BooYaa Vs. OBA

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: OBA
Side 2:
Tribes: BooYaa
Players: kneten

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Sida 1: 11
Sida 2: 3
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 101,583
Sida 2: 30,434
Skillnad: 71,149

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite stats

Side 1:
Tribes: OBA
Side 2:
Tribes: BooYaa
Players: kneten

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 3
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 148,012
Sida 2: 29,221
Skillnad: 118,791

chart
 

DeletedUser

Guest
Vänder gör vi nog inte tyvär.

Men vi bjuder nog upp till lite mer kamp :)
 

DeletedUser

Guest
Lite statistik & grafer över kriget.

Side 1:
Tribes: BooYaa
Players: kneten
Side 2:
Tribes: OBA
Players: Agamemnon, Widde 1, Sur Björn

Timeframe: Från krigsstart.

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 387
Sida 2: 153
Skillnad: 234

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,505,574
Sida 2: 1,388,262
Skillnad: 2,117,312

chart


----------------------------------------------

BooYaa
image.php



OBA
image.php
 

DeletedUser

Guest
Jigsaw, ja de är inte svårt att höjja sin graf med att bjuda in 4 stora spelare?

Sen så stog även Sur Björn och Widde1 utan användare även Agamemnon kontot satt utan användare i slutet, så inte svårt att ta byar där ifrån?

Men ni har gjort ett riktigt bra jobb hittils BooYaa, man kan inte säga något annat än de :)
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Jigsaw, ja de är inte svårt att höjja sin graf med att bjuda in 4 stora spelare?

Sen så stog även Sur Björn och Widde1 utan användare även Agamemnon kontot satt utan användare i slutet, så inte svårt att ta byar där ifrån?

Men ni har gjort ett riktigt bra jobb hittils BooYaa, man kan inte säga något annat än de :)

Det gör ju Croxer(delvis) & Kneten också så att ni skulle få byar där är inte oväntat. Förhoppningsvis så får ni lite mer kvalificerat motstånd däruppe snart :)
 

DeletedUser

Guest
Kanske läge för OBA att gå på rejäl storoffensiv mot BooYaa. Har en känsla att deras deff florerar i en annan stam
 

DeletedUser

Guest
Som sagt bara en känsla, inget påstående!

Vet bara att stam X rensar stam Y totalt, men helt plötsligt är många byar smockefulla med deff. Kan garantera att stam Y INTE har löst detta själva.

Men ta det med en nypa salt, jag brukar vara ute på hal is:)
 

DeletedUser

Guest
Jigsaw, ja de är inte svårt att höjja sin graf med att bjuda in 4 stora spelare?

Sen så stog även Sur Björn och Widde1 utan användare även Agamemnon kontot satt utan användare i slutet, så inte svårt att ta byar där ifrån?

Men ni har gjort ett riktigt bra jobb hittils BooYaa, man kan inte säga något annat än de :)

Vår graf pekade uppåt även innan vi tog in dem.
Mitt syfte med graferna var att tydliggöra vilken stam som sjunker som en sten, smälter som en glass i sommarvärme osv.

Nah, det var inte svårt för oss att ta byar där, men antar croxer & kneten har bjudit på högklassigt elite motstånd 24/7.

Ni får sluta göra era byar gråa, börjar bli för mycket av den varan nu. :(
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Som sagt bara en känsla, inget påstående!

Vet bara att stam X rensar stam Y totalt, men helt plötsligt är många byar smockefulla med deff. Kan garantera att stam Y INTE har löst detta själva.

Men ta det med en nypa salt, jag brukar vara ute på hal is:)

Förmodar att du är BKK-spelare.

Sitt inte här och snacka goja på ett anonymt forumskonto, skaffa kulor och skriv ifrån ett riktigt konto istället och stå för vad du säger.
 

DeletedUser

Guest
Nope absolut ingen bkk-spelare!

Däremot tror jag du avslöjade lite för mkt när du undrade det, varför annars nämna bkk?
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Nope absolut ingen bkk-spelare!

Däremot tror jag du avslöjade lite för mkt när du undrade det, varför annars nämna bkk?

Ja, det finns väl inte så många krig utöver dom mot OBA så det kan väl tom en blind höna förstå. Det går även att tyda på dina tidigare inlägg.

Edit: Ska tona ner mig Bright, gillar bara inte när folk inte står för vad dom skriver.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ghost Of Jarwik glömde ni lägga in till er förmån, tycker inte vi ska förvränga statsen över hela kriget - inaktiv konto eller inte, det räknas.

Måste ändå säga att jag tycker att OBA har gjort ett bra jobb det senaste tre dygnen och tycker alla som deltagit skall ha stor creed :)
Även creed till BooYaa som har gjort bra ifrån sig över det stora hela :)

Edit: Skulle vara roligt om vi även kunde slänga in OBA samt OBF kurvor också i framtiden!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp