Dagens

DeletedUser

Guest
Ärade publik och popcornätare på värld 12,

Efter några veckors spelande, farmande och adlande blir denna världen allt med dynamisk och intressant. Något som vi i DSA och TFA hoppas ska kunna höja intresset ytterligare är skapandet av en ny stam bestående primärt av medlemmar från dessa två tidigare nämnda. Vi har enda sedan starten av dessa farm- och adelskrigen stått på samma sida och slagits för ett gemensamt mål. Att bli av med mass invite-stammarna i k44.

Med ett trettiotal medlemmar i TFA och dryga tjugotalet i DSA lyckades Dead King med kalkylatorns hjälp räkna ut att medlemstaket på 80 spelare inte var för lågt vilket ledde till att Birger Jarl kom med förslaget att slå ihop stammarna. "YIPPIE KAY EY!" ropade Uv Ajed? och Sir Ludde instämmande i kör. De tyckte att det lät som en utmärkt idé!

Sammanslagningen var ett faktum, men vad skulle nu denna nya konstellation gå under för namn? "Vi tar Shadow så kan inte Fangblade och hans 100 spjutnissar hitta oss nattetid!" tyckte RosaKanin. Det blev tyst... "Nej" viskade Patrik, (även känd som Gaffel) "Ni ska döpa stammen efter mig och dyrka mig som er gud!" LemonLime skapar stammen och ger den namnet Yawn och Ramayne känner sig genast som hemma.

Vi vill önska alla en fortsatt god köttning och hoppas att vi inte ställt till med för mycket oreda. Detta är en ny stam och all tidigare diplomati kommer att nollställas. För diplomatiska ärenden vet ni vart ni hittar oss. Vem som blir er kontaktperson kommer att offentliggöras på stamprofilen snarast. Skapandet skedde exakt kl 01:48 den 7 Juli 2010.

[Stamnamnet är endast tillfälligt men det kommer tills vidare att vara vårt offentliga tilltalsnamn]

Med Vänliga Hälsningar
Ledning och medlemmar i Yawn
 
Senast redigerad av en moderator:

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Så blev ni lättare att hålla koll på :p

Instämmer! :)


Men ni blir i mina ögon fortfarande samma gamla sönderköttade DSA och det hederliga TFA-kompaniet som desperat skickar oslipade spjut till fronten för att rädda de våghalsiga, rensade och odiplomatiska DSA-spelarna.

Krigslädjen är stor, V12-forumet inaktivt och dagen förgylld!
 

DeletedUser

Guest
Så blev ni lättare att hålla koll på :p

Svårt att räkna till två?

Instämmer! :)


Men ni blir i mina ögon fortfarande samma gamla sönderköttade DSA och det hederliga TFA-kompaniet som desperat skickar oslipade spjut till fronten för att rädda de våghalsiga, rensade och odiplomatiska DSA-spelarna.

Krigslädjen är stor, V12-forumet inaktivt och dagen förgylld!

Nu gör du dig själv till åtlöje igen, men det är väl lite av ett signum för dig nuförtiden :) Eller har du bara missat alla era egna spelare som blivit rensade, katade och adlade? Man får verkligen en känsla av att du är stolt över att ni måste vara flera hundra spelare för att ha en chans mot oss dryga 50.

Yawn har nu adlat sin första by förresten. Första offret blev Mighty Hawk i MrRislings stam VET.
 
Senast redigerad av en moderator:

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Lite roligt att du bara visar ena sidans statistik, men, men, så har ni alltid varit. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Något även du brukar vara väldigt duktig på, så att klaga på att vi gör det är du inte i rätt position för. Det var ju tråkigt att det första som hände i denna tråden var att ledarna för "Failiansen" skulle komma och bjuda på paj. Hade hoppats på en högre nivå ;)

Här gör jag min sorti. Övriga kommentarer överlämnar jag åt er som finner det lämpligt att gratulera eller smutskasta oss. Upp till er.
 

DeletedUser

Guest
Ni är ju bara 27 spelare(!),varför är det 13 st kvar i TFA?
 

DeletedUser

Guest
Detta är verkligen dagens :)

Lycka till nu Yawn o visa vad ni går för!
 

DeletedUser

Guest
despereta försök behöver desperata åtgärder

Tex. en merg
 

DeletedUser

Guest
Ja vad andra ser på saken det kan ni få hålla för er själva, right?

Desperata saker kan ses som att dra in alla stammar man kan hitta, right? (Tänker på Fangblade och kompani här)

Så finns många saker man kan säga är desperata, men sen vad som är desperat och inte är desperat, det är något vi vet bäst i stammen i sig och inte utomstående. Eller hur? :)
 

DeletedUser

Guest
Jag håller mig bara till ämnet!!

Folk har rätt till att få tycka som man vill va? Varför annars hänga ut en sån här tråd på externa? Om man inte är redo att kunna ta eller diskutera vad folk tycker, tror och tänker om denna merg..

Men ni verkar ta illa upp så det kanske ligger nånting i vad jag säger..
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Jag håller mig bara till ämnet!!

Folk har rätt till att få tycka som man vill va? Varför annars hänga ut en sån här tråd på externa? Om man inte är redo att kunna ta eller diskutera vad folk tycker, tror och tänker om denna merg..

Men ni verkar ta illa upp så det kanske ligger nånting i vad jag säger..

Illa upp? Jag ställde en simpel fråga till varför vi skulle vara desperata menmen.
 

DeletedUser

Guest
Illa upp? Jag ställde en simpel fråga till varför vi skulle vara desperata menmen.

Vad jag har hört så hade DSA stora problem och dom började dessutom på att tappa rank...

Då var dom desperata att blanda in er i kriget eftersom ni var allierade....
Men ni lyckades inte särskilt bra heller med att hjälpa dom med tanke på att ni va en bit ifrån dom flesta fiende stammar.
Så då tänkte ni att vi kan kanske få ett slut på kriget genom att göra en ny stam...
Med ny diplomati...

Ja behöver jag säga nå mer?

Detta är min teori bakom det hela
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Kan säga såhär att vi tackade nej till att hjälpa DSA först då vi inte hade någon lust för att kriga.

Men sen när MrRisling drog upp krigsförklaring mot DSA på externa då valde vi i TFA att hjälpa DSA då vi inte gillar gangbangs. Så detta var tyvär vårt egna val.

Sen så kunde vi hjälpt DSA mycket mer. Men i vårt avtal så var det bestämt att TFA inte fick adla in i K44 och vice versa. Och nej då kunde vi inte vara till sån stor hjälp. Och då höll vi oss till deffning. Och de spelare som vi har deffat har vi deffat bra tycker jag med tanke på de jag har förlorat under deras anfall.

Förluster: 23 27 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 12 13 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 
Topp