CbC vs. WA, WAA, Exc, [ND], TNE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Måste du ta personliga påhopp för att komma någon vart? Kan du inte agrumentera istället.
Eftersom du utrycker dig så, så säger jag så här. Är du helt jävla T*** i hu***** det är 100 ms regel här. Hur svårt kan de vara att snipa en adel som kommer 100 hundradelar efter varandra.
Du kan inte vara någon vidare lycklig spelare om du tror att det är omöjligt.
Samt att vi förlora enstaka byar? so what, det är krig mate. Det gäller att ta, men även kommer man förlora.
Ja, dead är en mysig person. Han har gett mig en plats i stammen, precis det jag vill ha din psykade olycksfall :D

Att inte en spejj går igenom, so what? Har du förväntat dig att alla anfall ska vara skarpa osv osv och osv.
Till dig, du kan öppna din käft så mycket du vill. Men lär dig hålla dina ord i styr ;)

Det kom ju från den rätta. Än har jag inte sett ett enda inlägg där du visat att du kunnat argumentera, utan du försöker när du inte har argument då istället med personangrepp som här "din psykade olyckfall", i andra trådar lilla gubben, hounge och diverse andra försökt till kränkingar istället för att argumentera.

Att kasta paj är däremot något helt annat och något som är riktigt kul när författaren får till det.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som CbC motbevisat alla igen :) bra adlat. verkar som wa, waa, exc, nd, tne faller snabbare en väntat

Det var väntat.

Som v15 ska förstå så har O-G försökt på alla sätt och vis trycka ner CBC/Disney från start.

Det har fått månta att inte tro på Cbc/disney.

Jag råder er alla att underskatta dessa lirare=)
 

DeletedUser

Guest
Det kom ju från den rätta. Än har jag inte sett ett enda inlägg där du visat att du kunnat argumentera, utan du försöker när du inte har argument då istället med personangrepp som här "din psykade olyckfall", i andra trådar lilla gubben, hounge och diverse andra försökt till kränkingar istället för att argumentera.

Att kasta paj är däremot något helt annat och något som är riktigt kul när författaren får till det.

Det här kom från rätt käft.
 

DeletedUser

Guest
Det var väntat.

Som v15 ska förstå så har O-G försökt på alla sätt och vis trycka ner CBC/Disney från start.

Det har fått månta att inte tro på Cbc/disney.

Jag råder er alla att underskatta dessa lirare=)


du e i CbC :O tror du e ledare med om jag inte minns fel :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alla är kåta i CbC, jag lyckades inte hitta en ändå "aktiv" tråd där men inte snackade om CbC.

Fattar inte varför man snackar så mycket om en stam som inte är bra ?
 

DeletedUser

Guest
Var jag tror efter väldigt simpla efter forskningar så kan jag sammanställa diagnosen att *Prinsessan Jasmin har fått diagnosen av mig som CbCL (Cant Be Cureds Leader)

bästa inlägget någonsin?
 

DeletedUser

Guest
Var jag tror efter väldigt simpla efter forskningar så kan jag sammanställa diagnosen att *Prinsessan Jasmin har fått diagnosen av mig som CbCL (Cant Be Cureds Leader)

bästa inlägget någonsin?

GAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAH!

Sorry, men min söta Jasmin är långt ifrån ledare ;) Bara bäst i stammen!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp