Bye bye V8!

DeletedUser

Guest
Nu har jag tagit bort mitt konto från denna värld! Så jag tackar för min tid här då man gjort många glada men ännu mer arga :D Men jag har totalt förlorat min motivation för att spela så varför fortsätta för? Nä ni får ha en förbaskad trevlig sommar och så vidare.

Puss o kram och tack för mig. Extra mycker kramar till min stam såklart ;)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
synd men kan förstå dig. Risken finns väl att v8 delen av forumet just dog lite mer :(
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Nu har jag tagit bort mitt konto från denna värld! Så jag tackar för min tid här då man gjort många glada men ännu mer arga :D Men jag har totalt förlorat min motivation för att spela så varför fortsätta för? Nä ni får ha en förbaskad trevlig sommar och så vidare.

Puss o kram och tack för mig. Extra mycker kramar till min stam såklart ;)

RIP trash !
 

DeletedUser

Guest
ha de gött irl trash, förståeligt att du lägger ner och tröttnat på tw....måste själv erkänna att v8 är fett drygt o bara adla bb och inga vidare större modståndaren :(
 

DeletedUser

Guest
V8 Är fortf den enda världen med riktigt roliga inställningar.

Men back to topic

v3 har troligtvis ett steg bättre inställningar och där är folket inte helt dött som på andra världar, där kämpar folk för sina stammar och inte blir gråa efter 1 offensiv ;)

* sorry för off topic men va tvungen o skriva de :awsm:
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
v3 har troligtvis ett steg bättre inställningar och där är folket inte helt dött som på andra världar, där kämpar folk för sina stammar och inte blir gråa efter 1 offensiv ;)

* sorry för off topic men va tvungen o skriva de :awsm:

Njae

V.8 är bäst för där finns jag ;) Och trashcan är awesome xD
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har jag tagit bort mitt konto från denna värld! Så jag tackar för min tid här då man gjort många glada men ännu mer arga :D Men jag har totalt förlorat min motivation för att spela så varför fortsätta för? Nä ni får ha en förbaskad trevlig sommar och så vidare.

Puss o kram och tack för mig. Extra mycker kramar till min stam såklart ;)
taskigt! mer BB-byar o luckor i kartorna...
 

DeletedUser

Guest
Synd att du inte slutade tidigare, för då hade jag troligtvis fortfarande spelat på värld 8. ;)
Rejäla offensiver du lade... :eek:

Aja, lycka till IRL & Glad sommar. :)

//Tretton37
 

DeletedUser

Guest
synd att du slutar du var min idol när jag började här på v8 och förhoppningsvis kommer folk komma ihåg dig
 

DeletedUser

Guest
Ha det bra IRL min stambroder! :)

Det var en trevlig tid att lira med dig
 

Guan Yu

New Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga att jag är imponerad av att en spelare kan vara så överlägsen. Finns det någon i världen är större än du? : P

Någon som kan berätta för mig, och mina norska vänner, hur detta är möjligt? Aldrig sett något liknande förut.

Helt sjuk xD

Mvh Guan Yu
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga att jag är imponerad av att en spelare kan vara så överlägsen. Finns det någon i världen är större än du? : P

Någon som kan berätta för mig, och mina norska vänner, hur detta är möjligt? Aldrig sett något liknande förut.

Helt sjuk xD

Mvh Guan Yu
offensivt, adla adla adla, rätt världs-inställningar.
 

DeletedUser

Guest
Så den store (bokstavligen menat nu...) Trash lägger ner... :/ Jag skulle bli uppriktigt förvånad om V8 kommer vinnas av någon det närmsta året nu xD
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
synd att du slutar...
men tur att det gäller att man ska adla AKTIVA byar ;)
bb byar räknas ju inte ;) för att stänga världen
 

DeletedUser

Guest
Hehe ja, för vi kommer fortfarande ha samma % trots att han slutar, som ac1d säger, så är de aktiva som gäller för att stänga för nyregistrering:D
 

DeletedUser

Guest
Men han missar ju chansen för Hall of fame och dessutom har han största aktiva kontot just nu över alla servrar i hela världen! :p

Han missar sin chans att ha kvar rekordet när kontot försvinner för sedan är den utsuddad...

Det är lite synd för folket minns bara kontot när den finns kvar men existerar den inte längre, då är det knappt några som kommer att minnas den ju :/

Men självklart är det hans val, vi respekterar det
 
Topp