Cola & C.C VS llllll

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
Ta det lugnt Tankpunk. Testa läs igenom forumet en gång till så löser det sig :)
Halmgubben är för övrigt en tråkig teknik att använda.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jag håller med :)
Först såg det ut som strecken blev köttade men nu har de fått upp farten! Ojoj Spännande spännande... eller? :thinking:

Jag tror Poison var det avgörande för läget. De drog bort tillräckligt mycket av colas uppmärksamhet så att llllll fick chansen till comeback. Dock tror jag fortfarande att min sida (cola, c.c m.m..) har den största chansen att vinna även om det i dagsläget är riktigt jämnt.

Nu börjar det bli spännande:)
 

växjo2

Member
Reaktionspoäng
0
-

Jag tror Poison var det avgörande för läget. De drog bort tillräckligt mycket av colas uppmärksamhet så att llllll fick chansen till comeback. Dock tror jag fortfarande att min sida (cola, c.c m.m..) har den största chansen att vinna även om det i dagsläget är riktigt jämnt.

Nu börjar det bli spännande:)

vi få se hur länge de håller;) haha
 

DeletedUser

Guest
Svängigt detta :)

Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,883
Sida 2: 0
Skillnad: 20,883

chart
 

Bananradar

Member
Reaktionspoäng
0
I ärlighetens namn borde väl Vurpalainen vara med i dom statsen då han de senaste 48 timmarna förlorat minst 3 byar till llllll även fast han lämnat Cola?

Och ja, jag inser att det varit mycket tjafs om vilka som ska vara med i statistiken här och vilka som ska vara med i statistiken där.

I was just saying...
 

DeletedUser

Guest
I ärlighetens namn borde väl Vurpalainen vara med i dom statsen då han de senaste 48 timmarna förlorat minst 3 byar till llllll även fast han lämnat Cola?

Och ja, jag inser att det varit mycket tjafs om vilka som ska vara med i statistiken här och vilka som ska vara med i statistiken där.

I was just saying...

har oxå påpekat detta en gång :)
 

Bananradar

Member
Reaktionspoäng
0
Då ser det ju faktiskt ut såhär i själva verket:


Side 1:
Tribes: llllll
Side 2:
Tribes: Cola
Players: Vurpalainen

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 4
Skillnad: 3

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39,961
Sida 2: 27,586
Skillnad: 12,375

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll, Poison

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,880
Sida 2: 6,727
Skillnad: 20,153

chart
 

DeletedUser

Guest
[15:25:27] Prob: Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll, Poison

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,880
Sida 2: 6,727
Skillnad: 20,153

chart

du glömde ta med vurp... försöker ni mygla med statestiken eller?

Här är den rätta för dom senaste 24 timmarna

Side 1:
Tribes: llllll, Poison
Side 2:
Tribes: Cola
Players: Vurpalainen

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 6
Sida 2: 8
Skillnad: 2

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 4
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 28,379
Sida 2: 42,702
Skillnad: 14,323

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,734
Sida 2: 26,880
Skillnad: 2,146

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: Poison, llllll
Players: Vurpalainen

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 14
Sida 2: 13
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 1
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 86,064
Sida 2: 78,897
Skillnad: 7,167

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42,089
Sida 2: 6,727
Skillnad: 35,362

chart
 

Bananradar

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: Poison, llllll
Players: Vurpalainen

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 14
Sida 2: 13
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 1
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 86,064
Sida 2: 78,897
Skillnad: 7,167

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42,089
Sida 2: 6,727
Skillnad: 35,362

chart

You fail again.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag fattar inte att ni sitter och tjaffsar över byar av en spelare som slutade redan innan ni tog över byar. Have some fucking respect, ni vet lika väl som jag ingen av er hade tagit en by utav Vurp om han faktiskt fortsatt spela och inte försvann.

Ni båda myglar med statistiken hit och dit, ni är båda patetiska just nu som många andra i detta forum(Jag har varit det bitvis och erkänner det) men komigen nu, skärpning och håll en god ton tills vidare, inte långt innan danne är borta från v13 lr iaf nollad och då kommer det tysta ned sig markant, kan vi försöka hålla bättre ton tills dess iaf? Så slipper alla gnälla så mkt på TC, han måste känna sig trakasserad snart..
 

DeletedUser

Guest
han försöker bara reta upp mig/oss andra som inte håller på cola genom att ändra och manipulera statistiken....

Ja det är ju som roligast när statistiken är rätt sen om nån gör en miss så är det väl lugnt men att hålla på att larva sig med statistik är bara löjligt... Visar sig ändå till slut vilka som leder/vinner ett krig ingame och då spelar det ingen roll hur man än försöker vrida och vända på statistiken.
 

DeletedUser

Guest
Jag fattar inte att ni sitter och tjaffsar över byar av en spelare som slutade redan innan ni tog över byar. Have some fucking respect, ni vet lika väl som jag ingen av er hade tagit en by utav Vurp om han faktiskt fortsatt spela och inte försvann.

Ni båda myglar med statistiken hit och dit, ni är båda patetiska just nu som många andra i detta forum(Jag har varit det bitvis och erkänner det) men komigen nu, skärpning och håll en god ton tills vidare, inte långt innan danne är borta från v13 lr iaf nollad och då kommer det tysta ned sig markant, kan vi försöka hålla bättre ton tills dess iaf? Så slipper alla gnälla så mkt på TC, han måste känna sig trakasserad snart..

Vurpan har adlat byar av llllll i det här kriget så inte hade han slutat när de började. Låt var och en lägga upp sin statistik. Det är upp till åskådarna att tolka det som de vill. TC gör ett bra jobb när han väl bestämmer sig för att titta in. Klaga inte på honom. Det är betydligt svårare än ni tror att vara moderator.
 

DeletedUser

Guest
Vurpan har adlat byar av llllll i det här kriget så inte hade han slutat när de började. Låt var och en lägga upp sin statistik. Det är upp till åskådarna att tolka det som de vill.

tack dani för att du statuerade det uppenbara. Jag uppskattar din insyn i det hela, du har rätt - alla har rätt att lägga upp varsin statistik dock ganska löjligt att det handlar om samma sak hela tiden :) Ska väl även tillägga att det var jag som var tvungen att jaga rätt på vurp då han helt plötsligt bara försvann mitt i kriget och iiii hade ett konto som ingen satt på öht. - och det är det jag pratar om, men det skulle jag väl inte förvänta mig att du visste om iofs, så det ber jag om ursäkt för.
 

DeletedUser

Guest
Jag fattar inte att ni sitter och tjaffsar över byar av en spelare som slutade redan innan ni tog över byar. Have some fucking respect, ni vet lika väl som jag ingen av er hade tagit en by utav Vurp om han faktiskt fortsatt spela och inte försvann.

Ni båda myglar med statistiken hit och dit, ni är båda patetiska just nu som många andra i detta forum(Jag har varit det bitvis och erkänner det) men komigen nu, skärpning och håll en god ton tills vidare, inte långt innan danne är borta från v13 lr iaf nollad och då kommer det tysta ned sig markant, kan vi försöka hålla bättre ton tills dess iaf? Så slipper alla gnälla så mkt på TC, han måste känna sig trakasserad snart..

jag kämpar till sista by och jag kommer börja om på denna värld ;)
 
Topp