tillhört oss. Rätt ska vara rätt :D
 

DeletedUser

Guest
.....

ja ni förklarade ju krig mot en allians stam bara så där. inte ens DH hade ju chansen att deffa upp sin front. det är rätt omoget. men men :p
 

DeletedUser

Guest
asså exe jag bara måste fråga, hur gammal är du? För jag kan lova att min 9 åriga kusin är smartare än dig. Mognare? Detta är ett spel ditt nöt? nog du som får ta och "mogna" om du tar det på så stort allvar att du inte fick samla ihopa dina shompisar och nu gråter för du förlora byar?:/

Nej kom igen exe det är ett spel och man förstod rätt lätt att sk skulle gå på Hellz när man rustade. Sen att dd skapades eller dd tog in hellz kommer jag fasen inte ihåg men ni alla ska ju bara utrotas för ni är på sk´s planhalva? Det går ut på att slå ut sina motståndare lilla söta du.
 

DeletedUser

Guest
Om jag förstår Exi's text rätt, så har ni expanderat... Vilket tydligen är förbjudet? O_O
Iallafall, On-topic, Må bästa stam segra, även om jag hejar på -SK-.

tror inte han själv förstår vad han menar ;s ingen annan förstår hur han kan mena det isåfall ;s Och du sexy det är ett spel "moget av dig att spela" skulle nog många säga till dig. Men du forsätter ändå ellerhyyyr? Seriöst kom igen lev ert IRL liv också och sluta ta datan så allvarligt hahaha. Blir du dödad fine gå in i ny värld ang get back up, eller så lägg ner ^^
 

DeletedUser

Guest
haha

Side 1:
Tribes: DD
Side 2:
Tribes: -SK-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8
Sida 2: 243
Skillnad: 235

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 52,673
Sida 2: 2,350,650
Skillnad: 2,297,977

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,519
Sida 2: 0
Skillnad: 9,519

chart
 

DeletedUser

Guest
Exakt, grattis DD, ni har ju snart tagit tillbaka alla byar ni förlorat mot SK :)
 

DeletedUser

Guest
Fan också, SK ni gör ju min besviken.
Jag som hejade på er och allt. :crybaby:
 
Topp