BooYaa Vs. Asynja & resten av världen.

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 129
Sida 2: 0
Skillnad: 129

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,225,134
Sida 2: 0
Skillnad: 1,225,134

chart



Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja, MOT, DEF, ~MuS~

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 144
Sida 2: 1
Skillnad: 143

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,329,844
Sida 2: 9,730
Skillnad: 1,320,114

chart
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
seriöst lägger du upp stats nu när alla i asynja har gått ut och sagt att de är över och att vi har lämnat världen :D

måste vara svårt att ha såna stats mot toma konton :confused:
 

DeletedUser

Guest
seriöst lägger du upp stats nu när alla i asynja har gått ut och sagt att de är över och att vi har lämnat världen :D

måste vara svårt att ha såna stats mot toma konton :confused:

Sida 1:
Sida 1:
Stammar: Asynja
Sida 2:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 192
Sida 2: 0
Skillnad: 192

chart



Jag har aldrig varit med om att "tomma" konton adlar så pass mycket. Hast1 som gick ut med att stammen skulle läggas ner är en av dom som flitigast adlar av sin fallna kamrater.

Så ert så kallade uttalande kan ju inte annat än anses som ett fegt sätt att slippa kriga för att kunna internadla ifred. Stammen Asynja finns kvar, flertalet av spelarna är aktiva, inaktiva konton adlar inte byar...
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 129
Sida 2: 0
Skillnad: 129

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,225,134
Sida 2: 0
Skillnad: 1,225,134

chart



Sida 1:
Stammar: BooYaa
Sida 2:
Stammar: Asynja, MOT, DEF, ~MuS~

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 144
Sida 2: 1
Skillnad: 143

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,329,844
Sida 2: 9,730
Skillnad: 1,320,114

chart

SVårt?! Nej det ser du att det inte va så svårt.

1 TW-stat
2 Avdelning för Värld 11
3 Krigsstatistik
4 välj BooYaa sidan 1 Asynja sidan 2
5 Lägg till stam
6 Välj Tidsperiod
7 Resultat (Uppdatera) (Visa endast jämförelse) (Spara inställningar)

Nu kan även du :)
 

DeletedUser

Guest
SVårt?! Nej det ser du att det inte va så svårt.

1 TW-stat
2 Avdelning för Värld 11
3 Krigsstatistik
4 välj BooYaa sidan 1 Asynja sidan 2
5 Lägg till stam
6 Välj Tidsperiod
7 Resultat (Uppdatera) (Visa endast jämförelse) (Spara inställningar)

Nu kan även du :)

Jag tror du missade innebörden av superglass's inlägg. Han skrev "svårt att HA" såna stats, inte LÄGGA UPP. Han påstår att Asynjas konton är tomma, men TW-stat säger något helt annat. Supergass kan säkert hitta och lägga upp statsen, det var inte det hans inlägg handlade om.
 

DeletedUser

Guest
Supergass kan säkert hitta och lägga upp statsen, det var inte det hans inlägg handlade om.

jaha. Ja nu så ju fått ett bra beskrivning.

Har fortfarande inte sett ngn vit flagg från Asynja!
 
Senast redigerad av en moderator:

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
e du seriös? hur många som helst har gått ut och sagt att vi slutar :)

men du läser kanske bara de du vill läsa :D

jag har slutat på .se nu iaf så detta blir mitt sista svar här inne...

Gratttis till seger igen ni som förkännar den ;)
 

DeletedUser

Guest
e du seriös? hur många som helst har gått ut och sagt att vi slutar :)

men du läser kanske bara de du vill läsa :D

jag har slutat på .se nu iaf så detta blir mitt sista svar här inne...

Gratttis till seger igen ni som förkännar den ;)

Det är sant min vän, men i mina ögon är kriget slut först då Asynja är upplösts.
Nu har det gått över två veckor sen Hast meddelade att stammen skulle upplösas.?
Jag tror det den dagen jag ser det, tillsvidare så är kriget mot Asynja alltså ff aktivt.
 

DeletedUser

Guest
Att sitta och påstå att Asynja har avslutat stammen är ju ren lögn, flera av medlemmarna bygger fortfarande på sina byar och adlar av varandra. Senast i fredags hade jag inkommande och det var nästan två veckor efter det att Hast1 postade ett inlägg om att Asynja skulle lägga ner.

Kriget är slut när stammen är upplöst eller sista byn är tagen/grå, att några av er går ut med att ni känner er besegrade är ju inget som avslutar kriget, utan det fortsätter i som det gjort tidigare. Men om nu Asynja menar allvar med att lägga ner sina konton så återstår kriget mot resterande stammar, som fortsätter tills världen är stängd och vunnen.
 

DeletedUser

Guest
Kriget är slut när stammen är upplöst eller sista byn är tagen/grå, att några av er går ut med att ni känner er besegrade är ju inget som avslutar kriget, utan det fortsätter i som det gjort tidigare. Men om nu Asynja menar allvar med att lägga ner sina konton så återstår kriget mot resterande stammar, som fortsätter tills världen är stängd och vunnen.

Kan ju bara säga att kriget är INTE slut om stammen upplöses o spelare går till andra stammar! Ni kommer oavsett stam vara röd markerad ( BooYaa mot resten)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju bara säga att kriget är INTE slut om stammen upplöses o spelare går till andra stammar! Ni kommer oavsett stam vara röd markerad ( BooYaa mot resten)

Kriget mot stammen Asynja är slut om inte stammen längre existerar, det säger ju sig själv att det inte går att kriga mot en stam som inte längre finns kvar. Men kriget mot alla andra stammar fortsätter, men det sa jag oxå.
 

DeletedUser

Guest
Asynja faller bit för bit! hur länge kommer Asynja finnas kvar som stam och hur länge kommer resten av världen stå emot BooYaa?!
 

DeletedUser

Guest
ASYNJA har gett upp för länge sen o nu ser BY fram emot att vända blickarna mot ett helt annat hål MOT o MUS förberedd er för ett HELVETE! Ni som funderar på att ev börja på en värld som redan är "DÖD" tänk igen!
 
Topp