Döda tyskarna!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag kanske inte satsar på poäng? på SDS har hitils ingen kunnat vinna över mig..

Men det förklarar ju varför du inte tog några byar... För att alla ska ha 30% morale mot dig och därför så klarar du dig då ingen vill attackera^^
 

DeletedUser

Guest
Hur länge har SDS hållt på då? Jag har ingen koll på de tyska servrarna.
 

DeletedUser

Guest
den stänger 18:00 och börjar 19:00 igen, dom har 2 speed nu
 

DeletedUser

Guest
Om ni försöker mäta e-peen så kan jag säga att den minskar me allt ert snack hela tiden.

Håll er till min topic istället!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jag har en tysk granne. ^^ Och han är den enda i sin stam... han har 50 p. :D

På .com (eller vad den nu hette) kom det ut ett massmeddelande som sa att alla var tvungna att ha sin stam(allians?)presentation på engelska och om man hade något annat var man tvungen att skriva en översättning.
 

DeletedUser

Guest
Adelsmännen kom och jag hade ju 10st Milka! brevid mig. Nu är jag död i princip, bara tidsfråga.
Sparka skiten ur de jävlarna tack
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Eller hur. Borde vara regel på att profilerna måste vara på engelska eller svenska, passar det inte kan de sticka!

Det finns regler på det, om man läser de noga. Vi kan inte leta igenom vart enda spelare. Det är väldigt svårt. Dock tackar jag alla er som har skickat in rapporter.
 

DeletedUser

Guest
Var inte orolig - Vi i BFH är guds budbärare och kommer inte tillåta detta.
 

DeletedUser

Guest
Satan är våran gud ju. Så man kan säga att vi är guds budbärare.
 

DeletedUser

Guest
Stänger den här tråden, finns en anledning till att diskussionen dog ut tidigare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp