Carlbanan920 vs TKOTRT

DeletedUser

Guest
Jag förklarar härmed krig mot TKOTR -familjen !

Detta kom lite sent eftersom den skulle åkt upp för 49 min sen ^^

16:00 - 21/5 - 09 förklarar jag krig mot dom ! :D

Må bästa spelare / stam vinna !
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Får väll säga grattis till den första tagna byn redan...

Side 1:
Tribes: (KÖTT!)
Players: Carlbanan920

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: 21/05/2009 16:00:00till21/05/2009 16:54:17

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12,355
Sida 2: 0
Skillnad: 12,355

image.php
 

DeletedUser

Guest
ok carlbanan920 du förlåra din byar i k33 i kväll

Det finns byar man väljer att försvara , sen finns de byar man släpper av strategisga själ .

du rensade min ena by för jag hade en noob som KÖ när jag var å spelade golf :) ( dåligt phamlol ;) )

Må bästa man / kvinna vinna :D
 

DeletedUser

Guest
En fin start

Side 1:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Carlbanan920

Timeframe: 21/05/2009 16:00:00till21/05/2010 19:31:47


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 5
Skillnad: 5

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 57,738
Skillnad: 57,738

image.php
 

DeletedUser

Guest
GO CARL GO! du kan köra på ända tills du hittar någon i tkotrt som kan spela, hoppas du inte träffar på någon;)
 

DeletedUser

Guest
GO CARL GO! du kan köra på ända tills du hittar någon i tkotrt som kan spela, hoppas du inte träffar på någon;)

har redan dödat 3 adlar ^^

inget vidare försök :D 12 sec mellan adlarna och rens 10 min innan *asg*

Me<3 TKOTRT

6 -0 nu och kommer minst 10 innan dagen e slut :D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
carl, min vän...inte så roligt det här..hade jag inte väntat mig..

//Nova
 

DeletedUser

Guest
Nä men guuuuuuuud vad gulligt av TKOTRT att inte försöka stå emot...

Eller det kanske dem gör. *Slänger med håret, plockar fram sminket ur handväskan och slår till Per*
 

DeletedUser

Guest
Ja nu får vi se var skåpet skall stå.

De flesta av oss har inte behövt bry oss om att taima anfall på länge. Byarna vi tar av våra fiender faller ju ändå i våra händer.

Skall jag behöva planera mina anfall, Hjäsp!!
 

DeletedUser

Guest
Var tvungen att kolla upp vem Carlbanan920 var, såg 27 stamförändringar och fd. medlem i bla TKOTRT.
Ska inte ge mig på att sätta någon medicinsk analys, men du verkar ju ha lite svårt att bestämma dig och kanske någon form av dödslängtan. För OM TKOTRT vill rensa bort dig, så kommer dom ju göra det, med eller utan timade adelståg så kommer dom äta upp dig sakta men säkert...

Men! Det kanske finns något här jag inte känner till, du kanske har deff från några kompisar, du har ju trots allt varit med i ett gäng med stammar :) Men trist timing att ensam gå in i ett krig och riskera hela sommaren bara för att bevisa något..


Ledsen för uppsatsen, men jag blev lite förbryllad över agerandet, då får väll rätta mig om jag har fel!
 

DeletedUser

Guest
carl har svårt att bestämma sig^^ men han spelar iaf bättre än 90% av tkotrt, han klarar sig om han håller sig undan resterande 10%^^
 

DeletedUser

Guest
carl har svårt att bestämma sig^^ men han spelar iaf bättre än 90% av tkotrt, han klarar sig om han håller sig undan resterande 10%^^

Eftersom han förklarat krig mot stammen tkotrt och inte dessa 90% så borde väll alla gå på han och inte bara dem som han anfaller? :)
 

DeletedUser

Guest
Var tvungen att kolla upp vem Carlbanan920 var, såg 27 stamförändringar och fd. medlem i bla TKOTRT.
Ska inte ge mig på att sätta någon medicinsk analys, men du verkar ju ha lite svårt att bestämma dig och kanske någon form av dödslängtan. För OM TKOTRT vill rensa bort dig, så kommer dom ju göra det, med eller utan timade adelståg så kommer dom äta upp dig sakta men säkert...

Men! Det kanske finns något här jag inte känner till, du kanske har deff från några kompisar, du har ju trots allt varit med i ett gäng med stammar :) Men trist timing att ensam gå in i ett krig och riskera hela sommaren bara för att bevisa något..


Ledsen för uppsatsen, men jag blev lite förbryllad över agerandet, då får väll rätta mig om jag har fel!

ska säg att flertalet av dessa stambyten har varit för at tidigare stammar lösts upp samt att en hel del gjordes av en annan kille som spelade mitt konto i nån månad p.g.a tidbrist ^^

Men lite har jag hoppat och NEJ , jag har inte bett Jock och elo om deff ^^
Men kanske borde xD har itne enns lagt en tanke på de :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Carlbanan920

Timeframe: 21/05/2009 16:00:00till22/05/2009 02:09:10

[
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 9
Skillnad: 8

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,000
Sida 2: 103,765
Skillnad: 93,765

image.php
 
Topp