Betygsätt signaturen över

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
3/10 - Sist jag kollade så hade inte världen gått åt helvete, lögnare där;)

3 bonuspoäng för att det var tre coola latinska ord dock
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
10/10- Ja vad skall man säga, en klassiker by now :cool:
Klart en av de roligaste kommentarerna i hela TW-världen, enda personen som hafte en nästan likvärdig signatur är väl Phamii då :p

Btw, lägg märke till mitt nya försök att göra en Henke ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
3/10 text signs får aldrig mera än 5, ska den få 5/10 så ska de vara något roligt som man inte behöver sitta och fundera på vad du menar...
 

DeletedUser

Guest
3/10 text signs får aldrig mera än 5, ska den få 5/10 så ska de vara något roligt som man inte behöver sitta och fundera på vad du menar...

7/10 -Jaha du, du är alltså en sån som föredrar bilderböcker, ja själv lämnade man ju den åldern för ett tag sen, men det finns ju som sagt en viss variation på åldern här på TW ;)

(Btw, ska du ha 10/10 måste du tyvärr ha en textsign^^)
 

DeletedUser

Guest
7/10 -Jaha du, du är alltså en sån som föredrar bilderböcker, ja själv lämnade man ju den åldern för ett tag sen, men det finns ju som sagt en viss variation på åldern här på TW ;)

(Btw, ska du ha 10/10 måste du tyvärr ha en textsign^^)

fortfarande 3/10...

Ja jag föredrar bilderböcker pga läser (visar bilderna) för min son... :D Sen kommer de en till knodd senare nästa år... :)

Och ska du ha en text sign så kör den då på arabiska när du ändå är i gång med annat språk...
 

DeletedUser

Guest
fortfarande 3/10...

Ja jag föredrar bilderböcker pga läser (visar bilderna) för min son... :D Sen kommer de en till knodd senare nästa år... :)

Och ska du ha en text sign så kör den då på arabiska när du ändå är i gång med annat språk...

7/10 - Jaha du, får väl ta och gratulera då!:) Nu bytte jag till en annan sign, och sen orkar jag inte byta några fler gånger.

Förresten om du inte orkade kolla upp min andra signatur så kommer en översättning här: "Jag har en katapult. Ge mig alla dina pengar, eller så slungar jag en gigantisk sten mot ditt huvud.":D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
7/10 - Jaha du, får väl ta och gratulera då!:) Nu bytte jag till en annan sign, och sen orkar jag inte byta några fler gånger.

Förresten om du inte orkade kolla upp min andra signatur så kommer en översättning här: "Jag har en katapult. Ge mig alla dina pengar, eller så slungar jag en gigantisk sten mot ditt huvud.":D

1/10 bara för ja gillar AAK

/vadå klassiker, zorzes får ut mitt budskap om att rösta på mig i nästa val FFS. Zorzes o wallin är mina anhängare som ska typ bli krigsminister o utrikesminister.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Låser då det är samma personer som skriver om och om igen och då förlorar tråden sitt syfte.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp