BFH vs R.E del 2

DeletedUser

Guest
detta satte fart på v1 forumet :)

i vilka kontinenter är det största kriget mellan er?
 

DeletedUser

Guest
Fiender?

Och ändå har du inte en enda gång kontaktat oss om dessa "flyktingar" ??

Jag tror helt enkelt ni har ätit för lite pepparkakor i år ;)

Fråga sippe så får du veta att vi visst varit i kontakt med er men ni kanske har en ledning som inte pratar med varandra. Vi tog upp det direkt ni tog in första flyktingen och då så sippe att ni skulle fråga varje gång om det var en vi kunde släppa. Detta har inte följts.
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Tungt besked för R.E?

Låter som en riktigt tuff uppgift för R.Es del att försvara sig mot -SK- och BFH från två olika håll.

Frågan nu är väl om även Knight går in och skär av pulsådern på R.E...

Det är väl frågan... ;)

OT:

Lycka till nu helvetets biskopar! :)
 

DeletedUser

Guest
Det är väl frågan... ;)

OT:

Lycka till nu helvetets biskopar! :)

En pik? =)



* Om knight nu har planer på att gå på oss så dryga inte ut på det hela. Lika bra att få det på papper direkt isf, annars kan vi ju inte planera våran deff=D
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
En pik? =)



* Om knight nu har planer på att gå på oss så dryga inte ut på det hela. Lika bra att få det på papper direkt isf, annars kan vi ju inte planera våran deff=D

You'll never know. Jag sa lycka till BFH eftersom jag personligen inte gillar R.E lika mycket...

Men som det ser ut nu iaf är det ganska jämt krig :) Eftersom R.E får deff ifrån några hörn omkring världen.
 

DeletedUser

Guest
Yaaaaaaaaaa, Alla Biskoper har nu gått upp från helvetet och är på väg mot romarna!!

-Sk- Vi är uppe, nu kommer vi!!
_________________________________________

Tja salomon!

-Sk- we are here!!
 

DeletedUser

Guest
Fiender?

Och ändå har du inte en enda gång kontaktat oss om dessa "flyktingar" ??

Jag tror helt enkelt ni har ätit för lite pepparkakor i år ;)

Jodå, tänkte även att denna, som Lufsen skrev för väldigt länge sen (sida 80 nånting) i "Rykten v1" att ni kanske borde fattat:

Då öppnas bara en ny vilket kanske skulle vara bättre eftersom det var över ett år sedan den startades just med tanke på vilken stam Nova var med i då.

Ett rykte som går är att R.E tar in flyktingar på löpande band för att hålla sig kvar i top 3.
 

DeletedUser

Guest
Vilken tam krigsförklaring !

Hmm. Why invite refugees then?

I remember you from when I had about 30K, and were the leader of a small tribe. I think you also said you were going to kick my ass. But that's the past, so lets just forget about that.

But back to my question. Which tribe, except R.E, invites refugees?

http://se.youtube.com/watch?v=wee_WCroUC0

That video describes R.E. A tribe based on massinviting.

Good Luck.
 

DeletedUser

Guest
lycka till båda sidorna :)
Blir riktigt tufft detta för R.E nu, vi får se hur bra dom klarar sig mot både -SK- och BFH :)
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Hmm. Why invite refugees then?

I remember you from when I had about 30K, and were the leader of a small tribe. I think you also said you were going to kick my ass. But that's the past, so lets just forget about that.

But back to my question. Which tribe, except R.E, invites refugees?

http://se.youtube.com/watch?v=wee_WCroUC0

That video describes R.E. A tribe based on massinviting.

Good Luck.

You never get tired looking at it! Its GREAT :D
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
kom igen 18d, slakta bfh nu!

BFH har just BACKSTABBAT, som de pratar om är det dummaste man kan göra i Tw jaja, ni är ju instänga där i mitten, inte mycket att göra åt . men jag har inget emot det

lycka till båda.
men hoppas r.e vinner, men de får det svårt
 

DeletedUser

Guest
kom igen 18d, slakta bfh nu!

BFH har just BACKSTABBAT, som de pratar om är det dummaste man kan göra i Tw jaja, ni är ju instänga där i mitten, inte mycket att göra åt . men jag har inget emot det

lycka till båda.
men hoppas r.e vinner, men de får det svårt

Opartisk??? Du är ju v1s största förrädare och 18D komemr inte att gå i krig för din skull

Tronicooz
Poäng: 2.385.592
Rank: 33
Opponenter besegrade: 4.735.846 (25.)
Stam: R.E
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
Opartisk??? Du är ju v1s största förrädare och 18D komemr inte att gå i krig för din skull

Tronicooz
Poäng: 2.385.592
Rank: 33
Opponenter besegrade: 4.735.846 (25.)
Stam: R.E

Va? xD

ger ett stort lycka till till mitt gamla konto. ni kommer få det j*vligt mycket enklare nu när jag inte finns och kan slakta mrsinatra mm =
 

DeletedUser

Guest
Fiender?

Och ändå har du inte en enda gång kontaktat oss om dessa "flyktingar" ??

Jag tror helt enkelt ni har ätit för lite pepparkakor i år ;)

Tror inte att pepparkakor hade hjälpt speciellt mycket då vi är av naturen väldigt elaka personer.:mad:
 
Topp