Döda tyskarna!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ett flertal tyska stammar börjar slå sig samman. En stam skrev efter att dom farmat en i min stam att tyskarna ska ta över världen!

Låt dom inte göra så ;)
 

DeletedUser

Guest
Det finns flera tyska stammar. Jag trodde faktiskt att detta var en svensk server. Jag har inget emot att det finns utländska spelare, min stamm består tex mestadels av sådana, men det är väl ändå emot reglerna att ha hela sin stamms profil på tyska? Tycker att det borde uppmärksammats utan att man ska behöva sända in en ticket...
 

DeletedUser

Guest
Det finns flera tyska stammar. Jag trodde faktiskt att detta var en svensk server. Jag har inget emot att det finns utländska spelare, min stamm består tex mestadels av sådana, men det är väl ändå emot reglerna att ha hela sin stamms profil på tyska? Tycker att det borde uppmärksammats utan att man ska behöva sända in en ticket...

Eller hur. Borde vara regel på att profilerna måste vara på engelska eller svenska, passar det inte kan de sticka!
 

DeletedUser

Guest
enligt vad mods sagt till mig så måste profil vara på svenska fast den kan vara på annat språk om det finns översättning under eller över. Om ni ser nån som inte har det så anmäl det
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att alla vi svenska stammar ska gå ihop och köra ut tyskarna.

Visa att det är en svensk f*cking server! haha
 

DeletedUser

Guest
Det är inet vi ska behöva göra. Bryter de mot reglerna är det inte vi som måste ta hand om det :)
 

DeletedUser

Guest
känner igen vissa av tyskarna från SDS, men om nån skulle säga att han är lowpointer äre bäst att springa, han har vunnit SDS i typ 10ggr i rad, snart 11 för han leder just nu
 

DeletedUser

Guest
tror jag inte:p han började 1dag efter mig på sds och har 50byar redan.. jag har 1
 

DeletedUser

Guest
Döda dom nu. Dom går ihop brutalt. Vi attackerar Popelz för tilflället och dom skriver massa skit om att tyskarna ska gå ihop och ta över servern. Ge dom va dom tål.
Alla startar krig med dom så är det fixat på nolltid.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror faktiskt jag skulle det... En spelare som är superstolt över att ha varit #1 de första veckorna för att sedan inte komma över 700 poäng när andra har mer än 2000, imponerar mig inte. Och om du har en by när någon som startar efter dig har 50, hur bra den där tysken än må vara, så måste du vara patetiskt dålig. Ledsen att säga det, men det är sant.
 

DeletedUser

Guest
jag kanske inte satsar på poäng? på SDS har hitils ingen kunnat vinna över mig..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp