Come on! vs Yawn

studmuffin

New Member
Reaktionspoäng
0
Efter allt golande från Danneboy's sida så har han då svärtat ned stammen han så stolt byggt upp, och för mig blir det svårt att bli imponerad av Cmon! efter allt detta och att ni kör ett 2v1 krig och tycker er vara superduper ;-) :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar whinar snacket från Yawn återigen....


Önskar mina forna stamvänner i Cmon lycka till (även fast ni inte behöver det)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Okej hur kan du stärka det då? Vet inte att någon AmoX spelare från v9 varit på TheGodOfWar och min off gick bara bra och det lär komma mer från mig som kommer att lyckas ;)

Hahaha jag spelar inte ens mitt gamla konto vilket jag klargjort tidigare :) Det är en helt ny ägare på mitt TGOW account, vilket troligen var tur för Cmon! då slagläget där var magiskt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Som vanligt sitter du utan fakta och tror och tycker. Som en mycket god vän och ledare (Shike) en gång kallade det, "förståsigpåare". Yawn har inte bett någon att gå på er, men ett flertal stammar har erbjudit att hjälpa oss. När ni kommer in och gamar på en stam som redan är i krig mot en minst sagt kompetent fiende befinner ni er inte i en position att rättfärdigt kunna klaga på att ni får anfall på er från fler stammar än oss. Om ni ens fått det överhuvudtaget.

Cmon! förklarade krig mot Yawn och fick första slaget. Nu återstår det bara att se hur bra de är på att förvalta sin förtur. Drygt 24 timmar in i kriget har de enbart mäktat med 14-1 vilket är riktigt dåligt för en stam i deras storlek, speciellt med tanke på att de har en fin och relativt försvarslös front mot oss.

Cmon! har inte imponerat på Yawn hittils.

Ni har oavgjort mot en stam som är hälften så stor som eran efter 1 månad och gnäller på oss för att vi bara leder med 13 byar efter 24h...

Ja det verkar ju logiskt,
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte minns helt fel så hade TFA/DSA krig redan från början av världen mot 5+ stammar... så basically har dom krigat mot massa stammar sen dag ett och vem har TTT/Cmon! krigat mot egentligen? ni har haft hela världen ut att ladda för just detta så onödigt o snacka en massa om en vecka hit o dit nu lugnar vi ner tonen i alla fall och bara kör på som fan. Ingen från vår sida i alla fall vill sitta o kasta paj och smutskasta men om det för er en så stor glädje att göra och bete er på det sättet så varsågod :)

Lycka till båda 2 =)
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte minns helt fel så hade TFA/DSA krig redan från början av världen mot 5+ stammar... så basically har dom krigat mot massa stammar sen dag ett och vem har TTT/Cmon! krigat mot egentligen? ni har haft hela världen ut att ladda för just detta så onödigt o snacka en massa om en vecka hit o dit nu lugnar vi ner tonen i alla fall och bara kör på som fan. Ingen från vår sida i alla fall vill sitta o kasta paj och smutskasta men om det för er en så stor glädje att göra och bete er på det sättet så varsågod :)

Lycka till båda 2 =)

R.R, IMRI, CW, JabbaW är väl dom jag vet om..
 

DeletedUser

Guest
ah dom räknas inte PLUS att ni inte hade dom mot er PÅ EN OCH SAMMA gång så det e skillnad tack

//Magicarp SPLASH ATTACK
 

DeletedUser

Guest
ah dom räknas inte PLUS att ni inte hade dom mot er PÅ EN OCH SAMMA gång så det e skillnad tack

//Magicarp SPLASH ATTACK

Räknas inte? Så dom som Yawn har krigat mot räknas men dom stammar vi har krigat mot räknas inte? Hur kan det komma sig? :S
 

DeletedUser

Guest
Räknas inte? Så dom som Yawn har krigat mot räknas men dom stammar vi har krigat mot räknas inte? Hur kan det komma sig? :S

Jaja skit i det nu, vill dom tycka synd om sig själva så låt dom. Vi får väl se vilka som vinner detta kriget istället. Fast det kanske inte räknas..
 

DeletedUser

Guest
ah dom räknas inte PLUS att ni inte hade dom mot er PÅ EN OCH SAMMA gång så det e skillnad tack

//Magicarp SPLASH ATTACK

Kan bara meddela att om du ska komma med påståenden så skulle det vara kul om det var sanning i alla fall! Vi hade krig mot CW, R.R, IMRI och slutligen JabbaW på en och samma gång! Vi kan faktiskt inte rå för att deras stammar inte var så aktiva i kriget?


*PG91*
 

DeletedUser

Guest
Här va det seriöst ser jag... JAG SKOJADE lugna ner er jaja dom räknas dom räknas chill <3 var e kärleken
 

DeletedUser

Guest
Här va det seriöst ser jag... JAG SKOJADE lugna ner er jaja dom räknas dom räknas chill <3 var e kärleken

Känner man dig rätt så var detta inte skojj...
Och bara för att vi ägde dig nu så ska det se bra ut genom att säga att det var ett skämt?

Visa istället att ni kan kriga emot oss
 

DeletedUser

Guest
När TFA och de andra nuub stammarna krigade så handlade det inte om adlar utan om trupper vilket är helt annorlunda. 12-1 är ju inte precis dåligt att komma med på 24h, 1-12 är ju helt värdelöst när även ni haft en vecka på er att förbereda er... och klaga inte på MuM, ni har ju inte ens varit bra emot dom.
 

DeletedUser

Guest
När TFA och de andra nuub stammarna krigade så handlade det inte om adlar utan om trupper vilket är helt annorlunda. 12-1 är ju inte precis dåligt att komma med på 24h, 1-12 är ju helt värdelöst när även ni haft en vecka på er att förbereda er... och klaga inte på MuM, ni har ju inte ens varit bra emot dom.

Dom är inte så bra emot oss heller

Side 1:
Tribes: Cmon!
Players:

Side 2:
Tribes: Yawn
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 1
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 218,834
Sida 2: 9,236
Skillnad: 209,598

chart
 
Topp