Blixt och dunder, titanerna kommer!

DeletedUser

Guest
I de uråldriga bergens berg föddes de mäktiga titanerna. På någon parkbänk, bakom en soptunna eller i gränden bakom systembolaget föddes det inte så hälsosamma SPRITfolket. Vid begynnelsen var de nära vänner och tillsamans levde de bland de mäktiga bergen och samhällets baksida.

Men med tiden så växte sig titanerna allt större och starkare samtidigt som SPRITfolket inte levde upp till de förväntningar de hade på sig och förblev den mindre av de två stammarna. Stammarnas förbindelse blev allt mer ifrågasatt, landet de levde i blev allt trängre och överbefolkat. De rörde sig allt närmare det oundvikliga.

rapecatsc0.jpg



Flera titaner blev allt mer upprörda över att se hur berusade adelsmän i jakt på s k "fyllekäk", slukade farm efter farm i titanernas omgivning. Detta förde dem bara allt närmare slutet av deras vänskap.


crocker1tw9.jpg



Fr o m den 17/7 tordag 00:00, så påbörjar titanerna sina anfall mot stammen SPRIT för att återta förlorat landskap och stilla hungern bland sitt folk. -=AT=- önskar SPRIT lycka till, OBn och starka drycker skall flöda. Må bästa stam vinna!
 

DeletedUser

Guest
Hahaha underbart skrivet :p
Jaha där kom det ganska väntat faktiskt och jag säger inte att jag inte förstår er ;)
Blev lite konstigt när Oknytt stack.
Men ni ska nog se att ni får lite motstånd ändå ;)
Bolagets logga kommer inte försvinna från V4 så enkelt och det är svårt att få bort samhällets avskum så enkelt engång ett systembolag alltid ett systembolag som det heter, det fins fortfarande många parkbänkar där det inte sitter en spritare och dom skall bemannas.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att SPRIT männen gort gemensam sak med alla de små stammar som ligger kring AT för att en gång för alla få bort Titanplågan från södern.
Tydligen känner sig ett stort antal Titaner lite myggbitna på sistone, hur ska detta gå kommer det bli en så enkel seger för titanerna som dom vill tro.
 

DeletedUser

Guest
här kmr nattens statistik..:)

Side 1: -=AT=-

Side 2: KR WASP SPRIT

Timeframe: Sista 24 timmarna


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 1
Skillnad: 13

image.php



V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 109,312
Sida 2: 3,934
Skillnad: 105,378

image.php
 

DeletedUser

Guest
Som jag brukar säga så säger egentligen statistiken från första dagen/dagarna av ett krig inte mycket. Får ändå säga att det är starkt att ta så pass många byar så fort, exakt som jag sagt till WAR också. Men nu får vi se hur ni klarar SPRITs motoffensiv om det kommer en sådan ;)
 

DeletedUser

Guest
Som jag brukar säga så säger egentligen statistiken från första dagen/dagarna av ett krig inte mycket. Får ändå säga att det är starkt att ta så pass många byar så fort, exakt som jag sagt till WAR också. Men nu får vi se hur ni klarar SPRITs motoffensiv om det kommer en sådan ;)

Klart kommer det en sån så småningom mellan alla fejks :p
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Fan.. Kanske skulle börja spela på V4 istället.. Alla verkar vara så glada och trevliga här.. I V3 så skulle en denna tråd ha spårat ur förlänge sen..

Lycka till båda parter och må baksmällan gå över snabbt..
 

DeletedUser

Guest
Fan.. Kanske skulle börja spela på V4 istället.. Alla verkar vara så glada och trevliga här.. I V3 så skulle en denna tråd ha spårat ur förlänge sen..

Lycka till båda parter och må baksmällan gå över snabbt..

Du kan ju alltid joina, skicka mig ett mail här så kanske du kan få gå med i min stma om du joinar ^.^
"kanske" ;)
 

DeletedUser

Guest
Eller så är vi spritare igentligen polare med Titanerna och har lite roligt åt deras expansion.
Jag håller fortfarande fast vid att AT är en av mina favoriter bland toppstammarna synd att dom måste försvinna nu :(
 

DeletedUser

Guest
Alla måste ju försvinna någongång :)
Annars kan ju inte min stam vara "last man standing" ;)
 

deadmaster

New Member
Reaktionspoäng
0
lite statistik över hela kriget

Side 1: -=AT=-

Side 2: WASP KR KR-A SPRIT

Timeframe: Förra veckan

Totala erövringar:

Sida 1: 81
Sida 2: 135
Skillnad: 54

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 58
Sida 2: 5
Skillnad: 53

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 567,520
Sida 2: 428,999
Skillnad: 138,521

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 399,237
Sida 2: 31,413
Skillnad: 367,824

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ser ju ut som att AT krigar mot sida två men sida två krigar mot allt och alla:p
 

DeletedUser

Guest
Ser ju ut som att AT krigar mot sida två men sida två krigar mot allt och alla:p

Att man adlar andra betyder inte att man krigar mot dom :p
AT vinner kriget men den andra sidan fortsätter ändå att adla andra byar som är lättare att ta än ATs ;)
 

DeletedUser

Guest
Grymt dåligt gjort från sida två som verkar adla andra byar även fast dom ligger i krig. Visar dock vilken kvalitet det är på dom AT krigar med nu..
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att AT skrämmer dom ;)
Vilket kan vara det viktigaste i ett krig :D
 
Topp