CbC Pant! Gripen vs O-G Laser - Statistik

DeletedUser

Guest
Om jag inte misstar mig så är detta min tråd?

Och om Purk godkänner att byta tråd namnet så ska det bytas vare sig vad ni tycker.

ja men då e det satans viktigt att purk vet att laser och cbc har ett personligen krig dom ska inte in i gangbang statsen
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte laser har något att göra i denna tråd. cbc, pant och gripen mot o-g är ju det som det känns som det handlar om.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte laser har något att göra i denna tråd. cbc, pant och gripen mot o-g är ju det som det känns som det handlar om.

håller med, då vi enbart försvara våra byar och tar tbx dom byarna vi anser är våra, inte vårt fel att eran off väggas.

Och om vi ska läggas in på o-g´s sida så ska väl p och alla andra stammar som o-g krigade mot innan ni började erat krig, även in i statistiken ?
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker ni kan lägga till dem om ni vill.

Personligen tycker jag inte att statistik spelar någon roll, förstår inte varför det ska va ett sånt jefla liv om det..
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Varje trådskapare har rätt att välja sitt topic. Jag ändrar nu, men om Dead ångrar sig har jag inga problem med att ändra tillbaka.

Tillbaka till statistiken!
 

DeletedUser

Guest
Varje trådskapare har rätt att välja sitt topic. Jag ändrar nu, men om Dead ångrar sig har jag inga problem med att ändra tillbaka.

Tillbaka till statistiken!

Antar att det är då vi i Laser ska känna oss hedrade:rolleyes: att Dead och CbC anser att Laser är tillräckligt mycket ivägen för att skapa stora problem för dom, och troligen kommer det väl en senare ursäkt om varför dom förlorar byar till O-G men det får väl framtiden utvisa antar jag.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
låter som dubbelmoral från din sida detta, du tog bort Admins från min topic samtidigt som du sket i att lägga till patrioterna.

Under den tiden var det inte jag som modererade forumet då jag var tillfälligt borta, så jag kan tyvärr inte svara helt på detta. Det finns dock naturligtvis gränser och riktlinjer man måste följa med sina topic. Har du vidare funderingar kring detta är du välkommen att skicka pm till mig så kan vi reda ut det :)

Back to topic!
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Då tråd skaparen hävdar att det ska se ut så här, så får man väll fina sig i det :confused:

Men det topp hemliga samarbetet mellan O-G & Laser ( så hemligt att varken ledare eller spelarna har en aning :rolleyes: ) verkar ju funka helt okej...

Side 1:
Tribes: O-G, Laser
Side 2:
Tribes: Gripen, Pant!, CbC

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 1
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55,043
Sida 2: 11,297
Skillnad: 43,746

chart
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: CbC, Pant!, Gripen
Side 2:
Tribes: O-G, Laser

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 13
Sida 2: 4
Skillnad: 9

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 1
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 114,301
Sida 2: 21,593
Skillnad: 92,708

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45,852
Sida 2: 9,539
Skillnad: 36,313

chart
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Dead King.

Dead King, de är ett bevis, ni som är ju så bra? . så vill se lite hur ni klarar kriga mot O-G. <3, Vätter har fått massa attacker på sig, av er. och ni lyckades inte adla 1 by av honom nu när han slutar kan inte fort inte ens adla hans byar. ^^ .. men de kommer nog komma ny spelare i konton, ^^.. som kommer forsätta med sitt jobb. Dead, du vet nog inte vilka de flesta o-g är.. tex , Lagerfeld? vet du vem han är?. hans andra nick? ^^ .. Han är trevlig, men han är med en av svergies bästa stam. ^^ .
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
026. Jamrock (540|514) K55 9,331 G.a.n.j.a. [O-G] *Miley Cyrus [CbC] 2011-05-18 10:41:20

G.a.n.j.a aka Vätterröding.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Den byn.

jag är inte dum, den byn tog du när han slutade. de kräftes, flera off för att ta 1 by av honom?.. , han står ju kvar? han har flera byar att adlas? men tror inte du har en chans <33 sry J4k0b, förut att jag inte trodde på dig, när ''Disney'' var lite. med p, och sånt sa de är inget och inte hot, att de kommer bli adlad snart.. det är sant <3, Litar alltid på dig J4k0b.
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
jag är inte dum, den byn tog du när han slutade. de kräftes, flera off för att ta 1 by av honom?.. , han står ju kvar? han har flera byar att adlas? men tror inte du har en chans <33 sry J4k0b, förut att jag inte trodde på dig, när ''Disney'' var lite. med p, och sånt sa de är inget och inte hot, att de kommer bli adlad snart.. det är sant <3, Litar alltid på dig J4k0b.

Oj shit man ser att du inte har någon koll.

Först och främst så ligger byn i O-G land. Det krävdes 1 by att rensa, sen 1 tåg. Och han spelare, då han kom med motanfall samma dag.

Så snälla någon mesut?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Aha, .

okej, men ni kan flytta till o-gs land?. ^^.. som de håller på göra på er. ni kan sammarbeta mot offensiv.
 

DeletedUser

Guest
Grattis du tog en by av vätter när kontot var under borttagning :D
förmodligen enda chansen att ta en by av din idol
 

DeletedUser

Guest
Dead King, de är ett bevis, ni som är ju så bra? . så vill se lite hur ni klarar kriga mot O-G. <3, Vätter har fått massa attacker på sig, av er. och ni lyckades inte adla 1 by av honom nu när han slutar kan inte fort inte ens adla hans byar. ^^ .. men de kommer nog komma ny spelare i konton, ^^.. som kommer forsätta med sitt jobb. Dead, du vet nog inte vilka de flesta o-g är.. tex , Lagerfeld? vet du vem han är?. hans andra nick? ^^ .. Han är trevlig, men han är med en av svergies bästa stam. ^^ .

Vad spelar det för roll om han vet vilka stammar lagerfeld har spelat på? Fattar faktiskt inte ett piss av vad du nyss skrev, förstår liksom inte vad du vill ha sagt? Förklara gärna.
 
Topp