Behöver Signatur, vapesköld, bästa får massa prem

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hmm gillar inte. Men det har nog mest att göra med att det inte alls är min stil och inte så mycket med skills. Stilrent ftw.

^true that. Jag gör som sagt aldrig ngt i den här stilen, fast det var skillat av mig att orka göra något alls. T ex så tog ordet "speed" 2 minuter att bara skriva ^^ Sen effekterna på det, osv osv osv.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Äsch, wth. Lägger upp en jag började på. Orkar inte jobba på den mer då det tar ca 20 sec innan man ser vart man flyttat ett lager t ex, ganska enerverande. Vet inte om det är värt att fortsätta på. Det avgör ni, framförallt Abel.

Also, jag har ingen aning om hur man gör sånt här bra, då jag inte arbetar med det här temat vanligtvis. Det är inte min stil, och jag har nog aldrig gjort något riktigt inom det hela heller.
30561_AAAAbel.png

Bakgrunden är riktigt snygg!
 

DeletedUser

Guest
32484_127480940601637_100000191959497_324914_243853_n.jpg


Inte lika proffsig som de andra men i alla fall ett förslag :D
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du ska ta bort den vänstra ja :) Elr iaf göra så den blir svart bakom istället för blå
 

DeletedUser

Guest
http://imm.io/xzZ

Fixade den snabbt.

Hoppas du gillar den.

/djtheo1

Du har ju glömt SPEED på den signen, lr så kan bara inte jag se den :cool:

*edit för att slippa dubbelpost*


Du ska ta bort den vänstra ja :) Elr iaf göra så den blir svart bakom istället för blå

Är de inte samma bild?

det är inte blått runt månen

Nej de är inte blått runt månen, men du har fortfarande en klar och tydlig blå skarv från de övriga svarta delarna av signen till "pumpgubben" och månen bakom han, man ser klart och tydligt att de är 2 helt olika bilder (ta bort den blåaktiga bakgrunden på den bilden, så kanske den blir att se både mera seriös ut och kommer definitivt att se bättre ut)
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Du har ju glömt SPEED på den signen, lr så kan bara inte jag se den :cool:

*edit för att slippa dubbelpost*





Nej de är inte blått runt månen, men du har fortfarande en klar och tydlig blå skarv från de övriga svarta delarna av signen till "pumpgubben" och månen bakom han, man ser klart och tydligt att de är 2 helt olika bilder (ta bort den blåaktiga bakgrunden på den bilden, så kanske den blir att se både mera seriös ut och kommer definitivt att se bättre ut)

e jag kommer förlora mot dig endå:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Är de inte samma bild?

e jag kommer förlora mot dig endå:awsm:

Med den inställningen vinner man inget, finns dom bilderna som jag anser vara mycket mera avancerade än mina. Men man skall ändå göra sitt bästa och inte bara "kasta ihop något" för att fixa en sign, när jag gör signs gör jag dom som om jag själv skulle vilja ha dom (om inte kunden har bett om något speciellt) för att jag själv skall kunna stå för de arbeten jag gör.
 
Reaktionspoäng
0
Med den inställningen vinner man inget, finns dom bilderna som jag anser vara mycket mera avancerade än mina. Men man skall ändå göra sitt bästa och inte bara "kasta ihop något" för att fixa en sign, när jag gör signs gör jag dom som om jag själv skulle vilja ha dom (om inte kunden har bett om något speciellt) för att jag själv skall kunna stå för de arbeten jag gör.

det synns ju inte trode ju jag :(
 

DeletedUser

Guest
Med den inställningen vinner man inget, finns dom bilderna som jag anser vara mycket mera avancerade än mina. Men man skall ändå göra sitt bästa och inte bara "kasta ihop något" för att fixa en sign, när jag gör signs gör jag dom som om jag själv skulle vilja ha dom (om inte kunden har bett om något speciellt) för att jag själv skall kunna stå för de arbeten jag gör.

Vilket program använder du?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp