Backstabbad av -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Du är en V2 spelare och är inte ens med i V8 så ...

Nejdå jag/vi är inte sura, detta är bara ett gratis spel på nätet, inget livsviktigt eller att man ens kan uppbringa sådana känslor för TW :) Inte jag i alla fall!
Han får gärna vara här på forumet och lipa för att han får lite attacker på sig, forumet är öppet för alla :)

Sen ville vi inte skicka in en ticket och få honom bannad för då hade vi inte kunnat röra honom och då hade hans forna stamkompisar inte fått möjligheten att få ut sin ilska :rolleyes: vilket var krav från de flesta. Vi tycker att det är bättre att kriga lite!

Till sist så kan jag också berätta att han har nu joinat in i =GVRD= den stam som han läckte information till tidigare, så man kan säga att han går från klarhet till klarhet ...
Jag är dock lite förvånad över att =GVRD= tar in så klara flyktingar som Araben ?!?!?!?!?
Men vi kommer att fortsätta oavsett :cool:

1.) Du är patetisk, älskar folk som försöker att framställa det som att de verkligen inte bryr sig men där man direkt ser att dem håller på att lacka ut.
2.) Vad jag vet har han fåt flera pm från st2/deras syster stam som inte handlade om någon vidare upprördhet.
3.) Han har inkommande attacker från typ hela 5 pers
4.) Om man blir kickad från sin stam brukar man söka upp en annan om man vill fortsätta att spela, om han läckt information vet jag inte, vad jag dock vet är att deras största spelare ligger väldigt nära han vilket inte direkt skulle få mig att inte vilja gå till stammen.
5.) Huruvida man betraktar en backstabad spelare som flykting får väl alla avgöra själva? Jag skulle i alla fall inte kalla honom för nån flykting :)
 

DeletedUser

Guest
Förresten får en spelare uppehålla sig i v8s forum om han vill, även om han spelar v2, förstår att du blev ledsen över han kritik men inget man kan göra något åt:awsm:
 

DeletedUser

Guest
skulle i alla fall vara en jävligt komsik inställning :awsm:
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Håller fortfarande på min käre Arab :awsm: kämpa till sista blodsdroppen!! :p

skulle gärna hjälpt till.. men tyvär slutade jag på V8 för länge sen :p
 

DeletedUser

Guest
Håller fortfarande på min käre Arab :awsm: kämpa till sista blodsdroppen!! :p

skulle gärna hjälpt till..
Vad som hänt och skett vet jag inget om. Och det angår inte mig heller. Men jag håller på Arab med :) Skulle kunnat gett en givande hand med om det inte vart för att jag är på partaj hos IMI :D Jag vill inte lämna en bra fest för tidigt liksom :p
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Vad som hänt och skett vet jag inget om. Och det angår inte mig heller. Men jag håller på Arab med :) Skulle kunnat gett en givande hand med om det inte vart för att jag är på partaj hos IMI :D Jag vill inte lämna en bra fest för tidigt liksom :p
<3.

Lite kaos i början, men nu börjar det gå mycket, mycket bättre. Känner faktiskt att jag har koll på läget för en gångs skull. :awsm:
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Loggar in 4 dagar efter min ankomst till Tenerife, och vad ar det jag ser? Min co spelare har inte ens loggat in och jag har tappat 2millar. Tack som fan, Jooni.

Aja, mitt slut pa v8 iaf. Ses pa ngn annan varld.
 

DeletedUser

Guest
ja alla vet ju att jooni är en jävel på o deffa hahahaha
sämre spelare får man fan leta efter
 

DeletedUser

Guest
va fn...varför svarar du inte på igm....skulle gärna va med men nu ligger all min energi på GVRD, som jag gått med och nu...internadlar:=)
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror att vi kan stänga denna tråden nu ...
Spelaren finns i princip inte kvar längre eller är aktiv.

Case closed :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp