CbC vs. WA, WAA, Exc, [ND], TNE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Svenne du vet nog got och väl varför vi lämnade ditt ledarskap :confused:

men snälla.. du är typ 13 år har precis fått tillåtelse av dina föräldrar att få sitta vid datorn så sluta whina och lär dej stava ffs -.-´
Enligt mej finns det 2 olika typer att se på mej. 1. antingen älska mej och mitt ledarskap för så jag styr kan antingen vara riktigt bra elr riktigt dåligt...
2. elr så hatar du mej, du hatar hur jag styr osv osv antagligen till att jag har mer poäng än dej och du är avundsjuk
 

DeletedUser

Guest
Ja det är ingen som ser mig nu... :rolleyes:

Där har du absolut fel! Plötsligt så dök ett antal bruna byar! Gissar på att de är inte dina? :sneaky:

men snälla.. du är typ 13 år har precis fått tillåtelse av dina föräldrar att få sitta vid datorn så sluta whina och lär dej stava ffs -.-´
Enligt mej finns det 2 olika typer att se på mej. 1. antingen älska mej och mitt ledarskap för så jag styr kan antingen vara riktigt bra elr riktigt dåligt...
2. elr så hatar du mej, du hatar hur jag styr osv osv antagligen till att jag har mer poäng än dej och du är avundsjuk


För det första så kan du få rapportering för förolämpning på andra för deras grammatik så du bör nog inte göra om det.
För det andra så spelar det väl inga om vad folk tycker väl? Du får jätte gärna vara en sådan person som skiter i vad du själv tycker utan du vill att andra ska tala om det för dig? Dålig egenskap som ledare. Gör du bra som ledare så ska du känna dig stolt liksom. Vare sig om folk tycker det eller inte så ska du inte "nerdrage" för det väl?

As Pervy Sage once said, Hate is the key for War
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men snälla.. du är typ 13 år har precis fått tillåtelse av dina föräldrar att få sitta vid datorn så sluta whina och lär dej stava ffs -.-´
Enligt mej finns det 2 olika typer att se på mej. 1. antingen älska mej och mitt ledarskap för så jag styr kan antingen vara riktigt bra elr riktigt dåligt...
2. elr så hatar du mej, du hatar hur jag styr osv osv antagligen till att jag har mer poäng än dej och du är avundsjuk

Och herrejävlar!
Här kastas det stenar i glashus.
"typ 13 år och kan inte stava"
Sen finns det folk med dyslexi med, har man det kan man inte stava ordentligt.

Vem skulle vara avundsjuk på dig?
Håll dig till Ken Ring och va tyst därefter..
 

DeletedUser

Guest
Svenne nu blir jag nästan lite besviken på mig själv :crybaby:

Ja vet att jag inte har den vackraste handstilen i Sverige, och jag är absolut inte 13 D:
 

DeletedUser

Guest
Det där är inte hiphop. Det där är bullshit med ett beat. Precis som 99% av alla andra förortsrappares texter.

Jacco osv.

Jacco är lätt den bästa svenska rapparen, han lägger sin själ i rappen inte som alla andra w-rappare...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp