Betygsätt signaturen över

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja som titeln då antyder så går denna tråden ut på att betygsätta signaturen på personen med signatur ovanför...
Så den som betygsätter min signatur nu från 1-10 får sin signatur betygsatt av nästa som kollar på tråden osv osv..
Har personen som betygsatt ingen signatur betygsätter ni bara den förra som svarade med signatur..

Idén är inte min utan dom har en sån här tråd på .net som blev ganska populär så jag tänkte testa här^^

Exempel på svar: 7/10 (sen gärna någon lite förklaring men de behövs inte)

Hoppas ni fattar^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
sån här tråd finns väl på alla forum, går ofta hand i hand med betygsätt avataren över osv.

Tyckte din sig var lite tråkig, 3/10.
 

DeletedUser

Guest
För att sätta detta mer i snurr så får jag med den snyggaste sigen kommentera Asknxs sig.

Jag ger dig 8/10, mest för att jag gillar dig :p
 

DeletedUser

Guest
1/10 pga att du har för STOR signatur...

Man får bara ha maximalt 4 raders höjd och du 7 rader i din...
har man en bild så får den bara vara 80pixlar hög... (tycker även att moddarna e dåliga på att följa sina egna regler...)
 

DeletedUser

Guest
En lätt 5a, du här en meddelmåttig signatur SPooK :p
Jag då?
 

DeletedUser

Guest
Din e ganska skojig, spec med AAK hänvisningen, men 10,000 posters grundaren var jag med och stoppade, så de tycker jag att du kan ta bort... :p
 

DeletedUser

Guest
Haha aa jag mins det men grundade den tråden i R.Es offtopik tråd och där lever den allt jämt, tror vi börjat närma oss 6000nu :p
 

DeletedUser

Guest
Hade kunnat vara en rolig signatur om det inte bara varit riktig fakta om svanar.
1/10 tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår att det är menat att var roligt, din sig, men jag har inte den sortens humor så enligt mig är den tråkig. Precis som swansiff, ett försök att vara rolig, men det lyckas inte. 1/10

(Höhö, min kommer säkert bli flame:ad^^, så jag tar fram min flameshield. (Och nej, jag ändrade inte sig bara för den här tråden. Skulle ha ändrat igår, men det glömde jag bort.))
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp