Backstabbad av -ST2-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Från WhiteRetard's syn på saken.​

När jag vaknade ur min bädd en sådanhär torsdagsmorgon, var det inte mycket som rörde sig i skallen.
Tröttheten efter en lång natt hade verkligen tagit sig, och jag tänkte att det här skulle bli en helt normal jullovsdag med slappande framför tv:n, barbadling på v6 och sim-city spelande på TribalWars.

Men så blev icke fallet. Till min förvåning hade jag under natten/morgonen samlat på mig en hel del inkommande, nämligen 220 stycken, från en bekant person, nämligen WarTrend, känd som en av -ST2-s ledare.

Jag hade också mottagit ett meddelande från ovanstående, full med anklagelser och "anledningar" till backstabben.
Här ska jag tydligen ha 1. Hackat en stamkamrat och 2. Läckt info till "ryss-stammen".

1. Jag har inte hackat någon överhuvudtaget, det var en kompis till mig som skötte en internadling på v4, när han kom på att det kontot som skulle internadlas där, spelade också på v8 och i -ST2-.
Han visste att jag spelade i -ST2-, och skulle "retas" med mig genom att kolla genom privata delar i forumet.

Hur WT har fått det till att det var JAG som hade "hackat" det kontot, har jag ingen aning om.
Min kompis, som loggade in på kontot, bytte inte lösenordet eller någonting, utan han loggade ut direkt och ingen skada var skedd.

2. Detta var en av dom mer patetiska anklagelserna jag har varit med om. Jag har aldrig haft någon stor kontakt med GVRD, någon gång har jag väl skrivit till någon om någon adelskrock, men absolut inget mer.


Hursomhelst, jag tyckte detta var väldigt ohedersfullt gjort av -ST2-, och framför allt WarTrend, men detta är TribalWars och jag tar det som en man.
Jag kommer dock inte att vika ner mig i första taget, så med detta önskar jag -ST2- lycka till, och jag välkomnar alla nära
k64 att ställa sig bakom mig och göra motstånd tillsammans.

Jag måste också erkänna att jag har länge tänkt att sluta på denna värld, så detta kommer väldigt lägligt.

Yours sincerely
André.
 

DeletedUser

Guest
Ser fram emot statestiken sen! Kom igen André, ta dom alla! ;)
 

DeletedUser

Guest
Andre nu köttar vi hela ST2 :D Kom igen nu !!!!!!!!!!!!!
 

jockke

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, ST2? :S Tror inte man kan räkna det där som hack.... Att kunna ett lösenord till ett konto kan inte vara hack ? :S O de va ja som loggade in om ni ville veta ;) Andre kmer hjälpa dej ! :) <3
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm, ST2? :S Tror inte man kan räkna det där som hack.... Att kunna ett lösenord till ett konto kan inte vara hack ? :S O de va ja som loggade in om ni ville veta ;) Andre kmer hjälpa dej ! :) <3
Nej, det är absolut inte räknat som en hack iofs, men de ville väl att det skulle heta så. Killen får skylla sig själv om han väljer att ge någon tillgång till hans konto.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jösses får ni inte ha kontakt med fiendestammar? Jag har nästan alltid disskutioner med fienden :)
 

DeletedUser

Guest
trashcan <333
ah märkte att du brukar spama ner fienden så att de inte hinner försvara sig, inte för att jag har nåt emot det :awsm:

-st2- är fail och den där killen tror jag inte ens var med när jag spelade där under mina 2 veckor :)
sen om 220 incs är allt han har att bjuda på så är det ju rätt kul :)
om du inte vill ha kontot kan jag ta det och lära honom en läxa om hur man krigar ;)
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
trashcan <333
ah märkte att du brukar spama ner fienden så att de inte hinner försvara sig, inte för att jag har nåt emot det :awsm:

-st2- är fail och den där killen tror jag inte ens var med när jag spelade där under mina 2 veckor :)
sen om 220 incs är allt han har att bjuda på så är det ju rätt kul :)
om du inte vill ha kontot kan jag ta det och lära honom en läxa om hur man krigar ;)
Tror han ledde KONC eller något, vilka sedan föll ihop, konstigt nog. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
trashcan <333
ah märkte att du brukar spama ner fienden så att de inte hinner försvara sig, inte för att jag har nåt emot det :awsm:

Helst försöker jag ju gå sängvägen. Men det är inte lätt via datorn :( Så jag kör med ömma ord i stället som smeker fiendens öron :p
 

DeletedUser

Guest
Håll bara ut andre, vet att du klarar det ;-)



Skulle inte skada med lite assistans från högre "makter" heller! ^^
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är detta för lipande???
Du har bäddat för detta helt själv!

Vi har så mycket ohederligt agerande från din sida så hela denna världen skulle vilja göra slut på dig om de bara visste om de regelbrott mot både stammen och TWs regler som du får stå som ansvarig för.
Vi har all den information som behövs för att motivera hela vår ledning att enhälligt besluta om att du skall kickas så fort det bara går. Sen har du upprört så många spelare att de vill helt enkelt attackera dig.

Jag tänker inte gå in i detalj om ditt agerande och vad du hittat på, men de flesta här på forumet kan nog lista ut att det är rätt allvarliga saker varför man blir kickad och sedan attackerad.

Vi är inga elaka människor eller vill vara taskiga, men du bär själv ansvaret för det som inträffar och ingen annan.
 
Senast ändrad:

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är detta för lipande???
Du har bäddat för detta helt själv!

Vi har så mycket ohederligt agerande från din sida så hela denna världen skulle vilja göra slut på dig om de bara visste om de regelbrott mot både stammen och TWs regler som du får stå som ansvarig för.
Vi har all den information som behövs för att motivera hela vår ledning att enhälligt beslut om att du skall kickas så fort det bara går. Sen har du upprört så många spelare att de vill helt enkelt attackera dig.

Jag tänker inte gå in i detalj om ditt agerande och vad du hittat på, de flesta här på forumet kan nog lista ut att det är rätt allvarliga saker varför man blir kickad och sedan attackerad.

Vi är inga elaka människor eller vill vara taskiga, men du bär själv ansvaret för det som inträffar och ingen annan.
Haha, alla de "tw-regler" och "ohederligt uppförande" har jag nämnt i tråden, och visst, gå gärna i detalj vad mer jag har gjort.

Jag har inte heller lipat, utan du kan se det som en krigsförklaring och att jag berättar grunden för kriget.

Snacka mindre, kriga mer. =)
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är detta för lipande???
Du har bäddat för detta helt själv!

Vi har så mycket ohederligt agerande från din sida så hela denna världen skulle vilja göra slut på dig om de bara visste om de regelbrott mot både stammen och TWs regler som du får stå som ansvarig för.
Vi har all den information som behövs för att motivera hela vår ledning att enhälligt besluta om att du skall kickas så fort det bara går. Sen har du upprört så många spelare att de vill helt enkelt attackera dig.

Jag tänker inte gå in i detalj om ditt agerande och vad du hittat på, men de flesta här på forumet kan nog lista ut att det är rätt allvarliga saker varför man blir kickad och sedan attackerad.

Vi är inga elaka människor eller vill vara taskiga, men du bär själv ansvaret för det som inträffar och ingen annan.

Av vad jag kan läsa är du sur för att allt gick snett och nu är du sur på arabs-fail för att han går ut med det på allmänna. Om ni nu har all info inne ni behöver, varför inte bara anmäla honom så han blir bannad eller nåt?
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
arabs-fail hojta bara till så haru ett par till vid din sida !
kämpa gjorde vi båda under barth och gör det gärna igen!
samma namn ingame som här brevlådan får du gärna komma till!

NER MED st2
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Av vad jag kan läsa är du sur för att allt gick snett och nu är du sur på arabs-fail för att han går ut med det på allmänna. Om ni nu har all info inne ni behöver, varför inte bara anmäla honom så han blir bannad eller nåt?

Du är en V2 spelare och är inte ens med i V8 så ...

Nejdå jag/vi är inte sura, detta är bara ett gratis spel på nätet, inget livsviktigt eller att man ens kan uppbringa sådana känslor för TW :) Inte jag i alla fall!
Han får gärna vara här på forumet och lipa för att han får lite attacker på sig, forumet är öppet för alla :)

Sen ville vi inte skicka in en ticket och få honom bannad för då hade vi inte kunnat röra honom och då hade hans forna stamkompisar inte fått möjligheten att få ut sin ilska :rolleyes: vilket var krav från de flesta. Vi tycker att det är bättre att kriga lite!

Till sist så kan jag också berätta att han har nu joinat in i =GVRD= den stam som han läckte information till tidigare, så man kan säga att han går från klarhet till klarhet ...
Jag är dock lite förvånad över att =GVRD= tar in så klara flyktingar som Araben ?!?!?!?!?
Men vi kommer att fortsätta oavsett :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp