Carlbanan920 vs TKOTRT

DeletedUser

Guest
Från de senaste 7 dagarna
Rank Spelare Erövrade Byar
1 abel 68
2 eppelcp 68
3 Carlbanan920 63
4 EdubbleE 58
5 Anders Leth 57

Bra jobbat abel min ängel! <3

Alla som ligger på top 4 krigar mot TKOTR-Fam , han som är 5:a har internadlad MASSOR. Rätt bra statestik :D
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Från de senaste 7 dagarna
Rank Spelare Erövrade Byar
1 abel 68
2 eppelcp 68
3 Carlbanan920 63
4 EdubbleE 58
5 Anders Leth 57

Bra jobbat abel min ängel! <3

Alla som ligger på top 4 krigar mot TKOTR-Fam , han som är 5:a har internadlad MASSOR. Rätt bra statestik :D

japp mkt bra jobb abel carl eppel och EdubbleE. Leth är väl KOL om ja inte minns fel. Och så många byar har inte hela KOL tagit av TCO den senaste veckan så de stämmer med internadlingar,,
Keep it up.!
 

DeletedUser

Guest
Fler & fler trådar tenderar i att bli klubbar (trådar) för inbördes beundran och helt ärligt känns dom ganska onödiga och skulle nog passa bättre i IG-forumet där man sen ett tag tillbaka kan dela trådar med andra likasinnade.

Är det inte dags för admins att ta tag i det här då dessa trådar känns lika uttjatade som dom för ett tag sedan så populära "Grattis till en mille"-trådarna som ju senare förbjöds!? :confused:

Låt mig nu slippa svar i stil med: "Så säger du bara för att du spelar i TKOTRTTRTKTORRT" då det inte alls är fallet.

On topic: Du är JÄTTEDUKTIG carlbanan920 - lite synd att du inte visade det när du fick chansen i 20...:p
 

DeletedUser

Guest
Låt mig nu slippa svar i stil med: "Så säger du bara för att du spelar i TKOTRTTRTKTORRT" då det inte alls är fallet.

On topic: Du är JÄTTEDUKTIG carlbanan920 - lite synd att du inte visade det när du fick chansen i 20...:p


Du är med i TKOTRT så jag skyller på ;)

Och de var inte jag som spelade då jag var med i 20 , de var en som skötte kontot ett tag där är jag rädd ^^


Det har nu gått exakt 1 vecka sen kriget började så här kommer statestik för vecka 1 !

Side 1:
Tribes: TKOTRT TKOTR3 TKOTR2
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Carlbanan920

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 57
Skillnad: 53

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 41,666
Sida 2: 636,994
Skillnad: 595,328

image.php


Tyvärr har lite byar jag skickat adlar mot blivit barbarian på vägen som dom finns inte med här :/ men det ska nog vara 7 byar till ungefär som var TKOTR-fams när jag drog iväg adlarna ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fler & fler trådar tenderar i att bli klubbar (trådar) för inbördes beundran och helt ärligt känns dom ganska onödiga och skulle nog passa bättre i IG-forumet där man sen ett tag tillbaka kan dela trådar med andra likasinnade.

Är det inte dags för admins att ta tag i det här då dessa trådar känns lika uttjatade som dom för ett tag sedan så populära "Grattis till en mille"-trådarna som ju senare förbjöds!? :confused:

Låt mig nu slippa svar i stil med: "Så säger du bara för att du spelar i TKOTRTTRTKTORRT" då det inte alls är fallet.

On topic: Du är JÄTTEDUKTIG carlbanan920 - lite synd att du inte visade det när du fick chansen i 20...:p


Var glad för att något skrivs i forumet!
V2 har varit dött tillsammans med forumet ett bra tag. När jag nu sätter mig vid dator har jag hela tiden nya saker att läsa, vissa ointressanta andra inte!

Det är många olika krig just nu och därför en hel del människor som engagerar sig, nivån följer med det ökade antalet användare som ÄNTLIGEN får ett incitament till att använda forumet.
 

DeletedUser

Guest
Håller med beaver, jag tycker det är roligt att det skrivs på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker också att det är trevligt med aktivitet i forumet & det var inte det jag kritiserade...
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är roligt se en P17 (?) som CB agera som en P12... :p
 

DeletedUser

Guest
Finns väl ingen vits att hålla liv i en tråd där skaparen lägger ner spelandet i V2!?
 
Topp