Come on! vs Yawn

DeletedUser

Guest
Ja det är ju krig så en tråd hör kanske till?

Ps. bern3hardt du får ändra i din lista medan du ändå ändrar vårat namn..
 

DeletedUser

Guest
Får väl se om "Come on!" är bättre på att kriga ingame än på att föra "verbal krigsföring" dåe :)
 

DeletedUser

Guest
Nu kanske LL är nöjd som fick sin krigsförklaring till sist?

Det är en krigstråd, inte tjafsa/bråka tråd. Så bete dig moget nu Danne.

( Såg att det du skrev togs bort väldigt fort, men låter det visas ovanför här så förstår folk vad jag menar )
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Hahaha denna bluff genomsynade Yawn's ledning redan samma dag som krigsförklaringen emot MuM kom ut så detta måste vara sämsta finten någonsin i tw's historia :p Men någon ska väll lyckas med sånt också :rolleyes:

Lyckoönskar mina forna vänner i Yawn =) Ni vet att jag kan hyras in på något konto återigen om det krisar en natt eller så ;D

Innan ni börjar kasta paj om att mitt acc bytt konto, ägarbytet genomfördes för ett bra tag sedan - det är nu jag ångrar att jag slutade dock :(
 

DeletedUser

Guest
Vi visste att det var en dålig fint men var mest för att ha roligt faktiskt då det är trist när man har stopp i en vecka på andra aktiviteter. (ja flickvännen klagade också innan ni kommenterar det) Har faktiskt sett betydligt sämre finter men givetvis antog vi att ni skulle förstå att det var ni vi hade tankarna på.

Angående MuMs vara eller icke vara i denna tråden så säger jag nej, det är inte samma krig vi utkämpar, kanske samma mål men vi samspelar ju inte så därför får ni väl skapa en Yawn - MuMtråd då det var ni som började det kriget för några veckor sen när MuM skapades. Fast Haroo spelar väl kanske inte i Yawn? har inte så bra koll då alla kör med fejknick :)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte haroo menade att dom skulle vara med i denna tråden utan att ni glömde att ni skulle kriga mot dom... det va sarkasm det gör ont i mig att ens behöva förklara vad som sades/menades
 

DeletedUser

Guest
Tror inte haroo menade att dom skulle vara med i denna tråden utan att ni glömde att ni skulle kriga mot dom... det va sarkasm det gör ont i mig att ens behöva förklara vad som sades/menades

Möjligt, jag trodde han menade att det skulle stå Come on!, MuM vs Yawn.

Men ganska svårt att veta vad det var han menade när man inte kan höra tonläget på tangenterna och jag har ingen större erfarenhet av honom som person.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vilken tur att Drloveh känner mig då (A)<3.
Som sagt, lycka till. Det kan ni behöva :). Ska försöka hålla mig ifrån denna tråd nu tills Danneboy skriver något idiotiskt.
 

DeletedUser

Guest
Vilken tur att Drloveh känner mig då (A)<3.
Som sagt, lycka till. Det kan ni behöva :). Ska försöka hålla mig ifrån denna tråd nu tills Danneboy skriver något idiotiskt.

Då kan jag ju hänvisa dig till tråden Come on! - MuM där jag skrev att dom får vänta en vecka eller två.
 

DeletedUser

Guest
Hihi :)

Jag kommer och lägger upp statsen än så länge :)

Side 1:
Tribes: Cmon!
Players:

Side 2:
Tribes: Yawn
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 14
Skillnad: 7

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 1
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 57,575
Sida 2: 105,851
Skillnad: 48,276

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53,730
Sida 2: 9,236
Skillnad: 44,494

chart
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
jag ska visa att jag kan hyckla lika bra som vissa i yawn.. därför önskar jag yawn lycka till i kriget

För det är ju helt jä__a uppenbart att jag vill se er vinna i denna batalj.


Hade jag känt att come on behövde ett lycka till hade jag önskat dom det med. Istället hoppas jag att de får en trevlig slakt framöver.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
9-1 nu :)

Ser bra ut detta för min stam än så länge

Inte så mycket att skryta om med tanke på att MuM har vare väldigt duktiga mot oss måste jag erkänna.

Även att ni planerat detta en månad medans vi har försökt ta oss igenom MuM... men men tror det kan bli ändring på detta senare faktiskt .. vi får se hur det går för er bra jobbat från er hitils =)
 

DeletedUser

Guest
Inte så mycket att skryta om med tanke på att MuM har vare väldigt duktiga mot oss måste jag erkänna.

Även att ni planerat detta en månad medans vi har försökt ta oss igenom MuM... men men tror det kan bli ändring på detta senare faktiskt .. vi får se hur det går för er bra jobbat från er hitils =)

En veckas planering.

Är ju kul att ni nyss sa att ni visste om detta sen våran krigsförklaring mot MuM och ändå inte deffat upp fronten mot oss.
 

DeletedUser

Guest
En veckas planering.

Är ju kul att ni nyss sa att ni visste om detta sen våran krigsförklaring mot MuM och ändå inte deffat upp fronten mot oss.

De visste att vi skulle slakta de ändå så de flyttade sina trupper till MuM för att kunna skylla på Internadling o annat :D ;)
 

DeletedUser

Guest
De visste att vi skulle slakta de ändå så de flyttade sina trupper till MuM för att kunna skylla på Internadling o annat :D ;)

kan nog stämma :)

Och dom är inte så bra att dom kan kriga mot oss själva heller som det verkar som.. Dom verkar ha dragit in andra stammar i detta krig.

Men men här är ställningen just nu

Side 1:
Tribes: Cmon!
Players:

Side 2:
Tribes: Yawn
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 1
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 128,909
Sida 2: 9,236
Skillnad: 119,673

chart
 

DeletedUser

Guest
Och dom är inte så bra att dom kan kriga mot oss själva heller som det verkar som.. Dom verkar ha dragit in andra stammar i detta krig.

Som vanligt sitter du utan fakta och tror och tycker. Som en mycket god vän och ledare (Shike) en gång kallade det, "förståsigpåare". Yawn har inte bett någon att gå på er, men ett flertal stammar har erbjudit att hjälpa oss. När ni kommer in och gamar på en stam som redan är i krig mot en minst sagt kompetent fiende befinner ni er inte i en position att rättfärdigt kunna klaga på att ni får anfall på er från fler stammar än oss. Om ni ens fått det överhuvudtaget.

Cmon! förklarade krig mot Yawn och fick första slaget. Nu återstår det bara att se hur bra de är på att förvalta sin förtur. Drygt 24 timmar in i kriget har de enbart mäktat med 14-1 vilket är riktigt dåligt för en stam i deras storlek, speciellt med tanke på att de har en fin och relativt försvarslös front mot oss.

Cmon! har inte imponerat på Yawn hittils.
 
Topp