BFH vs R.E del 2

DeletedUser

Guest
Fiender?

Och ändå har du inte en enda gång kontaktat oss om dessa "flyktingar" ??

Jag tror helt enkelt ni har ätit för lite pepparkakor i år ;)



Med tanke på deras krigförklaring så har dom säkert ätit mer än 4 pepparkakor ( blir man mesig) =)
Kan tyckas att anledningen var tam...eller bara en anledning till att slå på R.E ...har jag rätt eller har jag rätt? ;)
 

DeletedUser

Guest
Tam och tam anledning. Hade det inte varit så att R.E och SK krigade tror jag inte denna krigsförklaring hade kommit ut. De ser att R.E är sårbara just nu och tar tillfället i akt.

Ett väldigt smart drag i mina ögon men ändå kanske inte..
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Tam och tam anledning. Hade det inte varit så att R.E och SK krigade tror jag inte denna krigsförklaring hade kommit ut. De ser att R.E är sårbara just nu och tar tillfället i akt.

Ett väldigt smart drag i mina ögon men ändå kanske inte..

Nej man kan väl nästan räkna ut vad naofs gänget kommer göra nu :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Har hört att de var ett nice move utav BFH. Må lyckan va med er, iofs behöver ni ej den...

R.Es undergång, the question is, to be or not to be.
 

DeletedUser

Guest
Var det inte uppenbart att detta skulle hända!?
Tycker synd om R.E om dom inte kunde förutse detta....

R.E kan säkerligen ta in Odens och [G] på en hörna mot BFH men måste få in 18D, NAOSF eller knight om dom ska klara detta....tvivlar dock på att det skulle gå helt smärtfritt även om de lyckas med det. Ska jag göra en vågad gissning skulle det vara att 18D kommer dra hem all deff från er i R.E och ställa sig neutrala i detta. Knight har inget att förlora på att hoppa på er nu heller. Kvar återstår NAOSF och hur bra dom än må vara så skulle jag vilja påstå att ni är "screwed" ....

Btw: GL!!!! hoppas det blir ett världskrig och att alla förutom biskoparna dör(stor beundrare):D
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Anledningen till att man startar är alltid i grund och botten för att man själv ska växa, och startar man ett krig anser man att man själv har fördelen och kommer vinna.

Vi får se hur detta slutar, om resten av topp-6 går in offensivt eller inte.

En sak är iaf säker, värld 1 börjar gå igång...
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
kan inte bara varenda top 6 stam välja en top 6 stam o förklara krig!, nu har vi chansen till den roligaste händelsen i tw.s historia
 

DeletedUser

Guest
Vad än BFH orsak var att gå i krig mot R.E var så är det inget konstigt med det hela.
Man ser det jämt i natur program t.ex. när 2 Lejon hannar slåss om ett revir och dom båda är jämbördiga och kommer fram till att det är bättre att dra sig tillbaka tills en bättre öppning finns där man kan vinna.
Som nu har hänt där R.E gjorde den första missen som nu BFH utnyttjar till sin fördel som var ganska uppenbar att hända, även om jag hade räknat med att det inte skulle ske förens först efter julfredan.
Man kan inte alltid ha rätt för sig.
Sen skulle det vara intressant om det är en väl utvecklad plan mellan -SK- och R.E.
Där R.E låter –SK- ta några byar från dom så det ser ut som att det går åt skogen för R.E mot –SK-.
Där sedan både –SK- och R.E går på BFH tillsammans och plockar BFH.
Som Turk the Great sa så var detta inte så konstigt.

Så det ska bli intressant och se hur det hela utvecklar sig.
Sedan allt jag skrev är bara mina egna tankegångar då jag inte har något ont mot R.E eller BFH då jag har haft bra kontakt än så länge med båda och där har bara varit dom små problemen som dyker upp ibland om vems by det är.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
En annan grej som oxå skulle skapa historia är om R.E kickar dig och alla i top20 attackerar dig, Tronicooz.
Samt att ngn bannar dig från V.1´s forumsdel... Så kanske antalet tråkiga inlägg minskar med säg 300-400%
 

wolf duc volpe

New Member
Reaktionspoäng
0
dåliga nyheter för R.E bra nyheter för -SK-

det går ju dåligt för R.E bara mot -SK- så hur kommer det bli nu :p
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
jag tror whitehorse är lite rädd.
men tyvärr, detta går ut på att anfalla andra spelare, inte försöka övertala adminer att banna dom. kickar r.e mig så tror jag det inte beror på dig :)
har inte som syfte i mina inlägg att whitehorse ska tycka de är roliga.
annars tycker jag lufsen borde kicka whitehorse och skänka hans byar till 18D
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
Va? xD

ger ett stort lycka till till mitt gamla konto. ni kommer få det j*vligt mycket enklare nu när jag inte finns och kan slakta mrsinatra mm =

Har alltid gillat dig troni, men nu gick du över gränsen. Du är en förrädare ;) Kommer du inte ihåg för någon månad sen. Du sa att du ALDRIG skulle gå med i R.E. Och smutskastade dom som aldrig förr. ;)
 

DeletedUser

Guest
Va? xD

ger ett stort lycka till till mitt gamla konto. ni kommer få det j*vligt mycket enklare nu när jag inte finns och kan slakta mrsinatra mm =

Jo just det. Vilken tur jag har!
Jag har glömt... Hur många av dina 16 adelståg var det nu som tog sig igenom förra vändan?:D

F A I L
 
Topp