Classic 4

Reaktionspoäng
0
Det kan man tolka som att du anser att du är mer aktiv än somliga andra och att du inte kom före dessa pga att världen tog slut ganska så snabbt? Om du är "riktigt aktiv" borde du väl plocka rank1, speciellt eftersom det är en sådan kort värld att du kan satsa allt under en kortare period och sedan ta det mer lugnt? :thinking:

Japp jag anser att jag är mer aktiv än somliga andra. Även om denna runda inte kördes seriöst för jag inte tyckte om inställningarna. Inte så att man är lika aktiv som vanligt om man inte tycker om inställningarna riktigt dock. :)
Och jag tycker fortfarande inte om dem och kommer samma inställningar igen kommer jag inte kasta bort en minut inne på classic.


Det jag var ute efter J4k0b var inte de vanliga världarna som håller på i flera år. De är inte snabba nog. Som jag ser det vill jag ha ett classic som är lite mer ett mellanting mellan speed och en vanlig värld. en snabbare värld på tidsmässigt och inställningsmässigt än de vanliga, men inte lika speedat som en speed om du förstår hur jag menar. :) Annars får du fråga på skype :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med vissa världar är för långsamma jämfört med classik världarna.

Detta är hur jag tycker en hp värld ska se ut

Enhetshastighet: 3
Byggnadshastighet: 2
Stamgrens på medlemmar: 15
Akademi: Guldmynt
Bågar: Nej.
Smedja: Enheter upp till nivå 3.
Vädersträck: Spelaren får välja.
Lojalitet: Adelsmannen sänker med 20-30 lojalitet.
Paladin: Ja.
Farmregler: Inga farmregler (Inga milis)
Kyrka: Ja/Nej (Vad gör de egentligen)
Moral: Nej

Övrigt:

* Världen slutar när första stammen når 20.000.00 p.
* Barbarbyarna växer långsamt till 3000 p.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Såhär vill jag ha nästa hp runda :)
Hastighet: 2.5-3
Enhetshastighet: 1
Stamgrens på medlemmar: 10, max 15.
Akademi: Guldmynt
Bågar: Nej.
Smedja: Enkelt forskningssystem
Vädersträck: Slumpvald.
Lojalitet: Adelsmannen sänker med 20-25 eller 25-30 i lojalitet. bara jobbigt om det är 20-35 så att man failar med 4 adlar i 3 fall av 10.
Paladin: Ja. med vapen! ( 10 % extra farm, 21 000 yxor, 300 MB och Thorgards yxa FTW ;) )
Farmregler: Inga farmregler (Inga milis)
Kyrka: Nej, bara störnade att ha kyrkor överallt..
Moral: Ja!

Övrigt:

* Världen slutar när första stammen når 10 000 000 Poäng, dock kan man vinna med max 5 personer i stamen.
* Barbarbyarna växer långsamt till 3000 p.
* Capture The Village byar, med samma trupp antal som HP 3, om inte mer.
* Inga jävla miliser som förstör tidig farmning!
 

DeletedUser

Guest
Såhär vill jag ha nästa hp runda :)
Hastighet: 2.5-3
Enhetshastighet: 1
Stamgrens på medlemmar: 10, max 15.
Akademi: Guldmynt
Bågar: Nej.
Smedja: Enkelt forskningssystem
Vädersträck: Slumpvald.
Lojalitet: Adelsmannen sänker med 20-25 eller 25-30 i lojalitet. bara jobbigt om det är 20-35 så att man failar med 4 adlar i 3 fall av 10.
Paladin: Ja. med vapen! ( 10 % extra farm, 21 000 yxor, 300 MB och Thorgards yxa FTW ;) )
Farmregler: Inga farmregler (Inga milis)
Kyrka: Nej, bara störnade att ha kyrkor överallt..
Moral: Ja!

Övrigt:

* Världen slutar när första stammen når 10 000 000 Poäng, dock kan man vinna med max 5 personer i stamen.
* Barbarbyarna växer långsamt till 3000 p.
* Capture The Village byar, med samma trupp antal som HP 3, om inte mer.
* Inga jävla miliser som förstör tidig farmning!

Tummen upp för detta. Men vi måste ju ha med bågar på en classic :)
 

DeletedUser

Guest
15 medlemmar till 10 mille och ingen moral, sen ska den vara snabb och på sommarlovet så jag med kan spela........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
japp ;)

Haha, faktiskt är de grymma som deff. ^^.. ;P.. japp jag tycker själv att vi ska ha bågar i spelet.. ^^.. undrar när classic 4, kommer ;).. ^^.. tycker att denna rundan classic 3 var grymmt dåligt själv körde jag aktiv för att snacka med.
 

DeletedUser

Guest
Hastighet: 2,5
Enhetshastighet: 5,0
Paladin: Ja, inga vapen.
Bågar: Ja
Kyrka: Nej
Adelssystem: Guldmynt
Moral: Ingen
Bonusbyar: Nej
Barbarbyar: Växer till 2000 poäng
Smedja: Enkel Smedja (1 nivå)
Nybörjarskydd: 3 dagar
Stamgräns: 5
Milis: Aktivt för spelare upptill 2 byar.
Kontohanterare Inte aktivt
Stamkrig: Aktivt
Övrig Info: Spelare kan välja startposition. Där kommer vara anfall- och assistansblockad på 25 ms.
Krav för seger: Första spelaren att hålla minst 60 byar och 500,000 poäng i 7 dagar, kommer att vinna rundan. Rundan stängs direkt när det vinnande målet har nåtts.
 

DeletedUser

Guest
Hastighet: 3
Enhetshastighet: 1
Paladin: Ja, inga vapen.
Bågar: Nej
Kyrka: Nej
Adelssystem: Guldmynt
Moral: Ingen
Bonusbyar: Nej
Barbarbyar: Växer till 2000 poäng
Smedja: Enkel Smedja
Nybörjarskydd: 3 dagar
Stamgräns: 5-10
Milis: Nej
Kontohanterare: Nej
Stamkrig: Aktivt
Övrig Info: Spelare kan välja startposition.
Krav för seger: Något speciellt datum. Mellan 2-3 månader.
 

DeletedUser

Guest
Hastighet: 2,5
Enhetshastighet: 5,0
Paladin: Ja, inga vapen.
Bågar: Ja
Kyrka: Nej
Adelssystem: Guldmynt
Moral: Ingen
Bonusbyar: Nej
Barbarbyar: Växer till 2000 poäng
Smedja: Enkel Smedja (1 nivå)
Nybörjarskydd: 3 dagar
Stamgräns: 5
Milis: Aktivt för spelare upptill 2 byar.
Kontohanterare Inte aktivt
Stamkrig: Aktivt
Övrig Info: Spelare kan välja startposition. Där kommer vara anfall- och assistansblockad på 25 ms.
Krav för seger: Första spelaren att hålla minst 60 byar och 500,000 poäng i 7 dagar, kommer att vinna rundan. Rundan stängs direkt när det vinnande målet har nåtts.

Yes indeed. Dock 50ms så noobs som jag som inte kan snipa ändå får en liten chans:awsm:
 
Topp