Blixt och dunder, titanerna kommer!

DeletedUser

Guest
Låt mig gissa Zeleene du körde Night Elf Female Rogue? ;D
jaja offtopic men men kunde inte låta bli och fråga, då jag är själv är aktiv inom WoW.
 

DeletedUser

Guest
Citera gärna och visa var WASP har skrivit "snart kommer vi", för jag hittar det inte. Vore ju tråkigt om du framstod som en lögnare. SPRIT och WASP är två separata stammar. Det kan ju vara bra att veta.

OCH: Det har aldrig varit 30 timmar till vår front mot AT. Eller menar du er kärna..?

Vi vet mycket väl att SPRIT och WASP är olika stammar, vore svårt att inte ha märkt det på spel kvalitén.:eek:

För dom byarna jag tagit av WASP har det varit en bit över 30h för adels, och Zel ligger nära mig så tror han helt enkelt talade om hur det var för honom själv/ råkade glömma att vi hade spelare borta vid er också;)
 

DeletedUser

Guest
Självklart var det utan din vetskap. Hade inte väntat mej något annat svar än just det. Denne medlem droppade in lite väl snabbt i AT efter en besvärlig frågeställning för att din förklaring ska vara särskilt trovärdig.
Alla i -=AT=- visste om att han var spion. Men regelöverträdelserna var det bara de inblandade som visste om. Det var ju inte förrän nu som vi andra fick reda på vad som har hänt, alltså långt efter att han gick över till AT.

OCH: Det har aldrig varit 30 timmar till vår front mot AT. Eller menar du er kärna..?
Kanske inte för er men kanske mer än 75% av AT har haft 30h till WASP.


Och snälla sluta kalla det vår "strategi". Det är inget vi utövar och du får det att låta lika hemskt som någon invasionsplan av nazi-Tyskland under andra världskriget
 

DeletedUser

Guest
Vi vet mycket väl att SPRIT och WASP är olika stammar, vore svårt att inte ha märkt det på spel kvalitén.:eek:

Hmm hoppas ni inte talar om oss nu, även om ni nästan slagit ut oss den senaste veckan så fick ni motstånd av ett par av våra spelare tror jag mig veta och då har ni ändå inte haft så långt att springa.
Jag tror att jag därmed erkänner mig besegrad till slut men kul var det och ni har ett par byar att plocka fortfarande ;)
Dom byar ni tagit av mig tog ni ju för övrigt under meddeltidsveckan när fyllan var på topp era fulingar :p
Tack för god match kära titaner :)
 

DeletedUser

Guest
nejdå, Mrrisling gubben, den dissen var riktad mot WASP, kunde ju knappast säga att SPRIT inte gjorde något motstånd efter den jävla massa adelns Minna the Evil lyckades döda;) får la också tacka för den trevliga striden mellan alkoholister och titaner!(låter det inte lite som att utgången var avgjord från början?:p)
 

DeletedUser

Guest
nejdå, Mrrisling gubben, den dissen var riktad mot WASP, kunde ju knappast säga att SPRIT inte gjorde något motstånd efter den jävla massa adelns Minna the Evil lyckades döda;) får la också tacka för den trevliga striden mellan alkoholister och titaner!(låter det inte lite som att utgången var avgjord från början?:p)

Hahaha ja den var väll det :p
Här kommer vi och vill spela lite kramgott TW-hugs med mycket alkohol inblandat så kommer det en stor stygg titan och trampar på våra sandslott :p
 

DeletedUser

Guest
Inga påhopp tack. sedan kan de ledare inblandade i detta tråkigheterna kontakta mig via pm eller tickits om ni vill prata och ordna upp det snabbare. och jag kommer vara hårdare ju mer jag hittar om detta.
 

DeletedUser

Guest
Vi vet mycket väl att SPRIT och WASP är olika stammar, vore svårt att inte ha märkt det på spel kvalitén.:eek:

Vi har nu räknat till ca 25-30 byar som ni fuskat till er. Är det sådan spelkvalité du menar..?

Väntar fortfarande på hänvisningen där vi säjer att " Snart kommer vi.."


För dom byarna jag tagit av WASP har det varit en bit över 30h för adels, och Zel ligger nära mig så tror han helt enkelt talade om hur det var för honom själv/ råkade glömma att vi hade spelare borta vid er också;)

Ah, okej. Så avstånden bedöms efter er två då...


P.s. Det tog tre veckor, sex anfallare och en och halv dag utan inlogg för att börja plocka mina byar.. Stora duktiga Titaner...med ett par, tre timmar med adel.. :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har nu räknat till ca 25-30 byar som ni fuskat till er. Är det sådan spelkvalité du menar..?

Väntar fortfarande på hänvisningen där vi säjer att " Snart kommer vi.."

vet i praktiken inget om denna incidenten så tänker inte uttala mig om det, lämnar det åt dom som vet mer än mig att göra det...

tror det var nån KR snubbe som skrev det, och vi har lite svårt att veta skillnaden på alla randoms som skriver här och deras stambehörigheter...


Ah, okej. Så avstånden bedöms efter er två då...

om du inte märkt det så är det inte bara jag och Zel här borta, majoriteten av stammen ligger här:p

P.s. Det tog tre veckor, sex anfallare och en och halv dag utan inlogg för att börja plocka mina byar.. Stora duktiga Titaner...med ett par, tre timmar med adel.. :p

Nemen vad duktig du e! tänka sig att dina byar lyckades stå emot alla fejksen!;) har också lite svårt att tro att det bara varit tre timmars adelsfärd för mer än ett fåtal av anfallen:eek: alltid trevligt att skylla på inaktivitet med, har man ju aldrig hört förut...
 

DeletedUser

Guest
Tycker det börjar lukta omoget i den här tråden nu... Gäller fortf krigen?
 

DeletedUser

Guest
det gäller en konflikt mellan två stamar. så ja det har med ett krig att göra. samt så sägs det saker här som jag har nytta av.
 

DeletedUser

Guest
Welsh warlord: Du skämmer ut dej. Du visar alla att du inte är den skarpaste kniven i besticklådan... KR och WASP har heller aldrig varit samma stam, verkar du tvinga mej att påpeka... Dina inlägg går ju inte ens ihop i sej själva, så dej kommenterar jag inte mer nu. Jag förmodar att du inte är representativ för -=AT=-, så illa kan det bara inte vara. Då hade ni inte haft er nuvarande position. Även om jag inte är särskilt imponerad över Zeleenes inlägg heller.



Det här är fakta: BassFreak, Apocalypse och Spammarn har haft som strategi (Hezekiel: en strategi är det när några bestämmer sej för att samarbeta om en bestämd plan, så jag tänker fortsätta kalla det precis det. Även om det nu skulle vara sant att inte ledningen kände till det) att fuska till sej ett stort antal byar, nu ihopräknade till 25 st. Detta är ett klart brott mot TW:s regelverk och jag vet att detta kommer att medföra straff i någon form. Att dessa spelare är kvar i Er stam, säjer mycket om stammen som helhet och jag är föga förvånad över att så är fallet, men nu lämnar jag denna incident bakom mej och anser saken vara utredd. Tyvärr lär vi aldrig få veta sanningshalten i Era påståenden om ovetskap, men det löser ingenting att fortsätta älta det.

Kan inte låta bli att nämna det här, men rimmingen har minskat drastiskt här..även om den kanske ökar igen bara för att jag nämner det. Kanske bilden av -=AT=- förändrats något i allmänhetens ögon efter den här historien..?
 

DeletedUser

Guest
Detta är ett klart brott mot TW:s regelverk och jag vet att detta kommer att medföra straff i någon form. Att dessa spelare är kvar i Er stam, säjer mycket om stammen som helhet och jag är föga förvånad över att så är fallet, men nu lämnar jag denna incident bakom mej och anser saken vara utredd.

Mordred.
Först så får vi be alla berörda om ursäkt för det inträffade.
Det visar ju också att det inte går att "fuska" i TW, vilket jag tycker är bra.
Visst är det trist det som hänt och straffet är utdelat av TW:s "övervakare/domare".
Därför tycker inte jag det är rimligt att vi som stam också ska straffa dom genom att avvisa dom.
Det ju mer straff än tillbörligt :TW:s straff, AT:s straff och så kommer antagligen "mobben" att gå på dessa spelare ifall dom blir stamlösa.
Och då kommer dom antagligen att lägga av.
Då får jag ett resultat av 3-4 staff.

Dessa spelare är riktigt trevliga och ställer upp för sin stam i övrigt och är inte otrevliga mot våra/sina motståndare, så jag ser ingen anledning att förvisa dom från AT då straffet redan är tillskrivet av TW.

Mvh
Stammedlem Seymore
 

DeletedUser

Guest
Jag böjer mej för dina argument och respekterar det. 3-4 straff skulle det troligen bli isåfall, och alldeles riktigt så vore det inte proportionerligt.

Extra kul att se en annan sida av Er än den jag tidigare sett.
Respekt, Seymore.

Vänligen
Mordred, tidigare ledare, WASP.
 

DeletedUser

Guest
KR och WASP har heller aldrig varit samma stam, verkar du tvinga mej att påpeka...
Hette inte KR, {WASP} innan de bytte namn?


(Hezekiel: en strategi är det när några bestämmer sej för att samarbeta om en bestämd plan, så jag tänker fortsätta kalla det precis det.
Det var inte definitionen av en strategi som det var frågan om, utan att du målade upp bilden av att alla i -=AT=- fuskar istället för att belysa de som faktiskt var skyldiga. Fast du gav ju ut deras namn tidigare så just den här frågan är löst.


Jag ber också alla berörda om ursäkt för det inträffade och hoppas vi kan gå vidare nu när straff delats ut.


Mvh Hezekiel, medlem -=AT=-
 

DeletedUser

Guest
Det här är fakta: BassFreak, Apocalypse och Spammarn har haft som strategi (Hezekiel: en strategi är det när några bestämmer sej för att samarbeta om en bestämd plan, så jag tänker fortsätta kalla det precis det. Även om det nu skulle vara sant att inte ledningen kände till det) att fuska till sej ett stort antal byar, nu ihopräknade till 25 st.

Nu när du gått ut med namn och allt så tycker jag att du ska sluta beskylla AT för det jag och de andra två har gjort, de enda som visste om det var just vi tre och det finns därför ingen anledning att anklaga resten av stammen för att vara fuskare.

Vi har alla tre fått straff av admin och lärt oss vår läxa så att säga....
Som du själv sa så är denna sak utredd nu och det finns väl ingen anledning att fortsätta argumentera mot varandra så vitt jag kan förstå.

Vill du endå säga nåt mot mej så vänligen gör det via pm här i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Hette inte KR, {WASP} innan de bytte namn?

KR fanns innan {WASP} upplöstes, men hette då K-R. Det blev en flyktstam för {WASP}. Förstår röran, men vi hette [WASP] och har inte något samband med KR. Själv hade jag föredragit andra namn-konstellationer än [WASP] och {WASP} då vi heller inte var en och samma stam även om tanken varit det från början såvitt jag vet, men på den tiden var jag bara diplomat och kunde inte påverka på det sättet.

Det var inte definitionen av en strategi som det var frågan om, utan att du målade upp bilden av att alla i -=AT=- fuskar istället för att belysa de som faktiskt var skyldiga. Fast du gav ju ut deras namn tidigare så just den här frågan är löst.?

Du måste ju förstå att det är omöjligt för en utomstående att veta om detta skedde med eller utan ledningens vetskap. Det är väldigt lätt att uppfatta det som att toppen visste om det. Kanske enklare också i krigstider att dra den typen av slutsats, det medger jag .. Men, okej, ni har rätt till en ursäkt i det fallet, så här får ni den.
Ja, jag lämnade ut deras namn. Ni lämnade ut namnet på en av våra drabbade först. Annars hade jag inte gjort det.

BassFreak: Försök hänga med så slipper vi kasta energi i onödan.. Läs ALLT om du nu känner dej tvungen att kommentera. Fan vad trött jag blir..


Sozze förtjänar också cred för trevligt bemötande. Det missade jag sist.

mvh
Mordred
 

DeletedUser

Guest
Hmm..kanske. Eller så klickade jag på skicka istället för förhandsgranskning..
 
Topp