Classic 4

Reaktionspoäng
0
Hoppas den itne låter vänta på sig. OCH att den kommer utan löjliga CTV byar och saker som gör att en person tar hela classic på en månad.

Bättre inställningar och låt oss som är riktigt aktiva få visa vad vi går för under en längre tid. :) För de andra som är duktiga och orkar hålla ut kortare stunder har vi speeden :)
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med Ferret. Ha en bra classic, som 2:an fast mindre stammedlemmar per stam eller ngt. Sedan 5 månader minst :)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas den itne låter vänta på sig. OCH att den kommer utan löjliga CTV byar och saker som gör att en person tar hela classic på en månad.

Bättre inställningar och låt oss som är riktigt aktiva få visa vad vi går för under en längre tid. :) För de andra som är duktiga och orkar hålla ut kortare stunder har vi speeden :)

Det kan man tolka som att du anser att du är mer aktiv än somliga andra och att du inte kom före dessa pga att världen tog slut ganska så snabbt? Om du är "riktigt aktiv" borde du väl plocka rank1, speciellt eftersom det är en sådan kort värld att du kan satsa allt under en kortare period och sedan ta det mer lugnt? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Känner personligen jag gillar när HP är lite kortare söker man en långvarig runda finns det ju världar som varit uppe i flera år.. då man är trött på det personligen gillar jag hp då man kan ge allt i några månader sen vila istället för att man måste fortsätta.

Tyckte farten var fin rätt gött med att moralen med var borta :) CTV byarna var ju en rolig sak men var rätt opraktiskt att de hade så mycket deff till en sådan kort runda då ingen hadde off nog att rensa dom för alla sattsa på att vinna/hjälpa sin stam så tror inte någon hade off byar över att slänga i väggen...

Men åter till inställnigarna var rätt bra ni satte en poäng gräns, man kan avsluta världen snabbare om den är avgjord som den var denna runda. Då alla hot var utslagna och rank 1 och 2 stammarna sammarbetade då var det väldigt skönt att vi kunde göra ett snabbt slut istället för att sitta och vänta.

Farten var faktiskt bra det gick snabbare en de flesta vanliga världar och slog man väl ut sina granna behövde man inte vara inne en gång i timmen för att titta så man inte var rensad... vilket är satans skönt då alla inte har all tid i världen att sitta och vänta på inc :D

Det jag försöker säga är väll att inställningarna var väldigt bra men kanske sätta slut poängen lite högre ha allt de andra samma

Det var nog allt för mig och ingen fara ska snart komma tillbaks till mina troll inlägg ^_^
 

DeletedUser

Guest
Känner personligen jag gillar när HP är lite kortare söker man en långvarig runda finns det ju världar som varit uppe i flera år.. då man är trött på det personligen gillar jag hp då man kan ge allt i några månader sen vila istället för att man måste fortsätta.

Tyckte farten var fin rätt gött med att moralen med var borta :) CTV byarna var ju en rolig sak men var rätt opraktiskt att de hade så mycket deff till en sådan kort runda då ingen hadde off nog att rensa dom för alla sattsa på att vinna/hjälpa sin stam så tror inte någon hade off byar över att slänga i väggen...

Men åter till inställnigarna var rätt bra ni satte en poäng gräns, man kan avsluta världen snabbare om den är avgjord som den var denna runda. Då alla hot var utslagna och rank 1 och 2 stammarna sammarbetade då var det väldigt skönt att vi kunde göra ett snabbt slut istället för att sitta och vänta.

Farten var faktiskt bra det gick snabbare en de flesta vanliga världar och slog man väl ut sina granna behövde man inte vara inne en gång i timmen för att titta så man inte var rensad... vilket är satans skönt då alla inte har all tid i världen att sitta och vänta på inc :D

Det jag försöker säga är väll att inställningarna var väldigt bra men kanske sätta slut poängen lite högre ha allt de andra samma

Det var nog allt för mig och ingen fara ska snart komma tillbaks till mina troll inlägg ^_^

True as always.

Men upp till 200k kanske.
Och 5 per stam?

Då skulle det bli helt annurlunda, mer strategiskt och mer krig. Förhoppningsvis.
 

DeletedUser

Guest
Btw, glömde ge lite respons till en sådan här runda. Så här ska en HP-runda vara, dvs start-midgame värld som är relativt snabb, utan moral (kött:D) och med lågt medlemstal (kanske var för högt t.om på denna runda?)

Vill man spela längre så har man somsagt 15 andra världar att spela på :).
 

DeletedUser

Guest
Btw, glömde ge lite respons till en sådan här runda. Så här ska en HP-runda vara, dvs start-midgame värld som är relativt snabb, utan moral (kött:D) och med lågt medlemstal (kanske var för högt t.om på denna runda?)

Vill man spela längre så har man somsagt 15 andra världar att spela på :).

Där misstar du dig nog. Finns knappt 5 världar kvar då 2,4,5,6,7,8,9,10,12 är helt hållet omöjligt att bli stor eller har avslutats hel.
 

DeletedUser

Guest
Personligen tycker jag detta:

Enhetshastighet: Samma som HP2
Byggnadshastighet: Samma som HP2
Stamgrens på medlemmar: 15
Akademi: Guldmynt
Bågar: Nej.
Smedja: Enheter upp till nivå 3.
Vädersträck: Spelaren får välja.
Lojalitet: Adelsmannen sänker med 20-25 lojalitet.
Paladin: Ja.
Farmregler: Inga farmregler (Inga milis)
Kyrka: Ja.

Övrigt:

* Världen slutar när första stammen når 75.000.000 p.
* Barbarbyarna växer långsamt till 2.500 p.

Det är bara mina åsikter. :) Vad tycker ni om dom?

För mycket poäng till vinst.
 

DeletedUser

Guest
Eh, är det inte kul att nå upp 75 mille? :O Visst, kan väll ändra det till typ "25" mille.

75 miljoner är alldeles för mycket tycker jag.
På dina inställningar så kunde man ha totalt 15 stammedlemmar, då tycker jag att högst 20 miljoner är passande.
 

DeletedUser

Guest
75 miljoner är alldeles för mycket tycker jag.
På dina inställningar så kunde man ha totalt 15 stammedlemmar, då tycker jag att högst 20 miljoner är passande.

Oj, glömde att jag satte 15 medlemmar! xD Hahaha, annars så skulle jag sätta 25 mille som jag sa. :) Men vaddå? Varför 20 och inte 5 mer?
 

DeletedUser

Guest
Oj, glömde att jag satte 15 medlemmar! xD Hahaha, annars så skulle jag sätta 25 mille som jag sa. :) Men vaddå? Varför 20 och inte 5 mer?

Du glömde?
Det var ju PirateBirdXBA som skrev vilka inställningar han tyckte var bäst, är ni samma person tro? :sneaky:

Iallafall, vänder på det och säger, varför 5 mer och inte 20? :)
 

DeletedUser

Guest
Yah, vi är samma. ;P Tycker att detta nick var ulligulligull och att jag trodde att alla visste redan, så jag avslöjar mig just idag. ;)

Jo, 25, gillar när man håller på ett tag. :)
 

DeletedUser

Guest
Mmm, mot dig så skulle jag garantera att det krävs många byar ;)
 
Topp