BooYaa Vs. Asynja & resten av världen.

DeletedUser

Guest
"Ultimata krigarstammen"... Inte illa!

Hmmm..... Inte illa som sagt södertälje, lägg till v11 som det stod i texten oxå, eller menar du att alla andra stammar som vi spöat eller dem som gråat sig vart den ultimata?
Jag förstår att världen ff är så intressant för dig eftersom du är här å trollar runt. Förstår inte riktigt varför du slutade....
 

DeletedUser

Guest
Jamen godmorgon!
Spelat co med Södertälje men blanda inte ihop korten.
Vet varför han la ned, ja. Ni och Asynja hade ju strategiskt kommit överens om världen. Men sen skulle ni ju ha ett "låtsaskrig" som avslutning om jag inte uppfattat fel. Är det då konstigt om flertalet av ursprungliga Asynjaspelarna drar pga tristess när det tog 7-8 månader att få igång? Den "ultimata krigarstammen" får väl kriga mot dom som kommer in för att kriga mot dom. Inget att deppa över ju...
 

DeletedUser

Guest
Är det då konstigt om flertalet av ursprungliga Asynjaspelarna drar pga tristess när det tog 7-8 månader att få igång?

haha, fyfan, detta var nog den dummaste & mest felaktiga kommentar jag någonsin sett i detta forum.
Innan kriget började fanns det ingen som helst tristess inom Asynja, dem alla var glada som små barn när de fick kriga ifred i lugn & ro mot lilla Älg.
Enda anledningen till att vårt krig drog ut på tiden var just för att Asynja ville köra över Älg först, vilket dem patetiskt nog inte lyckats med på över ett halvår. (Tror Asynja hade ca 150 mille & Älg ca 30 mille)
Alla i Asynja mös när de äntligen trodde att de skulle få knäcka den ''lille'' xillaero, med hjälp av sitt ofantliga övertag.

Om det var någon som led av tristess så var det BooYaa, vi ville kriga mot Asynja direkt, men tillslut tog vårt tålamod slut & vi bestämde ett fast datum där kriget skulle börja, varje sig Asynja ville eller inte.
Och nej, detta är inget ''låtsaskrig'', vi krigar tills det bara finns en sida kvar.

Visst fanns det planer på ett krig som enbart skulle pågå ett kort tag, syftet med detta var ren värdemätning mellan serverns två största stammar.
Men när Asynjas spelare faller ihop som korthus såfort kriget startar & därmed bevisar att dem inte har något som helst att sätta emot oss, samtidigt som de flesta original spelare i Asynja börjar ge upp en efter en.
Då ser vi inget värde i Asynja längre när deras inkompetens lyst igenom.
Tydligen vart deras fegspel & försvarsinriktade spelstil inte så framgångsrik som dem trodde när de till slut stötte på riktigt motstånd.

Det fanns ett par lirare i Asynja som BooYaa gillade & som styrde det mesta i Asynja, dock är dem borta nu & alla gamla avtal försvann även i samma veva.

Visst var BooYaa & Asynja allierade, syftet med starka allianser är just för att man skall planera gemensam strategi om hur man konstant skall komma vidare i en värld, med hjälp av varandra.
Vi hade våra diplomatiska relationer liksom alla våra fiender hade deras.
Vårt samarbete höll, till skillnad från alla övriga.

//MM
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ert samarbete höll, absolut... Det var ju avgörande för er framgång som jag har förstått det. Inget ont med det. Det jag däremot vet är att det fanns mycket bra spelare i Asynja som ville fajtas och dessutom utan tvekan har kompetensen. Men dom bromsades av ett avtal mellan dig och Doom, ville inte ha ett "låtsaskrig i en distant framtid", tröttnade och lämnade kvar lite glada jeppar.... En del av dessa drog i sin tur snabbt när "det konstruerade kriget" drog igång som jag förstått, ... Vet att det gnorrades även i Booyaa över de konstlade planerna... Men MM och Doom fick som dom ville...Vad hade du väntat dig? TW är inte bara strategi, ska vara kul med, annars sticker dom som vill spela. Håll nu tillgodo med motståndet ni har och hoppas på att Asynja får tillbaka lite ytterligare kämpar i tillägg till dom som kommit in på kontona.. Så ni ev får er ett "krig"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vårt samarbete med Asynja var inte direkt avgörande för vår framgång, däremot var det självklart en stor bidragande faktor samt den säkraste & enklaste vägen.
Vi följde samma riktlinjer då vi alltid följde avtal & stod för våra ord, därav visste vi att vi kunde lita på varandra & då är mycket vunnet.

Avtalet mellan mig & Doom gick ut på att säkerställa vår gemensamma framgång & respektera varandras intressen.
BooYaa ville kriga mot Asynja direkt när det stod klart att bara våra två stammar återstod, iprincip samtliga BooYaa's medlemmar var villiga att börja köra såfort som möjligt.
Däremot var en stor majoritet i Asynja emot ett snabbt krig, dem ville vänta. Dock fanns där också ett fåtal som ville köra direkt, men dem fick vika ned sig för majoriteten.
Att någon av dessa spelare då snabbt beslutar att lägga ned får stå för deras & Asynjas bristfälliga sammanhållning.

BooYaa lyckades lugna alla sina medlemmar, inte någon slutade.
Att vi inte gick på Asynja i detta skede var av den enkla anledningen att vi inte bryter våra avtal, Asynja ville vänta, då sviker vi inte dem.

Jag kan dock klargöra att de flesta av Asynjas vassaste lirare var med vid krigsstart & några veckor framåt, men lade ned ganska snart när de inte lyckades med vad de än hitta på mot oss på slagfältet.
Vad jag hade väntat mig med allt detta vet jag inte riktigt, men BooYaa har bara haft ett enda mål sedan vi startade denna värld, & det är att vinna.

//MM
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
asgrav det e ju inte ens ditt egna konto så TYST på dig.

sen kan man ju undra varför BY har ink från dina coffe byar oxå..luktar fusk?!

att ta åt sig äran när man tar över ett bef konto är skrattretande. såå lägg dig ned o va TYST!

Mitt egna konto är det visst.

Coffe är ett inaktivt dött konto.
Min kompis retade upp en spelare och bytte sen konto. Om han lirar på Coffe kontot fortfarande är det han som fuskar.

Jag har byggt upp det kontot från scratch med min CO så TYST själv.
 

DeletedUser

Guest
Mitt egna konto är det visst.

Coffe är ett inaktivt dött konto.
Min kompis retade upp en spelare och bytte sen konto. Om han lirar på Coffe kontot fortfarande är det han som fuskar.

Jag har byggt upp det kontot från scratch med min CO så TYST själv.

scchhhhh!!!
 

DeletedUser

Guest
Vårt samarbete med Asynja var inte direkt avgörande för vår framgång, däremot var det självklart en stor bidragande faktor samt den säkraste & enklaste vägen.
Vi följde samma riktlinjer då vi alltid följde avtal & stod för våra ord, därav visste vi att vi kunde lita på varandra & då är mycket vunnet.

Avtalet mellan mig & Doom gick ut på att säkerställa vår gemensamma framgång & respektera varandras intressen.
BooYaa ville kriga mot Asynja direkt när det stod klart att bara våra två stammar återstod, iprincip samtliga BooYaa's medlemmar var villiga att börja köra såfort som möjligt.
Däremot var en stor majoritet i Asynja emot ett snabbt krig, dem ville vänta. Dock fanns där också ett fåtal som ville köra direkt, men dem fick vika ned sig för majoriteten.
Att någon av dessa spelare då snabbt beslutar att lägga ned får stå för deras & Asynjas bristfälliga sammanhållning.

BooYaa lyckades lugna alla sina medlemmar, inte någon slutade.
Att vi inte gick på Asynja i detta skede var av den enkla anledningen att vi inte bryter våra avtal, Asynja ville vänta, då sviker vi inte dem.

Jag kan dock klargöra att de flesta av Asynjas vassaste lirare var med vid krigsstart & några veckor framåt, men lade ned ganska snart när de inte lyckades med vad de än hitta på mot oss på slagfältet.
Vad jag hade väntat mig med allt detta vet jag inte riktigt, men BooYaa har bara haft ett enda mål sedan vi startade denna värld, & det är att vinna.

//MM

Det är säkert sant mycket av vad du säger. En springande punkt är ju också hur mycket tid man är beredd att lägga ned på TW. Asynja var lite latare, ville kunna "glida lite mer" och körde mest deff. Ni aktivare, lite kaxigare och mer off. Alla vet att off och aktivitet är nyckeln till framgång. Sen tycker jag inte att man kan bevisa något med TW mer än att man lyckats hålla intresset uppe. Alla utrop om egen "storhet" backfires. Finns så många som kan knepen i detta spel..
 

DeletedUser

Guest
Ingen skugga skall falla över Södertälje...

För er som ev är intresserade.

Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,456
Sida 2: 1,044
Skillnad: 3,412

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 41,281,368
Sida 2: 9,645,424
Skillnad: 31,635,944

chart
 

sanoj93

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja, MOT

Timeframe: 16/01/2012 17:10:00till10/09/2012 23:03:03

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,169
Sida 2: 1,663
Skillnad: 4,506

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55,597,566
Sida 2: 15,192,065
Skillnad: 40,405,501

chart
 

DeletedUser

Guest
att här va det livat! BY har lagt in en växel o det rensas som aldrig för. Asynja fyller på med nya spelare på sina konton.
 

DeletedUser

Guest
menar du att Asynjaspelare gör dom Du gjorde på V20, kastade in handduken när det osade katt. :D

? jag kastade inte in ngn hand jag valde pga olika anledningar att lämna INNAN. En av anledningarna va inställningarna på V20 dock va det inte den största anledningen,men den håller jag för mig själv.

kanske tur för dig att jag lämmnade innan ;)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
att här va det livat! BY har lagt in en växel o det rensas som aldrig för. Asynja fyller på med nya spelare på sina konton.

Ja för det gör ju inte ni?;)

vi får nog se det kommer nog rensas en del i BYs byar inom kort också;)


GOD JAKT GOD SLAKT!

taggar till lite inför nattens drabbningar med Greyhound - Swedish House Mafia
 

DeletedUser

Guest
Ja för det gör ju inte ni?;)

vi får nog se det kommer nog rensas en del i BYs byar inom kort också;)


GOD JAKT GOD SLAKT!

taggar till lite inför nattens drabbningar med Greyhound - Swedish House Mafia

Vi fyller ju på fram ifrån iaf inte som ni bakifrån :)

Ni köttar på bra,men vi kommer alltid vara steget före er.
 
Topp