Blir v11 ytterligare en värld

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Som mergar för att uppnå vinst?

Jigsaw, trodde ja inte :/ trodde ni skulle kriga på? Dessutom lär ju ta 10 månader innan världen låses, så kan ju va kul och kriga?
 

DeletedUser

Guest
så länge en värld erbjuder att vara 80 medlemmar så finns denna möjligheten. Att man inte erbjuder i nästa v max 15 medlemmar samt att man har ett transfer fönster då man får byta stam/ man får bara byta max ex 5 ggr ( om inte stammen upplöses).
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Död värld ???

Till att börja med så vill jag ge cred till BooYaa och Asynja. De har nått så här långt i denna värld genom att hålla ihop och fullfölja sina långsiktiga planer. Det kan ingen ta ifrån dem.

Däremot så har denna värld blivit allt annat än intressant för övriga stammar/spelare, ur mina ögon sett så är den död, utgången är redan given.

Förstår inte riktigt vad BooYaa och Asynjas ledning vill bevisa genom att stänga denna värld tillsammans. För rent krasst så har de redan gjort det. Måste vara lite tråkigt att inte få ett krig som är värt just det namnet. Nu jagar man bara ner spelare efter spelare som många gånger gråar. Känns nästan som ett Sim City spel, vilket jag trodde de flesta duktiga spelare var emot. Var är den sanna spelglädjen i detta? Nöjer man sig med att adla små spelare/stammar som inte kan bjuda motstånd?

Då hade det varit roligare att se BooYaa och Asynja bryta sin allians och ta upp ett riktigt krig. Skulle säkert leda till att många av deras vilande medlemmar åter igen finner den riktiga glädjen och blir aktiv igen. Finns väl inget att förlora på ett sådant scenario. Alla som är insatt i V11 vet innerst inne att BooYaa och Asynja lyckats med sina planer och det skall ni känna er stolt över.
Vore skitroligt för alla parter i V11 om ni skippade avtalet och gjorde världen levande igen. För i ärlighetens namn, vart i ligger det roliga att jaga små spelare, där man inte får en utmaning? Full respekt från garvade TW spelare skulle ni få genom att liva upp denna värld. Eller skall ni vänta till fler spelare gråat och vinna V11 genom att gemensamt stänga den?

Finns som sagt inget mer för er att bevisa när det gäller er lyckade strategi. Däremot så kan ni bevisa att ni föredrar tuffa krig istället för Sim City liknande strategi.

Vill till sist åter igen gratulera er till en väl genomförd strategi.
 

DeletedUser

Guest
Vad snackar ni om? x'D

Det är just detta som är intressant.. Dementier om saker som alla känner sig övertygade om att det stämmer.. Om det inte stämmer så får ni nog agera nu. Folk drar i massor och världen dör medan ni spelar hemlighetsfulla ändå. Även i era egna stammar har folk med vettig inställning till spelet tröttnat. Alla tråkas ut... Hjälterollen får den som kastar första stenen... men det kommer nog att vara för sent..
 

DeletedUser

Guest
södertälje Citat:

Det är just detta som är intressant.. Dementier om saker som alla känner sig övertygade om att det stämmer.. Om det inte stämmer så får ni nog agera nu. Folk drar i massor och världen dör medan ni spelar hemlighetsfulla ändå. Även i era egna stammar har folk med vettig inställning till spelet tröttnat. Alla tråkas ut... Hjälterollen får den som kastar första stenen... men det kommer nog att vara för sent..

Detta gäller nog dom flesta världarna, för handlade tw om krig idag är 70% diplomati resten är vad tw går ut på dvs krig. Så länge medlems antal i en stam är mer än 15 medlemmar så blir kontentan att med bra diplomati+ merg= vinna världen. Du kan med rådande kriterier vinna en värld utan att skicka 1 yxa.

* en sten ligger i handen o vem vet snart kastas den.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Asynja har ju kört precis samma stil som Core gjorde på v7. Det är att färga hela kartan ljusblå & lila och sen sitta och klappa sig på magen.. titta vad duktiga vi är när man växt sig lika fet som en julgris genom att bara adla småstammar och stamlösa spelare.
 

DeletedUser

Guest
Asynja har ju kört precis samma stil som Core gjorde på v7. Det är att färga hela kartan ljusblå & lila och sen sitta och klappa sig på magen.. titta vad duktiga vi är när man växt sig lika fet som en julgris genom att bara adla småstammar och stamlösa spelare.

du är bara bitter!
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Är det sista jag är.. det var bara ett konstanterande ifrån min sida. Om det var någon verkligen som ifrågasatte relationen 1X2 hade med asynja så var det jag. Fick veta att vi behöver dem... men till vad kunde de inte svara på:confused:

Och jag valde självmant att lämna 1X2 och allt vad v11 hette och det var för att jag blev förbannad.. för vissa saker gör man bara inte och särskilt inte om man sitter i ledningen. Fanns bättre saker att lägga tiden på än att spela med folk som sätter andra relationer före sin egna stam.

Nu är snart V11 i samma situation som v7 har varit/är i två block som sitter och håller varandra i handen istället för att göra upp en gång för alla.
 

DeletedUser

Guest
Är det sista jag är.. det var bara ett konstanterande ifrån min sida. Om det var någon verkligen som ifrågasatte relationen 1X2 hade med asynja så var det jag. Fick veta att vi behöver dem... men till vad kunde de inte svara på:confused:

Och jag valde självmant att lämna 1X2 och allt vad v11 hette och det var för att jag blev förbannad.. för vissa saker gör man bara inte och särskilt inte om man sitter i ledningen. Fanns bättre saker att lägga tiden på än att spela med folk som sätter andra relationer före sin egna stam.

Nu är snart V11 i samma situation som v7 har varit/är i två block som sitter och håller varandra i handen istället för att göra upp en gång för alla.

Du är fortfarande bitter. Vad är det egentligen du lägger tiden på nu som är så mycket bättre? Sitter och surar i forumet för att du inte fick som du ville? Du var det största problemet 1x2 hade och en av dem jobbigaste käpparna i hjulet för ledningen, tror knappt du har rätt att yttra dig.
Om du nu ska sluta, och lägga din tid på bättre saker så gör det. Ge fan i att spendera all din tid i tw forumet för att berätta hur skönt det är att inte vara här längre.
Pajas
 

DeletedUser

Guest
Asynja har ju kört precis samma stil som Core gjorde på v7. Det är att färga hela kartan ljusblå & lila och sen sitta och klappa sig på magen.. titta vad duktiga vi är när man växt sig lika fet som en julgris genom att bara adla småstammar och stamlösa spelare.

det funkar ju,
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Du är fortfarande bitter. Vad är det egentligen du lägger tiden på nu som är så mycket bättre? Sitter och surar i forumet för att du inte fick som du ville? Du var det största problemet 1x2 hade och en av dem jobbigaste käpparna i hjulet för ledningen, tror knappt du har rätt att yttra dig.
Om du nu ska sluta, och lägga din tid på bättre saker så gör det. Ge fan i att spendera all din tid i tw forumet för att berätta hur skönt det är att inte vara här längre.
Pajas

Det kommer ifrån rätt mun.. en råttas mun. Råkade ju bli så att dina ursprungsplaner inte fungerade fullt ut. Lättlurad är ja jag inte.. det hjälpte inte med lögner och förnekelse ifrån andra.. sanningen kom fram till slut och din plan rann ut i sanden.
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Hej vem är det som har mergat? :confused:
Fan Henrik du har ju noll koll, gå och trolla någon annan stans!
 

DeletedUser

Guest
Det kommer ifrån rätt mun.. en råttas mun. Råkade ju bli så att dina ursprungsplaner inte fungerade fullt ut. Lättlurad är ja jag inte.. det hjälpte inte med lögner och förnekelse ifrån andra.. sanningen kom fram till slut och din plan rann ut i sanden.

Vilken plan pratar tant om?
 
Topp