BooYaa Vs. OBA

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Ditt val om du ville kommentera det. Verkar som att du gav det en kommentar iaf.

Handlar inte om sista ordet, handlar om rätt eller fel och du har fel.

Kommenterade aldrig ditt påstående såvitt jag vet. Det där om "beror på hur man ser på det" ;)

Det jag kommeterade var ditt behov av att hela tiden behöva hävda dig.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
käre värld

Jag försöker vara så stillsam jag kan nu mer på externa för Stammens bästa.

Kan inte ledningen i Booyaa oxå ha den principen för sina spelare.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag försöker vara så stillsam jag kan nu mer på externa för Stammens bästa.

Kan inte ledningen i Booyaa oxå ha den principen för sina spelare.

Han(Kaos) valde att börja pika oss för en dålig deffning, vilket egentligen bara är så jävla löjligt när man ser hur det går i övrigt.

Då får man ta och stå ut när det kommer tillbaka och biter en i röven.
 

DeletedUser

Guest
Försvarare: ******
Destination: *** (***|***) K**

Kvantitet: 4666 7553 0 13980 562 0 0 333 0 0 0 0
Förluster: 4666 7553 0 13980 562 0 0 333 0 0 0 0

Fin deffning må ja säga BooYaa ;)

Vi må ha förlorat en del def där utan kyrka, det var illa, jag skall straffa den det gäller.
höhö, jag får väll kontra med en fin deffning ifrån OBA.

Försvarare: xxxxxxx
Destination: xxxxxxxxxx

Kvantitet: 3100 3253 6501 1000 297 2563 331 800 250 200 0 4
Förluster: 3100 3253 6501 1000 297 2563 331 800 250 200 0 4

Att förlora en full off med adlar på hemmaplan är illa, samtidigt som man deffat med halv defby (lol), tack för OBA där^^
Sen vill jag även tacka för den fina OBF jag har fått de senaste dagarna, ca 40 nukes skickades rakt i väggen emot 5 byar, tror knappt muren rördes nånstans. :)
Vet inte riktigt vad man fått för resultat när 40 off har dött medans de totalt dödat trupper innefattande ca 4 defbyar.
Ni får 40 tomma byar & vi endast ett gäng byar med några hundra gubbar dödade i varje, eftersom deffen kom ifrån många olika byar.
Undra vad som byggs upp snabbast^^
<3

Sen skall vi ju inte ens tala om MÄSK's by, 27 väggade offs emot en enda by, utan att rubba muren ett enda steg.
Det var gulligt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
va fan

Sluta kasta stats på varandra.

D ee fan bara ett online spel. jag skiter i hur många byar BooYaa tar av mig. Huvudsaken är att jag tappar dom under strid och inte via inaktiva ac

Sen visa respekt... vissa är duktigare

MvH Tomas

Kom igen nu OBA folk. break is over ;)
 

DeletedUser

Guest
på tal om.

Om ett krig leder till att ni kan/måste anfalla vänner (folk ni ser som vänner) Skulle ni anfalla utan förklaring, jag menar. om det fanns vänners byar i ett gråbo skulle ni bita?

jag har problem med att se folk gå lös på varandra med ett hat/ogilla ordkrig på PM. Jag har betett mig dumt på externa. Dumt av mig, JA.

V a Fan folk dettta är bara ett online spel som är värre än WoW vad det gäller tider.

Jag har folk jag ser som vänner Castel (vid namn nämnes) (Fan jag är glad att du finns) önskar dig och familj allt gott.
Många fler finns. fröken julie Suveränt kul mot dig :) ja du ska få behålla

Sliten: djävlar annammar jag som jag PM dig. 1 sekund

Kolla jag vet mina (ingame ovänner) ,skulle säkert ha kul som fan med er fastän jag är äldre.

Sen finns det guldkorn hos fiender oxå.

Vilka jag aldrig skulle fråga ut. För det kan sabba relationen
 

DeletedUser

Guest
Försvarare: ******
Destination: *** (***|***) K**

Kvantitet: 4666 7553 0 13980 562 0 0 333 0 0 0 0
Förluster: 4666 7553 0 13980 562 0 0 333 0 0 0 0

Fin deffning må ja säga BooYaa ;)


Bästa Deffningen....


Kvantitet: 13825 5973 0 1292 743 0 0 1295 0 379 0 0
Förluster: 13825 5973 0 1292 743 0 0 1295 0 379
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår egentligen inte riktigt syftet med att någon av parterna postar failrapporter? Det finns galet många såna, från alla håll och kanter. Vi failar ibland, precis som BooYaa, och alla andra fiender.

Är det meningen man ska låta bli att försöka deffa en by bara för den är utan kyrka? Är det inte mer fail att strunta i att ens försöka och bara ge upp? Ska man skratta åt de som skickar adelsmän med världens fjuttigaste eskort, eller ska man se det som en modig spelare som tar chansen och vågar försöka, och håller tummarna? Ska man strunta i att ducka helt, för man glömmer ibland, eller glömmer dra hem trupperna nån gång?

Då kan vi lika gärna gråa hela v11, eftersom alla som spelar misslyckas ibland. Eller så kan ju den som aldrig någonsin failat, ur andras ögon sett, posta rapporter?

Sen vill jag tacka BooYaa för all uppmärksamhet och kärleksfulla anfall ni skickar. Det är gulligt av er, jag tycker om er också! <3

ps. Jag tycker det skulle vara lite skoj om ni ville ha besvär med att byta namn till BBB, det skulle vara helt galet klädsamt! :awsm:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår egentligen inte riktigt syftet med att någon av parterna postar failrapporter? Det finns galet många såna, från alla håll och kanter. Vi failar ibland, precis som BooYaa, och alla andra fiender.

Är det meningen man ska låta bli att försöka deffa en by bara för den är utan kyrka? Är det inte mer fail att strunta i att ens försöka och bara ge upp? Ska man skratta åt de som skickar adelsmän med världens fjuttigaste eskort, eller ska man se det som en modig spelare som tar chansen och vågar försöka, och håller tummarna? Ska man strunta i att ducka helt, för man glömmer ibland, eller glömmer dra hem trupperna nån gång?

Då kan vi lika gärna gråa hela v11, eftersom alla som spelar misslyckas ibland. Eller så kan ju den som aldrig någonsin failat, ur andras ögon sett, posta rapporter?

Sen vill jag tacka BooYaa för all uppmärksamhet och kärleksfulla anfall ni skickar. Det är gulligt av er, jag tycker om er också! <3

ps. Jag tycker det skulle vara lite skoj om ni ville ha besvär med att byta namn till BBB, det skulle vara helt galet klädsamt! :awsm:

Håller med SuperNova här, ni kan lägga ner det här med att posta rapporter, ni väger upp varandra hela tiden med rapporter. Håll sådant i stamforumet :)
 

DeletedUser

Guest
Ovevovve toppen kommentar det sista du skrev.

Sjukt skoj att skriva till gammla vänner ibland fast dom numera av olika orsaker är "fiender" vilket dom aldrig kommer att bli. Men för den delen så försöker man ju inte få ut eller ge ut någon info utan bara snacka eller kanske ibland på lite skoj tråka eller retas lite :p

Vem vet om man på nästa värld spelar ihop igen och då skulle det vara jäkligt trist att ha gjort bort sig på nåt vis så att man inte funkar ihop som spelare och vän längre.

Finns nog många som känner igen sig med att vissa skulle man aldrig fungera att spela ihop med men så är det ju överallt vi kan inte alla dra jämnt men måste vi hugga varandra i strupen bara för det. (Det görs mycket bättre ingame och där gör det ju dessutom nytta)

För den delen inte sagt att ibland så måste det ut lite galla men den ska ju inte behöva sträcka sig över flera sidor och veckor ibland.

Peace my friends but keep on killing eachother :awsm:
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Lite stats.

Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 4
Skillnad: 22

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 234,751
Sida 2: 41,478
Skillnad: 193,273

chart
 

DeletedUser

Guest
Dagens resultat förvånade mig lite faktist.

Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 14
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55,859
Sida 2: 132,657
Skillnad: 76,798

chart
 

DeletedUser

Guest
Vart har ni lilla Tussi89 då?
Hennes barbarbyar kan väll oxå räknas med i statsen, antar att de gjort lika mycket motstånd som Kneten.
Hade inte tussi gett upp & försvunnit ur OBA, hade statsen sett annorlunda ut idag.

Tycker statsen idag sett bra ut faktiskt, tussi borta = OBA gick minus ca 120 byar.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Vart har ni lilla Tussi89 då?
Hennes barbarbyar kan väll oxå räknas med i statsen, antar att de gjort lika mycket motstånd som Kneten.
Hade inte tussi gett upp & försvunnit ur OBA, hade statsen sett annorlunda ut idag.

Tycker statsen idag sett bra ut faktiskt, tussi borta = OBA gick minus ca 120 byar.

Får faktiskt hålla med här, även om det kan låta partiskt. Vi kan tyvärr inte hjälpa att Tussi inte orkade längre och hade hon varit kvar hade nog senaste dygnet sett annorlunda ut, det kan ni inte förneka. Men bra jobbat på kneten iallafall, fast ingen större förlust. För när det kom till kritan var han rätt medioker och gav upp, tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Vart har ni lilla Tussi89 då?
Hennes barbarbyar kan väll oxå räknas med i statsen, antar att de gjort lika mycket motstånd som Kneten.
Hade inte tussi gett upp & försvunnit ur OBA, hade statsen sett annorlunda ut idag.

Tycker statsen idag sett bra ut faktiskt, tussi borta = OBA gick minus ca 120 byar.

Tyvär så kan man inte lägga till en spelare som inte existerar längre.
 
Topp