DeletedUser
Guest
Det skulle jag inte vilja säga på en veckas statistik men fint jobbat -st2- 
Det skulle jag inte vilja säga på en veckas statistik men fint jobbat -st2-![]()
Dock så har det ju varit 3 veckor irad att -ST2- haft en bättre erövringsstatistik mot fiendesidan?![]()
ja det kan säkert stämma, och det har ni säkert gjort bra som stam. Jag tror ni får vinnar pokalen redan nu ^_^
Om vi kan sammanfatta.
-ST2- har varit de bästa krigarna under 6 månader, de ser man på statistiken och storleken. Intressant dock att duråå har under de senaste månaderna trots det växt snabbare än ST2.
I Mars Månad har Duråå tagit 286 Stamlösa byar, i detta borde ju de flesta räknas inom barbarer (svårt att kolla exakt antal barbs tyvärr) medans ST2 endast tagit 90 stamlösa...
Detta gör en 200 byars skillnad, och detta bara på en halv månad..
Detta kanske förklarar lite varför ni växer mer? Bara en tanke.
I Mars Månad har Duråå tagit 286 Stamlösa byar, i detta borde ju de flesta räknas inom barbarer (svårt att kolla exakt antal barbs tyvärr) medans ST2 endast tagit 90 stamlösa...
Någon som kan ta fram totala statistik jämförelse på adlingar av grå byar över de 6 månader som gått? Lite nyfiken av mig bara då vad jag vet så krigar duråå mot flertalet av era diplomatier/allianser då duråå leder stamkrig för v23 trots att -st2- grundades långt före duråå.. Oavsätt så finns det ingen tvekan om att -st2- har ett bättre resultat i kriget mot duråå![]()
ska inte CCS va med i statsen?eller statsen ser inte lika bra ut då? :sneaky: