CCCP 1:a på ranking listan!

DeletedUser

Guest
Grattis CCCP för att ni nu är den bästa och mäktigaste stammen i hela värld 3!

Alla som vill säga något gör det här under.:)
 

DeletedUser

Guest
Efter mycket poängh*rande av @rd@, så är vi äntligen där!

Passar på att tacka alla våra fiender, utan Er hade vi aldrig klarat det! Tack!
 

DeletedUser

Guest
Gratis CCCP hoppas ni håller detta och inte blir för maktgalna;) Hoppas ni visar hur en ledande stam ska bete sig. Hoppas med att ni har ett stort krig med en stor stam:D
 

DeletedUser

Guest
lycka till med att inte vara maktgalen... nästan omöjligt
 

DeletedUser

Guest
tänkte på en grej, dem kan inte vara maktgalna eftersom solace är näsan lika bra som cccp
 

DeletedUser

Guest
haha det var ju roligt att en 25 årig dålig lärare kan leda en stam till 1:a plats.
 

DeletedUser

Guest
haha det var ju roligt att en 25 årig dålig lärare kan leda en stam till 1:a plats.

"Jag är inte bitter" - Robert Gustavsson gestaltar Tony Richardsson.


Nej, men det var faktiskt patetiskt, trodde faktiskt pyttelite mer än så om dig batzer ...
 

DeletedUser

Guest
haha det var ju roligt att en 25 årig dålig lärare kan leda en stam till 1:a plats.

Oh gud vad aggressiv man kan vara ;-)

Är ju snarare en bedrift att Mannel fått dom till första platsen då han jobbar till skillnad mot dom flesta här på forumet! Starkt jobbat min håriga grek!
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att CCPs plötsliga expansion är imponerande, och jävligt skrämmande för dom som bor i närheten av dom.

Och det verkar ju onekligen som att Batzter haft en dålig svenska lärare, vem det nu är. ;)
 

RokiG

New Member
Reaktionspoäng
2
Batzter nu tycker jag helt ärligt att du går för långt. Kan du inte ta att du förlorar byar i spelet ska du fan inte spela. Moget att göra personangrepp genom att kalla folk för handikappade osv.

Hoppas du blir livstids bannad för sånt beteende du har för dig här är bara omoget och elakt. Jag undrar om du hade vågat säga det du säger här bakom din data skärm i verkligheten framför vederbörande personer.
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Batzter vilka personangrepp du gör du vet väl att kränkning är straffbart?
Sluta bete dig som en snorvalp och inse att du fick stryk av vår stam i spelet. Ta det som en man, spelet går trots allt ut på att föra krig, så varför spelar du ett krigsspel om du inte klarar av förlust? Kanske är bättre att du lägger ned TW och satsar på Sim city spelande istället.


Jo, något annat än en förstaplats var väl inte att vänta. CCCP tuggar i sig sina omgivningar bra duktigt. Så apropå dåliga förlorare. Hade denna konversation med en spelare från en stam vi genomförde en liten vedergällning mot:

xxx idag kl 16:52
Allvarligt talat, vad är du för jävla no-life egentligen? Vad är ditt problem? Du sitter och spelar ett datorspel med en massa barn och ungdomar och pratar om "vedergällning" som om det vore liv och död.
Du är inte 33 år, utan bara någon liten unge som sitter och töntar sig.

Antingen det, eller så är du en väldigt, VÄLDIGT sorglig person.

xray idag kl 17:38
Tack för ditt brev. Det verkar avspegla ditt förstånd. Det är inte SimCity vi spelar.

xxx idag kl 18:11
Tack själv, för tidernas mest typiska "Jag vet inte vad jag ska skriva"-arketyp till svar.

Jag vet att vi inte spelar SimCity, men du måste väl inte ta allt så himla personligt? "Åh, xxxx, det lilla minihotet attackerar en av våra byar! Hade det varit på riktigt så hade jag kanske brutit en nagel! Nu måste hela hans stam straffas! Whine, whine!"


xxx idag kl 18:15
Och naturligtvis skickar du en attack. Det var ju ett lagom barnsligt gensvar.
Jag kan ju upplysa dig om att jag har tänkt sluta spela, eftersom att jag (mer eller mindre frivlligt) har viktigare saker för mig än att vara barnvakt åt förvuxna 30+ bebisar med nickname xray. Min stam kommer att adla tillbaks byarna innan du hinner blinka, fetto.
 

DeletedUser

Guest
hahaha.. snygg konversation..
liiite komiskt att alla som håller på o bli förpassade till utkanten ska "sluta spela för att dom kommit på att dom har ett liv"
 

DeletedUser

Guest
hahaha.. snygg konversation..
liiite komiskt att alla som håller på o bli förpassade till utkanten ska "sluta spela för att dom kommit på att dom har ett liv"


lol jag sluta för ett tag sen men jaja..du såg väl hur det gick för @rd@ när han skicka nobletrains..
 

mekitona

New Member
Reaktionspoäng
0
Jo, något annat än en förstaplats var väl inte att vänta. CCCP tuggar i sig sina omgivningar bra duktigt. Så apropå dåliga förlorare. Hade denna konversation med en spelare från en stam vi genomförde en liten vedergällning mot:

xxx idag kl 16:52
Allvarligt talat, vad är du för jävla no-life egentligen? Vad är ditt problem? Du sitter och spelar ett datorspel med en massa barn och ungdomar och pratar om "vedergällning" som om det vore liv och död.
Du är inte 33 år, utan bara någon liten unge som sitter och töntar sig.

Antingen det, eller så är du en väldigt, VÄLDIGT sorglig person.


....osv


hahaha! jag hade inte haft ngt emot att veta vem det var XD
intressant människa :p
men jag håller med.. jag har förlorat 66.000pts (hade 96, förlorade 66 och tog över en by som jag redan börjat adla - tot 40K) men inte får det mig att sluta? Nej, det här är ett underbart spel, och man kan alltid spela på värld 4 när den kommer. Eller TW.net och liknande :D

Nej, att förklara spelet onödigt/nördigt osv efter att man har spelat det i ett antal månader tycker jag är ganska idiotiskt :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
asså shit inse vilka töntar ni är... wow ni kan sitta 20 timmar om dagen och spela därför vinner ni annara hade vem som helst kört över er... vafan skaffa er ett löiv utanför datan.

Du vet att dom flesta i CCCP är över 20 och har ett jobb till skillnad mot dig som fortfarande går i skolan, va? När man jobbar har man inte tid att sitta och nöta hela dagarna som ni som går i skolan kan.

Väx upp grabben för du har fel på så många sätt.
 
Topp