CbC vs. WA, WAA, Exc, [ND], TNE

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sen när alla andra har lagt ut mitt namn när det gäller igm brev m.m. Så kommer vi fortsätta med att lägga ut spelarnas namn tills vi får en varning.


Återigen bevisar du din omognad.

Det är min förhoppning att purk bannar dig en månad för detta då du VET med dig att du uppviglar till regelbrott, och TROTS det inte bara att du uppmuntrar att lägga upp det men ämnar fortsätta göra det tills ni åker dit.


Det bevisar inte bara din avsaknad av respekt av dina motspelare utan att du saknar respekt för hela TWs sociala nätverk.

--------------------------------
Sen bekyller du ALLA andra för att publicera ditt namn.. Du skriver meninsöst dravel till mig ingame, men jag har så vitt jag vet inte publicerat något.


alltså falla begreppet ALLA redan där.

---------------------------------------------------

mitt off står till förfogande mot alla offensiver emot Miley Cyrus.




Mitt deff står till förfogande till alla som attackeras av miley Curus :rolleyes:

---------------------------------------------------------------------

Hmm, låter som O-G vill lägga sig i ett krig mot CbC?


dementeras, skulle aldrig falla oss in att lägga os i andras krig.

Däremot är vi anställda på återvinningen och är vana att hanskas med skit.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Gahahahahaha.... Bra att du inte bryr dig i kriget :)

Och vad spelar det dig för roll om vi nu skulle ta o hjälpa till att nolla dead king? Det kommer ju hända framledes, han har väl inte överlevt allt för länge på någon värld alls hittils? Och sen är du ju inte ens med i CbC längre så det ska väl inte spela någon roll för dig vad vi gör ? Fokusera på TYT du :)
 

DeletedUser

Guest
Och vad spelar det dig för roll om vi nu skulle ta o hjälpa till att nolla dead king? Det kommer ju hända framledes, han har väl inte överlevt allt för länge på någon värld alls hittils? Och sen är du ju inte ens med i CbC längre så det ska väl inte spela någon roll för dig vad vi gör ? Fokusera på TYT du :)

Oh... Haven't you heard?
09013_bird_is_the_word-400x400.jpg

Anyway. Jag tänker inte sitta och försvara Dead King direkt...

Men jag tycker du borde kolla över dina källor och se ifall jag inte sitter med på något hörn där i CbC ;)
 
Reaktionspoäng
0
Oh... Haven't you heard?
09013_bird_is_the_word-400x400.jpg

Anyway. Jag tänker inte sitta och försvara Dead King direkt...

Men jag tycker du borde kolla över dina källor och se ifall jag inte sitter med på något hörn där i CbC ;)

Då ljuger väl Ludde för mig då :) Han sa du va med men slutade efter ett tag, co på jasmin stämmer väl? Men du är tillbaka alltså?
 

DeletedUser

Guest
CbC is going down :D

De kommer åka på en seriös köttning när de förutom från sydväst också blir attackerade från norr av tribe nr 1 på poäng listan
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Angående censurering av spelarnamn:

Våra regler kring detta är tyvärr väldigt luddiga, jag ska pusha på för att de ska förtydligas. Det som kan uttydas i nuläget är dock detta:

*Postar man privata konversationer skall nicken censureras om inte alla inblandade parter är okej med att det postas.

Rapporter står det i nuläget ingenting om, jag vet att man i vissa fall blivit ombedd att censurera även där men enligt mig så är det inte nödvändigt. Hela poängen med PoP är att man ska kunna diskutera det mesta, så länge det är rent spelmässigt. Det mesta kan redan uttydas via TWstats, varför skulle man då inte kunna posta rapporter? Åtminstone i mina ögon är det en skillnad på pm-konversationer och rapporter.

Tills vi har fått ett förtydligande av reglerna kommer jag att gå efter det som står där nu, har ni synpunkter kring detta är ni mer än välkomna att dra iväg ett pm till mig, men låt denna tråd få hållas till topic :)
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte varför folk tror att CbC kommer förlora, de har ju mest poäng?
 

DeletedUser

Guest
ja det har vi nog märkt

Good luck on the Battlefield hoppas detta kommer bli ett långt härligt krig ^_^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp