Bring it vs Solace

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: Solace
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 18
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 165,488
Sida 2: 175,453
Skillnad: 9,965

image.php
 

DeletedUser

Guest
omg kanske blir detta ert första dygn ni faktiskt vinner, håll ut till 00 bara, kanske dags att dra fram adlarna nu tills dess, game on :D
 

DeletedUser

Guest
oja, i´m shaking in fear to the almighty tribe of dust. Soon you will maybe learn how to noble, and maybe you will take villages from me:(

Vi får se om ni tar hem detta dygnet, adlar away :)
 

DeletedUser

Guest
abel jag bara presenterar statsen, jag har även presenterat den när vi inte ligger +, utan att gnälla. låt oss ha skoj istället..
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Bringt ni får nog ta och ligga i om ni ska kunna ta hem detta kriget, för att oftast så leder ni med cirka 40 adlingar efter varje dygn eller något sånt men jag vet inte om nån har tänkt på det men vi har lite fler byar ^^

Solace-25244 Byar
Bringt-11440 Byar

Mvh
Baron
 

DeletedUser

Guest
Bringt ni får nog ta och ligga i om ni ska kunna ta hem detta kriget, för att oftast så leder ni med cirka 40 adlingar efter varje dygn eller något sånt men jag vet inte om nån har tänkt på det men vi har lite fler byar ^^

Solace-25244 Byar
Bringt-11440 Byar

Mvh
Baron

Oj! Jag har hört att ni är några fler spelare också, men tyvärr kan jag inte räkna. Varför har ingen tänkt på detta innan, detta är ju den absolut största upptäckten sen skivat bröd! :rolleyes:
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
Oj! Jag har hört att ni är några fler spelare också, men tyvärr kan jag inte räkna. Varför har ingen tänkt på detta innan, detta är ju den absolut största upptäckten sen skivat bröd! :rolleyes:

1. Ja vi är flera spelare och flera spelare betyder flera trupper och flera trupper betyder att vi troligen vinner.
2. Nej detta är inte största upptäckten sen skivat bröd jag tror att det var rinnande vatten...
3. Du behöver inte gå till överdrift -_- (moget)

//Baron
 

DeletedUser

Guest
1. Ja vi är flera spelare och flera spelare betyder flera trupper och flera trupper betyder att vi troligen vinner.
2. Nej detta är inte största upptäckten sen skivat bröd jag tror att det var rinnande vatten...
3. Du behöver inte gå till överdrift -_- (moget)

//Baron

Är det därför ni tappar jämt då för ni borde vinna i längden?
 

DeletedUser

Guest
sådärja, tackar solace för att ha klarat nästa milstolpe som är 3,5. tackar för en snart månads krig och hoppas ni är lika generösa i framtiden med <3
 

DeletedUser

Guest
1. Ja vi är flera spelare och flera spelare betyder flera trupper och flera trupper betyder att vi troligen vinner.
2. Nej detta är inte största upptäckten sen skivat bröd jag tror att det var rinnande vatten...
3. Du behöver inte gå till överdrift -_- (moget)

//Baron

1. Under förutsättning att sagda trupper kommer till användning.
2. Fullt möjligt, jag skrattade så jag hade lite svårt att tänka där...
3. Det kallas sarkasm, en skarpare form av ironi. Det skall alltså vara överdrivet, men kräver dock man förstår budskapet.
3a. Misstänker att "moget" tappar lite av udden när man passerat 40. ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Under förutsättning att sagda trupper kommer till användning.
2. Fullt möjligt, jag skrattade så jag hade lite svårt att tänka där...
3. Det kallas sarkasm, en skarpare form av ironi. Det skall alltså vara överdrivet, men kräver dock man förstår budskapet.
3a. Misstänker att "moget" tappar lite av udden när man passerat 40. ;)

Moget att flasha att du är över 40 och försöka kaxa sig!
 

DeletedUser

Guest
Så otroligt moget är det här forumet, så sjukt moget att jag vill säga till er att dra upp det här en nivå. :)

Vad sägs om det, eller är det för omoget ? :)
 

DeletedUser

Guest
Så otroligt moget är det här forumet, så sjukt moget att jag vill säga till er att dra upp det här en nivå. :)

Vad sägs om det, eller är det för omoget ? :)

Tror du gick lite väll off topic där så du borde ju ge dig själv straffpoäng nu
 

DeletedUser

Guest
Tror du gick lite väll off topic där så du borde ju ge dig själv straffpoäng nu

Eller så var poängen att på ett icke-otrevligt sätt be folk att höja nivån. Och ett inte alltför allvarligt, eftersom det inte spårat ur på ngt sätt.

Vad sägs om det, är det tillräckligt on-topic för dig ? :) Dessutom, straffpoängen är skickade, och det sved, kan jag lova :)
 

DeletedUser

Guest
Eller så var poängen att på ett icke-otrevligt sätt be folk att höja nivån. Och ett inte alltför allvarligt, eftersom det inte spårat ur på ngt sätt.

Vad sägs om det, är det tillräckligt on-topic för dig ? :) Dessutom, straffpoängen är skickade, och det sved, kan jag lova :)

Det är fortfarande off topic oavsett hur du vill försvara dig själv
 

DeletedUser

Guest
Tillbaks till kriget nu tack.


Side 1:
Tribes: Solace
Players:

Side 2:
Tribes: Bringt
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 40
Sida 2: 13
Skillnad: 27

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 12
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 373,043
Sida 2: 124,993
Skillnad: 248,050

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 180,973
Sida 2: 117,473
Skillnad: 63,500

image.php
 

DeletedUser

Guest
Eller så var poängen att på ett icke-otrevligt sätt be folk att höja nivån. Och ett inte alltför allvarligt, eftersom det inte spårat ur på ngt sätt.

Vad sägs om det, är det tillräckligt on-topic för dig ? :) Dessutom, straffpoängen är skickade, och det sved, kan jag lova :)

de du säger är altså´att även fast folk inte misssköter sig så kan du inte låta bli att säga ifrån för att visa din makt? är ditt liv så tråkigt?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp