Bye bye V8!

DeletedUser

Guest
Men han missar ju chansen för Hall of fame och dessutom har han största aktiva kontot just nu över alla servrar i hela världen! :p

Han missar sin chans att ha kvar rekordet när kontot försvinner för sedan är den utsuddad...

Det är lite synd för folket minns bara kontot när den finns kvar men existerar den inte längre, då är det knappt några som kommer att minnas den ju :/

Men självklart är det hans val, vi respekterar det

Tror nog det inte e nån större bedrift att säga man har nötat ett tw kontot så stort IRL:awsm:.
 

DeletedUser

Guest
Men han missar ju chansen för Hall of fame och dessutom har han största aktiva kontot just nu över alla servrar i hela världen! :p

Han missar sin chans att ha kvar rekordet när kontot försvinner för sedan är den utsuddad...

Det är lite synd för folket minns bara kontot när den finns kvar men existerar den inte längre, då är det knappt några som kommer att minnas den ju :/

Men självklart är det hans val, vi respekterar det

Så sett så är det väldigt tråkigt, ja. Men samtidigt så måste ju vår käre soptunna spela för nöjets skull ;) Det går inte spela bara för sakens skull, blir sinnessjukt tråkigt då^^
 

DeletedUser

Guest
Det går inte spela bara för sakens skull, blir sinnessjukt tråkigt då^^

Det är så sant. Men jag har spelat väldig länge för nöjes skull i alla fall. Men vi kommer alla till den dag då det känns som man fått nog. Men ni får alla ha det bäst ;)
 

DeletedUser

Guest
MKt tråkigt att du slutar men jag förstår dig.

Lycka till IRL.

Du är och kommer alltid vara den största i mina ögon
 

DeletedUser

Guest
Jag som började gilla honom.

All heder till den största spelaren genom alla tider, förevigt bäst kommer han att vara!
 

DeletedUser

Guest
Jag som började gilla honom.

All heder till den största spelaren genom alla tider, förevigt bäst kommer han att vara!

Iaf flitigast ;D

Jag lägger ju ner vid 12 mille, då börjar det bli lite mycket för mig ^^

Vad kom du upp i? 80? Det är fan 5-6 000 off-byar (antar att deff minskar i betydelse när man är större än fiendestammen och retake-möjligheterna är obegränsade). Hur orkar man skicka det egentligen? 500 om dagen och du kan hålla ett jämnt flyt mot fienden :S

Som sagt, all heder för det! :p
 
Topp