Bring it vs Solace

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
köp en lott för fan :)

för att återgå till fritz, försöker föreställa mig vad som rör sig inne i huvudet...

"hmmm, jag borde ta å hjälpa mina stamkamrater med att attackera edubblee.. jag tror jag tar å börjar med att attackera honom med en full deffby... hmmm om jag delar upp deffbyn på flera attacker blir de jättejobbigt för honom, så nu har jag skickat typ 5x 2000spjut&400TK på samma by. dom ville att jag skulle skicka mkt ju, bäst att jag upprepar ungefär samma procedur flera gånger. nu ska han få sig ordentligt, sådeså!"
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Känns en smula trist att behöva informera dig om detta Hooa, men exakt vad är det som får dig att inbilla dig att du skulle vara hans huvudmål? Du vet väl att det finns fler medlemmar än du och resten av ledningen i Solace? Aningen inbilskt och egoistiskt att förutsätta man är den utsatta, för jag hoppas ni är medvetna om möjligheterna att anfalla mer än en spelare i taget?

Och jag måste be om ursäkt för alla tappade byar från alla medlemmar i Bringt. Jag räknar dem varje kväll. De fortsätter hela tiden att uppgå till exakt noll. Men tack för de 117 jag fått av er.

Och, vore jag som du, skulle jag nog tänka både en och tolv gånger innan jag påpekade barbaradling. Det är bara pinsamt. För er.

Å den insiktsfulla kvinnan har talat.

1 vad säger att jag inte sitter kö åt älla Solace konton i k64-74-73?
2 vad säger att jag pratade om bara om bara mitt konto, kavet kom inte till en Hoaa by.
3 Jag har aldrig hävdat att jag inte tar barbarbyar, det har ni trots att ni nu gör det.
4 Innan du blir pinsam bör du som admin tänka på vad du säger, då du enligt era admin föreskrifter skall föregå med gott omdöme.
5 Detta är inga gåtor så det borde även du förstå, annars fråga Keyser då han till skillnad från merparten av er stam har någon form av analysförmåga.
6 Att du inte tappat byar kan bero på att du är jätteduktig eller att du inte är prioriterad, Solace slåss inte på bringt-sätt om du nu inte insett det.
 

DeletedUser

Guest
Å den insiktsfulla kvinnan har talat.

1 vad säger att jag inte sitter kö åt älla Solace konton i k64-74-73?
2 vad säger att jag pratade om bara om bara mitt konto, kavet kom inte till en Hoaa by.
3 Jag har aldrig hävdat att jag inte tar barbarbyar, det har ni trots att ni nu gör det.
4 Innan du blir pinsam bör du som admin tänka på vad du säger, då du enligt era admin föreskrifter skall föregå med gott omdöme.
5 Detta är inga gåtor så det borde även du förstå, annars fråga Keyser då han till skillnad från merparten av er stam har någon form av analysförmåga.
6 Att du inte tappat byar kan bero på att du är jätteduktig eller att du inte är prioriterad, Solace slåss inte på bringt-sätt om du nu inte insett det.

Förlåt. Jag ska svara. När jag dechiffrerat det du skrivit och slutat skratta :)
 

DeletedUser

Guest
1 vad säger att jag inte sitter kö åt älla Solace konton i k64-74-73?

att jag är anfallen från flera stycken i k74 inklusive dig borde ju betyda att du inte spelar på allihop, får vi väl hoppas.

2 vad säger att jag pratade om bara om bara mitt konto, kavet kom inte till en Hoaa by.

Jag har plockat 18 byar sen igår när jag skrev att jag skulle kötta någon. alla av samma spelare.. inte du hoaa. lyckad offensiv tycker du inte hoaa?

4 Innan du blir pinsam bör du som admin tänka på vad du säger, då du enligt era admin föreskrifter skall föregå med gott omdöme.

när blev supernova admin? btw de e bara du som är pinsam. nästa gång du pratar utan att tänka efter så bara knip ihop när folk påpekar hur korkat sagt de va, eller erkänn ditt misstag. när du istället skriver sånna här utlägg som på nåt väldigt skummt vis ska omvandla din groda till nått smart så gör du bara bort dig ännu mer. jag menar, tror du på vad du själv skriver?
 

DeletedUser

Guest
Å den insiktsfulla kvinnan har talat.

1 vad säger att jag inte sitter kö åt älla Solace konton i k64-74-73?
2 vad säger att jag pratade om bara om bara mitt konto, kavet kom inte till en Hoaa by.
3 Jag har aldrig hävdat att jag inte tar barbarbyar, det har ni trots att ni nu gör det.
4 Innan du blir pinsam bör du som admin tänka på vad du säger, då du enligt era admin föreskrifter skall föregå med gott omdöme.
5 Detta är inga gåtor så det borde även du förstå, annars fråga Keyser då han till skillnad från merparten av er stam har någon form av analysförmåga.
6 Att du inte tappat byar kan bero på att du är jätteduktig eller att du inte är prioriterad, Solace slåss inte på bringt-sätt om du nu inte insett det.

1. Det faktum att ingen vettig människa borde missa det orimliga i att ha KÖ för 27 konton. Möjligt dock att mitt resonemang brister på en specifik punkt här…

2. Att du försöker få det att framstå som att Edubblee’s nattliga lekar varit ineffektiva. Dina beräkningar med procent ska jag inte säga något om. Men de verkar ovidkommande då en annan stackare blev av med 18 byar på ett bräde. Det gör att det du säger får dig att framstå som du tycker det är ganska oviktigt, det enda som verkar betyda något är att du bara blev spejad.

3. Vi har haft förbud mot barbaradling. Tyvärr är V2 ett barbarernas rike, och då får man anpassa sig. Står valet mellan att deffa och hålla en by som är ens egen, eller en barbarby som ligger illa och riskerar att hamna i fiende händer, tvingas man tyvärr ibland plocka barbarbyarna.

4. Det här bekräftar vilken analytiker du är. Att ha ordentligt med fakta innan man kommer med sånt här nonsens borde vara självklart. Jag är inte admin, jag är överhuvudtaget inte inblandad i något utöver spelandet.

5. Hrm.. Vad är inga gåtor? Vad borde jag förstå? Det enda jag förstår är att du verkar försöka få mig att framstå som mindre vetande. Lycka till med det.

6. Det är ganska uppenbart. Om Solace slagits på samma sätt som Bringt, hade vi haft ungefär 23 dygn kvar att spela innan vi varit utplånade. Baserat på hur många byar varje medlem plockat i snitt per dygn, hade det tagit Solace ungefär 62 dygn att adla bort oss helt från V2. Ni har alltså ett par dar på er fortfarande.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
4. Det här bekräftar vilken analytiker du är. Att ha ordentligt med fakta innan man kommer med sånt här nonsens borde vara självklart. Jag är inte admin, jag är överhuvudtaget inte inblandad i något utöver spelandet.

Såg efter efterforskning att jag blandat ihop nicken, ledsen för det.
 

DeletedUser

Guest
Om alla äter sina pajer istället för att kasta dom genom rummet så skulle vi få ett mkt trevligare forum, eller vad säger ni?? :cool:

Det börjar bli riktígt tradigt att alla ska kasta på hoaa. Kan ni inte sprida dom på andra i Solace :D
 

DeletedUser

Guest
Lite intressanta stats som kan vara roliga att diskutera ;)

Man ser att Bring it tydligt vinner statistiken stammarna i mellan. Solace har dock tagit fler totala byar (byar utanför kriget) så dom förlorar inte poäng.

Är detta en medveten strategi?



Side 1:
Tribes: Bringt
Players:

Side 2:
Tribes: Solace
Players:

Timeframe: 04/09/2009 00:00:00till15/10/2009 19:43:35

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,957
Sida 2: 2,168
Skillnad: 211

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,852
Sida 2: 939
Skillnad: 913

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 19,188,157
Sida 2: 20,447,963
Skillnad: 1,259,806

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,262,186
Sida 2: 9,256,275
Skillnad: 9,005,911

image.php
 

DeletedUser

Guest
Klart det är medvetet, hur skulle de annans kunna hålla sig där uppe.
De måste ju adla barbsen och mindre spelare för att kunna få nya byar för inte har jag sett att de klarat mycket annat än barbs och inaktiva än så länge
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Såg efter efterforskning att jag blandat ihop nicken, ledsen för det.

Ja, du blandar ihop oss två men det kan jag förstå. När en del kallar SuperNova för Nova.

Rätt ska vara rätt så skriv SuperNova och inte Nova så blir det rätt och ingen ska kunna blanda ihop oss. Jag har haft detta nick i ca 8 år nu och är van vid det.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Man ser att Bring it tydligt vinner statistiken stammarna i mellan. Solace har dock tagit fler totala byar (byar utanför kriget) så dom förlorar inte poäng.

Är detta en medveten strategi?

Nja, delvis. Bl.a. Forsberg var Bringt och blev sedan grå så svaret är väl ja. Sedan så har ju barbarbyarna inte assisterande deff ifrån våra allierade i sig å man vill ju inte ge sig på sina allierade.
 

DeletedUser

Guest
Ja, du blandar ihop oss två men det kan jag förstå. När en del kallar SuperNova för Nova.

Rätt ska vara rätt så skriv SuperNova och inte Nova så blir det rätt och ingen ska kunna blanda ihop oss. Jag har haft detta nick i ca 8 år nu och är van vid det.

Hade varit kanon om du kunnat byta nick eller börja kalla dig nåt annat.
Vår nova är the nova
 

DeletedUser

Guest
Nja, delvis. Bl.a. Forsberg var Bringt och blev sedan grå så svaret är väl ja. Sedan så har ju barbarbyarna inte assisterande deff ifrån våra allierade i sig å man vill ju inte ge sig på sina allierade.

mm det är ju sååååå jätte roligt att plocka bb-byar -.-' men de e ju typ som att ni går på er själva... ni får inge motstånd tillbaka :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, du blandar ihop oss två men det kan jag förstå. När en del kallar SuperNova för Nova.

Rätt ska vara rätt så skriv SuperNova och inte Nova så blir det rätt och ingen ska kunna blanda ihop oss. Jag har haft detta nick i ca 8 år nu och är van vid det.


men supernova heter nova på riktigt :)
 

DeletedUser

Guest
Om alla äter sina pajer istället för att kasta dom genom rummet så skulle vi få ett mkt trevligare forum, eller vad säger ni?? :cool:

Det börjar bli riktígt tradigt att alla ska kasta på hoaa. Kan ni inte sprida dom på andra i Solace :D

ett propagandaforum är inte ett ställe där vi ska samlas och fika, de är ett ställe där vi ska samlas för att propagera och häckla. vill du ha de mysigt å fika så föreslår jag facebook
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja ge ett speciellt tack till några tappra själar i Solace för dom senaste dygnens attacker - har aldrig sett och kommer förmodligen aldrig igen få se så många orsaka så lite skada med så många offbyar och adlar. :p

Herregud vad ni suger! :eek:

(Bättre så born...?)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp