DeletedUser
Guest
Hejsan!
Jag har spelar just nu på v23 och insåg snabbt vad det är som skiljer toppspelarna mot de andra: en sjuhelvetes massa barbarfarmning. Helt enkelt. Kanske vill man ha det så, men personligen skulle jag vilja spela på en värld där det inte är den som spelar mest som vinner, men snarare den som spelar bäst.
No haul världar finns ju, men jag tror att det blir väldigt dött och tråkigt då det endast är den som bygger snabbast som får övertaget i alla fall i det tidigare skedet.
Därför föreslår jag att man gör en värld helt utan barbarbyar (om detta inte redan finns), därmed blir det mycket action ocv attacker tidigt i världen i jakt på resurser från spelarbyar. Vad som händer med övergivna spelarbyar är öppet för förslag. Antingen försvinner de, eller så får de bli barbarer, eller annat förslag.
Poängen är i alla fall att man ska kunna spela spelet på att bra sätt utan att tvingas använda farmscripts och sitta långa nätter och bara systematiskt klicka på barbarer.
//Helgonet
Jag har spelar just nu på v23 och insåg snabbt vad det är som skiljer toppspelarna mot de andra: en sjuhelvetes massa barbarfarmning. Helt enkelt. Kanske vill man ha det så, men personligen skulle jag vilja spela på en värld där det inte är den som spelar mest som vinner, men snarare den som spelar bäst.
No haul världar finns ju, men jag tror att det blir väldigt dött och tråkigt då det endast är den som bygger snabbast som får övertaget i alla fall i det tidigare skedet.
Därför föreslår jag att man gör en värld helt utan barbarbyar (om detta inte redan finns), därmed blir det mycket action ocv attacker tidigt i världen i jakt på resurser från spelarbyar. Vad som händer med övergivna spelarbyar är öppet för förslag. Antingen försvinner de, eller så får de bli barbarer, eller annat förslag.
Poängen är i alla fall att man ska kunna spela spelet på att bra sätt utan att tvingas använda farmscripts och sitta långa nätter och bara systematiskt klicka på barbarer.
//Helgonet