Behöver Signatur, vapesköld, bästa får massa prem

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tjoo alla signaturskapare och duktiga användare av editeringsprogram!

Jag behöver en snygg signatur och en vapensköld igm och har själv varken tiden eller kunskapen för att göra en snygg själv, därför frågar jag öppet i forumet efter någon som kan. Betalar prem efter hur bra det blir, men iaf mer än vad andra betalat :p Är väl inte så väldigt desperat men känner iaf behovet av att få det snyggt gjort och när man tjänar någonting på att göra det så blir det alltid mer lockande att försöka^^

Anyways, den som gör snyggast kommer jag att "köpa" med andra ord, kan hända att jag köper mer än bara en isf=)

Hur ska det se ut då? Ja jag Kopierar lite ifrån en annan begäran jag fick avbryta då han inte tid.

Vapensköld:

Text: Ska bara stå abel någonstans lite snyggt.
Färger: Passar in i temat, svart, röd silver, blå kan vara snyggt sålänge det inte är himelsblå. ^^
Tema: Är sjukt förälskad i allt som har med the reaper, döskallar, drakar, demoner, fallen angels osv att göra. Mest döskallar, fallen angel och the reaper. Tema döden typ^^
Bilder: Ja du är fri att få välja lite vad du vill, döskallar, liemannen osv =)

Signatur.

Text: Abel, -sk-, speed ska stå med någonstans =)
Färger: Samma som på vapenskölden.
Tema: Samma gäller här men vore sjukt snyggt med något slags wire (kolla länken för att förstå vad jag menar http://rlv.zcache.com/barbed_wire_cool_business_card-p240747359437283585o8ul_400.jpg
Bilder: Jag tror du förstår =)

Med andra ord, löjligt förälskad i döskallar och dylikt.

Vore riktigt nice om ni duktiga makare tog er en titt i denna tråden och får er en fin idé =)
har ni frågor är min brevlåda öppen=)
Kyssar// Abel
 

DeletedUser

Guest
Jag kan försöka mig på det. Jag använder då gimp men ja :) Du måste påminna mig för jag glömmer annars bort det :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan nog gå att fixa, måste bara få bort min jävla tandvärk innan så man vet vad man själv tänker :eek:
 
Reaktionspoäng
0
w7iljd.png
 

DeletedUser

Guest
Kaninen, Den var sjukt snygg =)

farbror joakim, nej jag svarade bara med detta när någon gick ut med reklam att han kunde göra signaturer. Det blev dock problem så jag gjorde en öppen begäran till alla.

Riktigt fina signaturer, Kaninens är snyggast hitils, kommer ta den om ingen kommer på ngt bättre =) Men vill gärna ha vapensköld med.

Det som skulle göra signaturen snyggare vore om det var ett litet tema eller att bilderna hör ihop på ngt sätt istället för massa snygga bilder!

Väntar med spänning på fler förslag =)
 
Reaktionspoäng
0
Kaninen, Den var sjukt snygg =)

farbror joakim, nej jag svarade bara med detta när någon gick ut med reklam att han kunde göra signaturer. Det blev dock problem så jag gjorde en öppen begäran till alla.

Riktigt fina signaturer, Kaninens är snyggast hitils, kommer ta den om ingen kommer på ngt bättre =) Men vill gärna ha vapensköld med.

Det som skulle göra signaturen snyggare vore om det var ett litet tema eller att bilderna hör ihop på ngt sätt istället för massa snygga bilder!

Väntar med spänning på fler förslag =)

hur stor får en vapenaköld vara?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp