Cbs

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Nej jag skapade inte denna tråd pga avundsjuka.
Varför ska jag vara avundsjuk på en backstabber?
Jag spelar med ära och heder, har gjort det i alla år jag spelat.

Jag blir förbannad på de som får sina poäng genom att luras och spela ohederligt.

Jag skapade denna tråd för att göra de som ligger nära JockDeRock uppmärksam på hans spelsätt, så de inte luras att tro på honom eller lita på honom.
Oavsett om de är alierad med honom eller stammedlem.

Han har en historia på denna värld som innebär backstabbing.

Det har jag nu uppnåt, så jag är nöd.

Om ni i och med det tror att jag är avundsjuk eller om jag "gråter" eller vad ni nu skrev är oväsentligt.

Jag har nu klargjort varför denna tråd blev till.

Och ja jag erkänner jag döpte tråden till fel namn, vet att stammen heter CSB.
Men det är inte det viktiga i frågan eftersom ni alla uppenbart visste vilken stam det gällde ändå.....
 

gummistövel

New Member
Reaktionspoäng
0
måste lol åt denna tråd.

Vad spelar erfarenhet för roll om man inte är aktiv. Varför skulle man slå ihop två inkativa konton och få ett större inaktivt konto.

varför gnälls det om attacker som skickas i natten, Detta är en av få världar utan nattskydd. spela en sån istället om du inte vet hur du skyddar dina byar under natten.
 

DeletedUser

Guest
Nej jag skapade inte denna tråd pga avundsjuka.
Varför ska jag vara avundsjuk på en backstabber?
Jag spelar med ära och heder, har gjort det i alla år jag spelat.

Jag blir förbannad på de som får sina poäng genom att luras och spela ohederligt.

Jag skapade denna tråd för att göra de som ligger nära JockDeRock uppmärksam på hans spelsätt, så de inte luras att tro på honom eller lita på honom.
Oavsett om de är alierad med honom eller stammedlem.

Han har en historia på denna värld som innebär backstabbing.

Det har jag nu uppnåt, så jag är nöd.

Om ni i och med det tror att jag är avundsjuk eller om jag "gråter" eller vad ni nu skrev är oväsentligt.

Jag har nu klargjort varför denna tråd blev till.

Och ja jag erkänner jag döpte tråden till fel namn, vet att stammen heter CSB.
Men det är inte det viktiga i frågan eftersom ni alla uppenbart visste vilken stam det gällde ändå.....






And thats why you fail...
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
måste lol åt denna tråd.

Vad spelar erfarenhet för roll om man inte är aktiv. Varför skulle man slå ihop två inkativa konton och få ett större inaktivt konto.

varför gnälls det om attacker som skickas i natten, Detta är en av få världar utan nattskydd. spela en sån istället om du inte vet hur du skyddar dina byar under natten.

Ett tydligt missförstånd.
Inte mitt konto som blir adlat.

Inte ett hopslag av 2 inaktiva konton.

Du har inte förstått vad detta handlar om överhuvudtaget.

Skrattretande okunnighet du visar. :-D
 

DeletedUser

Guest
Nej jag skapade inte denna tråd pga avundsjuka.
Varför ska jag vara avundsjuk på en backstabber?
Jag spelar med ära och heder, har gjort det i alla år jag spelat.

Jag blir förbannad på de som får sina poäng genom att luras och spela ohederligt.

Jag skapade denna tråd för att göra de som ligger nära JockDeRock uppmärksam på hans spelsätt, så de inte luras att tro på honom eller lita på honom.
Oavsett om de är alierad med honom eller stammedlem.

Han har en historia på denna värld som innebär backstabbing.

Det har jag nu uppnåt, så jag är nöd.

Om ni i och med det tror att jag är avundsjuk eller om jag "gråter" eller vad ni nu skrev är oväsentligt.

Jag har nu klargjort varför denna tråd blev till.

Och ja jag erkänner jag döpte tråden till fel namn, vet att stammen heter CSB.
Men det är inte det viktiga i frågan eftersom ni alla uppenbart visste vilken stam det gällde ändå.....

lbdhedlund det är en dell i spelet, lura av spelare byar eller lura folk att rensa är ju bara kul och man växer biligare, då det är jobbigt att tappa några offbyar i början av världen, dock så börjar ju några komma upp på några 100k då kan man ju köta på ganska hårt
 

DeletedUser

Guest
Ett tydligt missförstånd.
Inte mitt konto som blir adlat.

fattar inte varför du försöker skylla ifrån dig eftersom det är du som suttit på kontot sen det fanns ungefär 3-4 byar så varför skylla på någon annna när det är du som sitter / suttit där väldigt länge nu :)
 

DeletedUser

Guest
CSB verkar vara en väldigt stabil och stark stam.. :/ Ska bli kul att se dessa falla platt när de möter lite motstånd! Blir som att skaka av löven på ett redan dött träd..
 

DeletedUser

Guest
av vem skulle CSB falla ? säg din ingame ..


Haha dagens roligaste :) Yttra dig inte på externa för då rimmar jag dig (men jag fejknickar oxå)

Dagens näst roligaste:

Till sist kan jag även reflektera över lite intressanta fakta.

[...]

Hur som helst. Mitt syfte att tala om vad som pågår i CBS och då främst från JockDeRock har uppnåtts.
Jag kommer inte att komma med mer inlägg i detta.

Over and out.

Hur många inlägg har vi sett sen det uttalandet?

Önskar alla en fin söndagskväll <3
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

okej, om de blir gangbangad, och de håller på ett lite krig mellan STING och CSB, och ingen av de faller. :cool:
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
fattar inte varför du försöker skylla ifrån dig eftersom det är du som suttit på kontot sen det fanns ungefär 3-4 byar så varför skylla på någon annna när det är du som sitter / suttit där väldigt länge nu :)

Nope. Inte jag du måste blanda ihop mig med nån.
Men det är väl så man gör när man är så feg att man (nästan) bara aldar stammedlemmar och nyligen stammedlemmar.

Det syns tydligt när man kollar dina erövringar.
 

DeletedUser

Guest
Nope. Inte jag du måste blanda ihop mig med nån.
Men det är väl så man gör när man är så feg att man (nästan) bara aldar stammedlemmar och nyligen stammedlemmar.

Det syns tydligt när man kollar dina erövringar.

hahha aa jag har väl gjort det synd du använder samma namn som han som sitter på ahhh kontot då :) på skype. för den delen så vet jag att det är du som sitter där :D så kom inte å spela dum :) japp jag adla finishco inaktiv blev av med byar försökte få tag på han länge med du/ahhh gjorde inget åt det så tog jag dem. plus att jag har kört över dig.... ksbr har slutat så därför har jag hans byar. var det någt mer du ville veta lilla gubben. och om du nu inte är ahhh varför skriver du som att du är han då.... men för mig spelar det ingen roll för du verkar inte finnas kvar på världen iaf konstigt nog. du som var så duktig som lirat på w1 neten.

over and out !
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
hahha aa jag har väl gjort det synd du använder samma namn som han som sitter på ahhh kontot då :) på skype. för den delen så vet jag att det är du som sitter där :D så kom inte å spela dum :) japp jag adla finishco inaktiv blev av med byar försökte få tag på han länge med du/ahhh gjorde inget åt det så tog jag dem. plus att jag har kört över dig.... ksbr har slutat så därför har jag hans byar. var det någt mer du ville veta lilla gubben. och om du nu inte är ahhh varför skriver du som att du är han då.... men för mig spelar det ingen roll för du verkar inte finnas kvar på världen iaf konstigt nog. du som var så duktig som lirat på w1 neten.

over and out !

Precis. Finishco inaktiv, du var snabb att ta hans byar.
ksbr slutat, du var snabb att ta hans byar.
ahhh varken slutat eller inaktiv, du tog hans byar när han var offline, dessutom en stammedlem.
Är inte det backstabbing så finns det inget som heter så.

Men jag är fortfarande inte ahhh.
det här namnet på forumet har jag haft länge länge länge.
har ingenting med ahhh att göra. förstår inte vad du pratar om.
 

DeletedUser

Guest
lbdhedlund det är inte första värden JockDeRock är med i toppen, tror knappast att han har internadlad sig varje gång, och han e oftast med i topp stammar så han kan nog lite mer än dig om detta spel. Snälla sluta gråta och in med dig ingamen och vissa att du är bättre om han e så dålig! :)
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
För att summera tråden.

Någon tvångsinternadlad.. *whine whine whine moan whine complain whine whine*

"Inte jag som blev adlad!" | Wait what? Att du ens orkar whine så mycket isåfall är ju helt otroligt. Konstigt att den person det gäller inte har skrivit något i tråden själv då, han borde ju veta om det om han är din polare. Vilket mysterium.


Backstabbng... *whine whine whine moan whine complain whine whine*


Kan vi gå vidare med våra liv nu?
 

DeletedUser

Guest
mmm tittar man lite på twstats och csb så finns det andra som mer uppfyller kritierier för inaktiv än ahhhh-kontot.
 

ari gold

New Member
Reaktionspoäng
0
lbdhedlund - Du får backstabbning att låta som något som är emot reglerna, när det i själva verket är en av de största/viktigaste strategierna i spelet.

Om du fortfarande är tårögd över det som skedde så kan du väl bara sluta spela, du slipper oss och vi slipper dig, win win!
 
Topp