Cola & C.C VS llllll

DeletedUser

Guest
Streckkoderna gör det bra men fortfarande är Cola i förarsätet. De som tjänar mest på allt krigande är tveklöst RS som kan växa ifred medans de andra toppstammarna segar ner varandra. Å andra sidan får RS inte lika roligt:=)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Streckkoderna gör det bra men fortfarande är Cola i förarsätet. De som tjänar mest på allt krigande är tveklöst RS som kan växa ifred medans de andra toppstammarna segar ner varandra. Å andra sidan får RS inte lika roligt:=)

Word. Du glömde dock att det kommer skapas en superstam om en av stammarna (cola, llllll, Poison) vinner:)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 5
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,384
Sida 2: 30,254
Skillnad: 16,870

chart


Vi ligger under fortfarande, dock håller trenden i sig :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Härligt att se =)

Men skulle inte förvåna mig att cola eller rs mergar bara för att dom oxå ska kunna deffa varandra när colas deff är utslaget
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 5
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13,384
Sida 2: 30,254
Skillnad: 16,870

chart


Vi ligger under fortfarande, dock håller trenden i sig :eek:)

hoppas inte för mycket vissa husalver satsar på att få ner dig under annat nick i v13 och du ligger ju utanför händelserna ändå :p där ingen kan höra dig ropa på hjälp
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 5
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,433
Sida 2: 34,487
Skillnad: 28,054

chart
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 5
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,433
Sida 2: 34,487
Skillnad: 28,054

chart

är det återtaganden av förlorade byar eller nya byar som tas?:)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Cola
Side 2:
Tribes: llllll

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 7
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,064
Sida 2: 46,552
Skillnad: 43,488

chart


Dags att öka trycket nu :)
 

DeletedUser

Guest
glöm inte att ta med Vurpalainen i statestiken för han är ju ej med i Cola nå längre. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag får känslan av att cola gör allt för att bättra på sina stats. Konton som adlas blir kickade eller avslutas. Pipkin som har fått sina trupper och byar slaktade gör en ny stam som heter "lllll" innan han internadlas.

Men vill man att det ska se snyggt ut på twstats har jag full förståelse för det. Jag bryr mig mest om poänglistan för stammar :) så då är bägge parter nöjda. tumme upp
 

DeletedUser

Guest
Jag får känslan av att cola gör allt för att bättra på sina stats. Konton som adlas blir kickade eller avslutas. Pipkin som har fått sina trupper och byar slaktade gör en ny stam som heter "lllll" innan han internadlas.

Men vill man att det ska se snyggt ut på twstats har jag full förståelse för det. Jag bryr mig mest om poänglistan för stammar :) så då är bägge parter nöjda. tumme upp

Man kan inte adla spelare i samma stam.
 

DeletedUser

Guest
Kom du på det nu? Det var det nya stamnamnet som var väsentligt. Eller menade du att cola internadlar spelare som adlas av fienden? Jag väljer att tro att du är kompetent nog för att inte tro det.

Jag valde att upplysa dig om en självklar sak, eftersom din kommentar verkade så ogenomtänkt och skvallrade om okunskap både vad gäller spelet och Colas interna angelägenheter. Men uppfattade inte att du bara syftade på pipkins stamnamn. Tror du att det var för att bättra på stats så kan du visa mig var det tagits med i krigsstatistiken. Sen väljer jag att inte gå i mer polemik, det är för mycket fånigheter här redan. Det ska vara trevligt att kriga.
 
Topp