Dagens

DeletedUser

Guest
Jag håller mig bara till ämnet!!

Folk har rätt till att få tycka som man vill va? Varför annars hänga ut en sån här tråd på externa? Om man inte är redo att kunna ta eller diskutera vad folk tycker, tror och tänker om denna merg..

Men ni verkar ta illa upp så det kanske ligger nånting i vad jag säger..

Jag kallar det inte för en diskussion när ena parten (känn dig träffad) inte är här för att lyssna utan bara för att kasta dynga. Vill du ha en diskussion, skriv in game så kan vi överväga att öppna brevet.
 
Senast redigerad av en moderator:

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Verkligen roligt att alla börjar lägga sig i detta.

Håll er till topic och nuff said about the flykting problem.
 

DeletedUser

Guest
De får lägga sig i. Men flykting har inget med att göra här.

Jag ser er inte som flyktingar i vilket fall och det borde rättmätigen vara vi som krigar mot er som har rätt att flyktingförklara er. Har inte hängt med i diskussionen men det är i vilket fall min åsikt.
Ni mergar för att ni ändå krigar mot samma mål och har en fin kamratskap det tycker jag verkar allt annat än att vara flykting eftersom ni knappast flyr från kriget.

Dock så kommer ni inte lyckas fly från oss ändå eftersom vi har bättre koll på er i samma stam än om ni är i olika stammar som jag sa i mitt första inlägg i den här tråden, inte för att det är "svårt att räkna till två" som nån fånig kommentar sa(citronen var det visst), utan för att TW-stats visar en stam i taget och då slipper man klicka runt en massa där.

Är det dock nån som inte går in i mergen eller stannar kvar i nån av de två ursprungsstammarna så kommer jag kalla den personen för flykting.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det förstår jag och det håller jag med om.

Men det var Come On? som började tjöta om flyktingar m.m.
 

DeletedUser

Guest
Skärpning, låser tråden en stund för genomgång, sen får vi se hur det ser ut.
 

DeletedUser

Guest
Öppen igen.

Och jag anser ärligt talat att flyktingsnack i en stam som tekniskt sett inte längre existerar inte hör hemma här.
Diskutera gärna mergen, vilket brukar vara ett hett ämne med mycket åsikter, men håll flyktingskiten borta från den här tråden. Okej ?
 

DeletedUser

Guest
Öppen igen.

Och jag anser ärligt talat att flyktingsnack i en stam som tekniskt sett inte längre existerar inte hör hemma här.
Diskutera gärna mergen, vilket brukar vara ett hett ämne med mycket åsikter, men håll flyktingskiten borta från den här tråden. Okej ?

Tack, Jag må säga att detta blir intressant kolla på :)
Grattis till mergen och hoppas det går bra med krigen :)
 
Topp