Byamöte mars 2009

DeletedUser

Guest
Ja det skulle väl vara AT som kan göra nått då kanske men dom verkar inte vara så sugna på att kriga. Men det kanske kommer om nån vecka eller två, vem vet :) Får hålla koll på twstats om ni lyckas ta lite fler byar.
 

DeletedUser

Guest
Ecalos verkar vara en härlig stam att vara i.. dem spelar precis så som man ska. Jag hejjar på er! Kört hårt boys!
 

DeletedUser

Guest
jag har visst missat något.

Har ädlingarna allians med nordmännen och titanerna? isåfall kan det bli lite tufft för ecalos men jag tror fortfarande att dom vinner... dom har en fördel på högre genomsnitts poäng
 

DeletedUser

Guest
ecalos *klapp**klapp**klapp* ecalos *klapp**klapp**klapp*
ecalos *klapp**klapp**klapp* ecalos *klapp**klapp**klapp*
komm igen ecalos ni vet hur man spetsar en höna!! o_O?
ecalos *klapp**klapp**klapp* ecalos *klapp**klapp**klapp*
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä= -=AT=- NAR NAV NAD
Players:

Timeframe: 14/03/2009 12:49:00till15/03/2009 09:40:19

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 111
Sida 2: 71
Skillnad: 40

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 81
Sida 2: 12
Skillnad: 69

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,013,859
Sida 2: 447,188
Skillnad: 566,671

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 760,650
Sida 2: 106,107
Skillnad: 654,543

image.php



nice?
 

DeletedUser

Guest
svart= ecalos
gult= -=AT=-
blåt= =Ä=
grön= norläningarna xd


image.php
 

DeletedUser

Guest
Gissar på att ecalos kommer rensa upp snabbt norrut. Det kommer frigöra mycket deff för dem :). Tror inte att AT kommer göra så mycket då dem är upptagna på annat håll.

Tänker inte sia om hur det kommer sluta, men det är vad som kommer att hända i den närmaste framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Det är henrik som tycker att det är lite pinsamt att de ligger under med över 100 byar på bara lite drygt ett dygn och behöver något att skylla på...
 

DeletedUser

Guest
haha det är oftast så att dom som förklarar krig tar ledningen. men om man väntar någon månad så kan man se vem som leder
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
pratas det om ett så stort krig som denna så gör inte 80 plus eller minus nån större skillnad dem första dagarna, drar inga slutsatser så tiden får visa allt.
Spelet går ut på att kriga så låt oss ha kul då jag misstänker det här är det sista som kommer hända i V4 om den körs hela vägen ut.

Lycka till alla parter.
 

DeletedUser

Guest
detta är nog inte det sista som händer om ecalos förlorar. vilket skulle förvåna mig. för det är ju normännen titanerna och ädlingarna som kommer att dela på byarna. under tiden i syd växer stammar med en 500k per dag vilket är imponerande tycker jag för dom har inget krig.

dessa stammar kan bli ett hot under detta krigets slut. om man har bra relationer med dessa stammar jag syftar på, så kan man klara sig och även vinna kriget.

om nordmännen ser på kartan kan dom ta hjälp av flera andra stammar men jag hoppas att ingen mer stam lägger sig i. Ecalos får inte adla allt för mycket...
 

DeletedUser

Guest
haha det är oftast så att dom som förklarar krig tar ledningen. men om man väntar någon månad så kan man se vem som leder

Med tanke på att Nordmännen gick på oss/skulle gå på oss direkt efter det att vi förklarade krig mot =Ä= så borde det vara tvärtom ;)

Dessa stammar hade samlat ihop trupper och adelsmän då de visste att det nalkades krig mot oss, även om vi redan låg i krig mot dåvarande V.V.V.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi kanske var de som förklarade krig officiellt, men de andra hade redan börjat kriga...
 
Topp