Battlefield Bad Company 2 vs Modern Warfare 2!

PHILIP345

New Member
Reaktionspoäng
0
Det var sjukt bra demot! :awsm: Men är det någon som är sugen på att joina klanet? Så säg till!
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ska ta hem demot sen i eftermiddag och se om det är något att köpa. Tänk om det finns ett bättre spel än MW2, då måste jag ju ha det :)
 

DeletedUser

Guest
jag laddade ner demot i torsdags, så jag har redan lirat det:)
 

PHILIP345

New Member
Reaktionspoäng
0
men vad har du för NIC??
Jag skulle vilja möta/spela med dig.
Vad har ni avklarat?
Jag har klarat 100 i huvudet :awsm:
och massa mer! :D
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
har dessutom kommit ett annat bra spel

MAG heter det och där kan man lira 256 pers på samma ggn.. Dock inget offline mode på det
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Liknar väl Socom lite mer? :) Nej men har inte spelat det bara läst om det.. Och vad jag förstod det rätt så är det en hel arme då 126 vs 126. Alltifrån piloter till medics

mag_ps3_screen.jpg
 

mr. ownsalot

Member
Reaktionspoäng
0
en bild säger mer än tusen ord, alltså är det ca. +3000000 ord i en tvåminuters (PAL) gameplay. Om vi räknar ungefär och säger 1200 ord per bild blir det 36000000 ord, om ett ord tar 1/2 sekund att läsa blir det 1800000 sekunder eller 30000 minuter eller 500 timmar eller ca. 21 dygn. Alltså slösar du bort tre veckor på att se en gameplay-video medans det tar 20 minuter med en bild.

Sammanfattining

Video
+ Du lär dig mycket
- Du slösar bort din tid
- din flickvän/fru lämnar dig p.g.a att du bryr dig för lite om henne
- Du förloar jobbet p.g.a att du inte kommer
- dina ev. husdjur dör
- sverige går under p.g.a att du var försvarsminister

Bild

+ det går relativt snabbt
+ du kan skryta med de du vet och skaffa bättre flickvän/jobb
+ alla avundas din fantastiska planering
- du lär dig mindre



Yaoooo man, min huvudräkning äger
 

PHILIP345

New Member
Reaktionspoäng
0
Men jag har ochså ett klan på BC2 bara för svenskar vi e 4st nu men om ni vill joina klanet så skriv järna det här :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Någon som spelar vanliga Bf2?

Har ett konstigt problem, på vissa servers börjar jag höra ett konstigt ljud. Allt piper och laggar upp.
Det försvinner inte är tvungen att starta om datorn varje gång.

Sen sparas inte min rank/stats heller i bfhq men det kan vi ta någon annan dag :)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Har nu testat demot och det verkade inte alls vara något för mig. Jag håller mig till MW2 because i love it. xbox360, nickar Elmelid.
 
Topp