CCCP 1:a på ranking listan!

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
kom igen grabbar slösa inte ert liv på prata om cccp lär er surfa eller någonting. kanske inte tyfon för han är handikappad.

Nån tycker du e rolig.
Fler, att du är en dålig förlorare ...

Du har rätt till att vara sur, .. men vänd dig till DIN stam ..
Det är där supporten borde ha kommit ifrån

Att smutskasta folk visar tecken på låg ålder.
 

DeletedUser

Guest
Du vet att dom flesta i CCCP är över 20 och har ett jobb till skillnad mot dig som fortfarande går i skolan, va? När man jobbar har man inte tid att sitta och nöta hela dagarna som ni som går i skolan kan.

Väx upp grabben för du har fel på så många sätt.

ehh lol? så du tror att vi som går i skola har oändligt med tid för tw? knappast
 

mekitona

New Member
Reaktionspoäng
0
vissa har ...

går själv visserligen i skola, har inte hur mycket tid som helst;)

håller med.. vissa har det.. jag har en kompis som går teknik.. han har en bärbar dator med internet och kan logga in på TW flera gånger i timmen.. han är inte med i CCCP dock :)

sen vet jag folk som jobbar, t.ex på kontor, som också har tillgång till dator hela tiden.

många personer i skolan har möjlighet att logga in på raster och liknande.. andra har inte lika stor tur ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag har ;)

Fast med risk att bli bannad från datorerna :eek:

Grattis CCCP, alltid trot ni skulle klara de
 

DeletedUser

Guest
... och tack alla.

Tyvärr så kommer det inte vara för evigt. Efter vi endast gått upp till första platsen pga. gosas och @rd@'s spammande av HQ 30 i alla byar.

Men tack! =)
 

Fluss

New Member
Reaktionspoäng
0
hehe.. va de inte egentligen då ni började attackera oss i 3kr som ni gick upp från rank 4 till 1...?? :p
 

DeletedUser

Guest
vi har tagit byar för runt 1miljon poäng av 3kr så det hjälpte ju lite=) men största delen är det gosa´s fel
 

DeletedUser

Guest
kan bara lyfta på hatten för duktiga krigare.
HQ nivå 30 wtf. poängjägare!
 

DeletedUser

Guest
kan bara lyfta på hatten för duktiga krigare.
HQ nivå 30 wtf. poängjägare!

Vad är de för fel med level 30 på högkvartertet ? jag kör med alla byggnader max förutom Marknad som jag har på 20... högkvarteret på level 30 vad ska man med den till ?? om man blir attackerad så kan man snabbt bygga upp muren och de andra som går sönder xD
 

DeletedUser

Guest
@ard@ förvisso skulle CCCP mosa mig , men jag har visst skydd av avståndet ett tag framöver. ( tror det är 3 dygn till er och att adlarna inte får gå så långt). phu!
 

DeletedUser

Guest
Vad är de för fel med level 30 på högkvartertet ? jag kör med alla byggnader max förutom Marknad som jag har på 20... högkvarteret på level 30 vad ska man med den till ?? om man blir attackerad så kan man snabbt bygga upp muren och de andra som går sönder xD

Mer poäng=mindre trupp..säger allt egentligen.
 
Topp