Bästa spelaren på .se?

DeletedUser

Guest
Måste ju säga att SFFN besitter något som de flesta andra inte gör, killen har(trots att han är skåning(?)) en förmåga att snacka ner nästan alla.

Hamna aldrig i en diskussion med honom inblandad om du inte tycker exakt likadant -.- You're screwed.
 

DeletedUser

Guest
Bästa spelaren någonsin på tw.se är SirBrobeck. De enda jag vet som skulle kunna matcha honom är de spelare han valde att ha på sin sida, vilket också det är en del av vad som skiljer en bra spelare från de bästa.

Sen vill jag faktiskt lyfta fram en som jag inte tror någon nämnt, men som skulle varit en mardröm att ha i fiendelägret – nämligen Blixsten, som numera spelar på ovejac på v2. Mitt nummer ett val om jag ska välja någon som är aktiv i dagsläget.

(Sen tycker jag ni kan plocka bort mig, för jag har ingen större lust att medverka på denna ”snoppmätarlista”) :D
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Sen vill jag faktiskt lyfta fram en som jag inte tror någon nämnt, men som skulle varit en mardröm att ha i fiendelägret – nämligen Blixsten, som numera spelar på ovejac på v2. Mitt nummer ett val om jag ska välja någon som är aktiv i dagsläget.

Blixsten är helt insane - plockar man 100 byar på under 72 timmar av aktiva fiender är man värd att nämnas här, att han sen köttar som en gud mellan varven gör inte saken enklare när man krigar mot denna herre :D
 

DeletedUser

Guest
Mannel - En grymt bra ledare, spelare och även en grymt skön person.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Är det någon som orkar sammanställa alla namn som nämnts och göra en lista så får man kommentera den lite? Då menar jag alltså något i stil med den lista Phamlol gjorde tidigare i tråden.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Alex/Tokstolle eller Jirki88. De har inte bara varit enormt bra här men även på .net där konkurransen är flertalet gånger högre.
 

DeletedUser

Guest
höhö, ser att några har nominerat mig, det var sött.
Puss på era små rumpor. ;)
 

DeletedUser

Guest
erru9107.
dragger.
emmsi.

det är några som jag tycker är riktigt bra :awsm:
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
erru9107.
dragger.
emmsi.

det är några som jag tycker är riktigt bra :awsm:

Fniss, fniss :D

dragger kan jag nog inte räkna till den skaran, för dåliga adelståg och för dålig timing överlag, dålig deffare, ja you name it ungefär..

fast erru är gullig <3

:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Fniss, fniss :D

dragger kan jag nog inte räkna till den skaran, för dåliga adelståg och för dålig timing överlag, dålig deffare, ja you name it ungefär..

fast erru är gullig <3

:awsm:

jo erru är riktigt duktig. allt i ett kan man väll säga :D
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Om inte jag minns fel så gick några KWN spelare över till Bringt. När Jock kom på tal som potentiell värvning började han dryga sig och komma med krav till Bringt.
Bringt gillar inte när folk säger till dem vad dem ska göra, Jock dog.

Kan man inte göra någon sorts sammanslagning eller liknande så man kan se vad det står?
Har vi nåt litet tjackmonster med för mkt fritid som känner sig manad?

ungefär, dock var jock aldrig inbjuden utan det diskuterades men av olika orsaker så fick det inte så mycket posetiv respons och vi hade iprincip bestämmt att han inte skulle få gå med redan innan mergen, men det visste ju nt han. sen kom kraven då var det 100% att han inte skulle få komma..
 

DeletedUser

Guest
ungefär, dock var jock aldrig inbjuden utan det diskuterades men av olika orsaker så fick det inte så mycket posetiv respons och vi hade iprincip bestämmt att han inte skulle få gå med redan innan mergen, men det visste ju nt han. sen kom kraven då var det 100% att han inte skulle få komma..

Jock fick ingen inbjudan direkt, eftersom vi misstänkte att han inte skulle stå emot trycket det blev av att kriga som vi gjorde. Iom att han försökte ställa krav, kläcktes idén att testa om vi hade rätt genom att själva sätta tryck på honom. Hade han slagit tillbaka, kämpat och visat att vi hade fel, hade han fått en inbjudan till Bringt. Tyvärr hade vi rätt, Jock vek sig direkt, och föll som ett korthus...
 

DeletedUser

Guest
La inte han ner pga av nån sjukdom?

Snällt av Keyser och -RoBBan- som har lirat med han väldigt länge att sätta kniven i ryggen...
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Jock fick ingen inbjudan direkt, eftersom vi misstänkte att han inte skulle stå emot trycket det blev av att kriga som vi gjorde. Iom att han försökte ställa krav, kläcktes idén att testa om vi hade rätt genom att själva sätta tryck på honom. Hade han slagit tillbaka, kämpat och visat att vi hade fel, hade han fått en inbjudan till Bringt. Tyvärr hade vi rätt, Jock vek sig direkt, och föll som ett korthus...

ingen var ju direkt sugen på att ta in han, det var ju iprincip klart innan mergen för han var mer än hatad av någon/några.

nja sjukdom är nog bara en dålig bortförklaring, ingen skuld skall läggas på keys o rob tkr jag!
 
Reaktionspoäng
14
Abel är grym :)
Och även NatchiTown och hans bror har kraftiga skillz som inte många kan slå ;)

Men ska också nämnas att jag bara spelat/spelar på värld 1 och 10 också^^
 
Topp