Vad snackar ni om? x'D
södertälje Citat:
Det är just detta som är intressant.. Dementier om saker som alla känner sig övertygade om att det stämmer.. Om det inte stämmer så får ni nog agera nu. Folk drar i massor och världen dör medan ni spelar hemlighetsfulla ändå. Även i era egna stammar har folk med vettig inställning till spelet tröttnat. Alla tråkas ut... Hjälterollen får den som kastar första stenen... men det kommer nog att vara för sent..
Asynja har ju kört precis samma stil som Core gjorde på v7. Det är att färga hela kartan ljusblå & lila och sen sitta och klappa sig på magen.. titta vad duktiga vi är när man växt sig lika fet som en julgris genom att bara adla småstammar och stamlösa spelare.
du är bara bitter!
Det tussen säger är helt rätt ,
Och du det ska bli kul att se era munnar när booyaa backstabbar er .
Ni har inte så länge kvar![]()
Är det sista jag är.. det var bara ett konstanterande ifrån min sida. Om det var någon verkligen som ifrågasatte relationen 1X2 hade med asynja så var det jag. Fick veta att vi behöver dem... men till vad kunde de inte svara på
Och jag valde självmant att lämna 1X2 och allt vad v11 hette och det var för att jag blev förbannad.. för vissa saker gör man bara inte och särskilt inte om man sitter i ledningen. Fanns bättre saker att lägga tiden på än att spela med folk som sätter andra relationer före sin egna stam.
Nu är snart V11 i samma situation som v7 har varit/är i två block som sitter och håller varandra i handen istället för att göra upp en gång för alla.
Asynja har ju kört precis samma stil som Core gjorde på v7. Det är att färga hela kartan ljusblå & lila och sen sitta och klappa sig på magen.. titta vad duktiga vi är när man växt sig lika fet som en julgris genom att bara adla småstammar och stamlösa spelare.
Du är fortfarande bitter. Vad är det egentligen du lägger tiden på nu som är så mycket bättre? Sitter och surar i forumet för att du inte fick som du ville? Du var det största problemet 1x2 hade och en av dem jobbigaste käpparna i hjulet för ledningen, tror knappt du har rätt att yttra dig.
Om du nu ska sluta, och lägga din tid på bättre saker så gör det. Ge fan i att spendera all din tid i tw forumet för att berätta hur skönt det är att inte vara här längre.
Pajas
Hej vem är det som har mergat?
Fan Henrik du har ju noll koll, gå och trolla någon annan stans!
Det kommer ifrån rätt mun.. en råttas mun. Råkade ju bli så att dina ursprungsplaner inte fungerade fullt ut. Lättlurad är ja jag inte.. det hjälpte inte med lögner och förnekelse ifrån andra.. sanningen kom fram till slut och din plan rann ut i sanden.
Hej vem är det som har mergat?
Fan Henrik du har ju noll koll, gå och trolla någon annan stans!
Yup noll koll, jag vet däremot att Booyaa och asynja eller va dem heter ska merga för o stänga världen. Och då lirar ja inte ens v11...![]()
Så trolla, mja.