CbC Pant! Gripen vs O-G Laser - Statistik

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är min statistik tråd och det kommer bara att gälla mellan dessa stammar som topic lyder tills jag säger något annat.

"Ursprungligen postat av vätterröding

I denna krigstråd vil vi inte ha någon smutskastning alls, ingen propaganda utan BARA statistik, och rapporter, & kommentarer runt just statistiken och rapporterna."
 
Senast ändrad:

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: CbC, Pant!, Gripen
Side 2:
Tribes: O-G

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det är helt i sin ordning att välja vad en tråd ska innehålla. Sen är det upp till mig att godkänna det eller ej, men statistiktrådar har aldrig varit något som helst problem.

Edit: Ändrade lite i topic så att man lättare hittar mellan de två olika trådarna.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Purk kan du ändra trådnamnet till "CbC Pant! Gripen vs O-G Laser"

Side 1:
Tribes: CbC, Pant!, Gripen
Side 2:
Tribes: O-G, Laser

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 11
Skillnad: 6

chart




Säker på det?
 

Mexican Loco

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha

tror att dead blir lite blöt i ögat bara för attdom inte klarar 3 vs 1 och måste därför hitta på att laser är med XD
 

DeletedUser

Guest
Jo, ja ville bara att purk skulle lägga till Laseri tråden, sen kommer O-G gänget och whinar som vanligt med deras gycklare "super boltz"...

Dead du kan inte bland ihop 2 krig som ni har dargit på er gör en ny tråd "CbC vs Laser" om du vill visa stats
 

DeletedUser

Guest
Jo, ja ville bara att purk skulle lägga till Laseri tråden, sen kommer O-G gänget och whinar som vanligt med deras gycklare "super boltz"...

Har varken sett någon krigsförklaring från er eller bevis på att Laser och O-G sammarbetar. Så Tycker inte laser passar in i denna tråden.
 

DeletedUser

Guest
Jo, ja ville bara att purk skulle lägga till Laseri tråden, sen kommer O-G gänget och whinar som vanligt med deras gycklare "super boltz"...

Super Boltz har inget med O-G att göra och ingen i O-G har kontakt med honom, han handlar på eget bevåg (vad jag vet). Och sedan undrar jag varför du kommer in med propaganda i en tråd som "bara ska ha med statistik"?
 
Topp